Blow OFF ventil

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
crazishock
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 26.04.2013 09:00

Re: Blow OFF ventil

Příspěvek od crazishock » 07.05.2013 01:55

zZorZz píše:Takže !!! koukám že je tu snad každej amatér nebo já nevim !!!!

BLOW OFF ventil na DIESLI JDE a má stejnej účinek jako na benzínech!!! a to takovej že vypouští přebytek tlaku z hadic kterej při přeřazení (nebo při rychlém sundání nohy z plynu) zpomalí bo dokonce zastaví lopatky TURBA!!!

Takže klady jsou jasné!!! šetří turbo a jeho součástky, snižuje čas prí zryychlení a neodmyslitelně k tomu patří i ZVUK ODFUKU VENTILU!!!

A PRO KRITIKY .... ano TDI TDCI atd... není škrtící klapka , proto se podtlaková hadička zapojí jiínam to je celé.

BTW: BLOW OFF A POP OFF je úplně něco jiného !!! POP OFF ventil je TZV POJISTNEJ VENTIL PROTI POŠKOZENÍ MOTORU


TADY MÁTE JASNÉ VIDEA ŽE TO OPRAVDU FUNGUJE TAK JAK MÁ
http://www.youtube.com/watch?v=K4dtSmEQA-8

http://www.youtube.com/watch?v=9p6np0diMt4

pokud máte dotazi ohledně tehle vecí a vymožeností tak písněte sem :)))https://www.facebook.com/hebkous.zorz
Zdravím, píšeš, že TDI a TDCI nemají škrtící klapku... mám Focus 1.6 TDCI 66kW a škrtící klapku přívodu vzduchu má.... :O

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Blow OFF ventil

Příspěvek od stano. » 07.05.2013 08:19

Staci sa dostat po " bo dokonce zastaví lopatky TURBA!!! " a je jasne, ze je zbytocne dalej citat.

Uživatelský avatar
2Romeo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 22.01.2010 15:18
Bydliště: Děčín

Re: Blow OFF ventil

Příspěvek od 2Romeo » 16.09.2013 22:05

Stano. přesně tak jak říkáš, taky jsem to dočetl tam co ty... :perfect:

Uživatelský avatar
djcraty
Junior
Junior
Příspěvky: 294
Registrován: 25.08.2013 21:41
Bydliště: Most

Re: Blow OFF ventil

Příspěvek od djcraty » 17.09.2013 22:30

Na zvuk si spíš udělejte čistou rouru popřípadě s nějakým laďákem (ale přece lepší jenom čistá roura).. a turbo vám bude tak odfukovat, že za váma budou odlítávat auta.. do toho nějakej pořádnej profi abc chip, ať pořádně lítaj saze a mít o 1000000koníků navíc :cooler:
Ford Focus 2 2006 - 1.6 TDCi: EGR ON, DPF OFF, DECAT, úprava SW, Hybrid turbo (1,5 Bar)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=39649
Obrázek

stromak
Příspěvky: 1
Registrován: 20.03.2014 00:14

Re: Blow OFF ventil

Příspěvek od stromak » 20.03.2014 19:58

mám 1.8 Tddi co si myslíte o tomto? : http://www.spoilercentrum.cz/eshop/prod ... sel-motor/
popř. máte někdo zkušenost s montáží?

michalll
Příspěvky: 1
Registrován: 29.12.2015 15:52
Bydliště: Hodonín

Re: Blow OFF ventil

Příspěvek od michalll » 29.12.2015 16:03

Ahoj lidi,

prosím o radu mám blow . Chci to vyzkoušet na 1,6HDI r.v.2009.
Potřeboval bych informaci, neměl by někdo schéma pinů na plynovém pedálu?


Díky
Octavia RS 2,0Tfsi - 268PS
Ford Focus 1,6 TDCI 2009, chip by TDIfun,

Uživatelský avatar
vitacz
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1744
Registrován: 16.06.2008 22:08
Bydliště: Praha 10

Re: Blow OFF ventil

Příspěvek od vitacz » 30.12.2015 11:35

Tvl to je téma :-)
To: michalll vyplň si prosím podpis, díky.
Ford Focus 1.8 TDCi 74kW chip 92kW 125HP Kombi 2004 ->Galerie<-
Ford S-Max 2.0 TDCi 103KW - 2011
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow OFF ventil

Příspěvek od vitr73 » 30.12.2015 12:08

ted odfuk tlaku je tam jen a pouze proto aby se turbo nezastavovalo a porad se tocilo...aby to nemelo diru pri slapnuti na plyn a turbo diky tomu ze se porad toci naplnilo motor daleko drive..proto je tam ten odfuk protoze do "tvrdejch" pri zavreni klapky se okamzite zastavi a netoci se a pri dalsi slapnuti na plyn ma strasnou prodlevu nez se roztoci a naplni valce...
u wrc je dokonce takova vychytavka ze to na volnobeh vynechava zapal a tim ze palivo hori az mezi zavrenym ventilem a turbem ho drzi v dost otackach aby prave pro seslapnuti rychle naplnil valce
...ale to vsechno mnou napsane plati jen u motoru ktere se plni vetsim tlakem nez 1 atm...wrc plnej az 3 atm a TSI TFSI malicko prez 2 atm...a turbo neni kompresor..to se v tlaku zastavi...
stare ropaky se plnej do 1 atm...tam fakt odfuk neni potreba ....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Blow OFF ventil

Příspěvek od stano. » 30.12.2015 17:37

Odfuk je aj kvoli tomu, aby roztocene turbo netlacilo bomby do zavrenej klapky. Moze poskodit turbo (lopatky), klapku, potrubie, medzichladic...
Len ropaky ziadnu klapku nemaju :mrgreen:
Chlapce, na podobne hratky si si nemal kupit naftaka.

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5653
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Blow OFF ventil

Příspěvek od petulak » 31.12.2015 08:28

některé ropáky, ale klapku maj. :D
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Blow OFF ventil

Příspěvek od stano. » 31.12.2015 09:45

Ano. Tie s EGR a casto DPF. Na upravu tlaku v sani. Pomaha aj pri regeneracii a recirkulacii spalin cez EGR. Pripadne pomaha vypnut motor. A byva este pred turbom.
Nefunguje ako klasicka skrtiaca klapka ovladana plynovym pedalom.

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5653
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Blow OFF ventil

Příspěvek od petulak » 31.12.2015 12:25

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Blow OFF ventil

Příspěvek od stano. » 31.12.2015 15:00

Este som toho vela nevidel :D

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů