1,8 92kw

Odpovědět
stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od stano. » 15.09.2020 23:39

Ano, nema synchron. Pockas 5 sekund, hriadel sa dotoci, potom zapadne dobre? Ak by spojka zle vypinala, tak by isla blbo aj po 5 sekundach.
(podla mna staci 2-3 sekundy. aspon na mojom starom focuse tak bolo)

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 16.09.2020 00:18

jj, spiatocka ma az tak nestve, aj ked niekedy nezapadne ani po 5s a musim postupne pustat spojku a tlacit spiatocku...jak som uz pisal.
co znamena ze nevypina spojka?
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od stano. » 16.09.2020 00:28

Myslene tak, ze neodtlaci poriadne pritlacny kotuc od lamely, stale je tam nejaky kontakt a trenie (ako keby kusok povolis pedal spojky), stale sa prenasaju otacky motora do prevodovky. Potom kedze spiatocka nema synchron, tak pri toceni hriadela prevodovky by tam stale isla "nasilu".
Z toho co popisujes aj pri pohynani na jednotku by som hladal problem v spojke (spojkova sada alebo lozisko). Ale tvoj popis je dost nepresny :lol: Hej, chapem, ze takyto problem sa tazko opisuje. Najjednoduchsie je na zaciatok odvzdusnit spojku.

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 16.09.2020 09:37

no ono sa to tazko popisuje :-D
ale proste problem je v tom, ze pri rozbiehani sa niekedy rozbehnem hladko, niekedy ako keby najprv nieco o nieco narazi a az potom zabere. dojde k citelnemu cuknutiu. a viem ze to tak bude uz pri radeni 1, lebo nejde zaradit hladko...

A este jedna vec, niekedy start prebehne v pohode, niekedy sa zatrasie cele auto...najlepsie to vidiet na radicke, ktora sa zatrasie a vtedy i start trva o nieco malo dlshie...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 21.09.2020 14:40

tak som sa trochu posunul :-) odmazal som naucene hodnoty cez diag. teraz uz to skoro vzdy radi hladko. len sem tam to este trochu skoci, ale nic, s cim by som nemohol zit :-)
kazdopadne to vyzera na skrtiacu klapku...bude uz kaput, alebo len zle naucena? ono i ked stojim, na volnobeh a prudko sliapnem na plyn, tak proste ten zvuk nie je uplne ok
a dotaz: jak dlho trva naucenie novych hodnot? teraz mi pri vyslapnutej spojke ide hore volnobeh, okolo 3000, a i pri zaradenej rychlosti to drzi vysoko otacky...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od stano. » 21.09.2020 15:25

To by po resete nemalo robit :nixw:
Daj dole hadicu pred klapkou, ci je otvorena iba na strbinku a co spravi po stlaceni spojky. Ak nic a otacky idu hore, asi niekde prisava. Zeby hadicka na spodku sania od odvetrania motora? Alebo takto sa prejavoval na FF1 vydreny potenciometer klapky. Sice tam bola mechanicka...

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 21.09.2020 17:14

no a jak funguje ucenie novych hodnot?
kazdopadne pozriem co pises, len mi pride divne, ze to zacne robit az po zmazani naucenych hodnot...
no uvidime, teraz to kazdopadne radi tak jak som chcel :-D :-D :-D
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 22.09.2020 16:32

tak teraz to vyzera, ze po case sa klapka naucila hodnoty a vraciam sa naspat k problemu nie hladkeho radenia :-D
vyzera, ze po zmazani hodnot to radilo ok preto, ze medzi radenim neklesli otacky na volnobeh a preto sa darilo zaradit hladsie.

stale mi to pride na problem s klapkou, volnobeznym ventilom...aspon tak sa me, ako laikovi zda :-D
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od stano. » 22.09.2020 16:50

Transplantuj pokusne klapku od niekoho.
Volnobezny ventil mi odfot, ked ho najdes :lol:

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 22.09.2020 17:04

klapku nemam teraz asi kde zohnat.

a volnobezny ventil to teda nema? 1.6i ho myslim mala :-D
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2969
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od jenikHK » 22.09.2020 17:31

Co se týče škrtící klapky, doporučuji začít vyčištěním. Stačí vyndat z auta, čistič na karburátor a hadr (viz moje galerie).

Volnoběžný ventil bys hledal marně - volnoběh řídí přímo klapka.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 22.09.2020 18:10

klapku jsem uz cistil...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 22.09.2020 19:08

a ted mi to dela to, ze z volnobehu kdyz slapnu a plyn do cca 2800 otacek, tak pak tam chvili zustane a az pak klesa a volnobeh je ted vysoky kolem 1000 otacek
😢
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 22.09.2020 19:31

ale tohle asi bylo vsechno zpusobene ucenim se hodnot, vypda ze se to srovnalo po par km...
kazdopadne jsem uplne na zacatku 😀😀😀
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 22.09.2020 20:16

ale tohle asi bylo vsechno zpusobene ucenim se hodnot, vypda ze se to srovnalo po par km...
kazdopadne jsem uplne na zacatku 😀😀😀
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti