Re: Pomalu klesaji otáčky
Napsal: 15.07.2015 14:22
U mě vyřešeno:
Mel jsem stejný problém s neklesajícími otáčkami nebo pomalu klesající otáčky ( Focus 1.8 16v benzín Mk1) a po výměně všeho co by mohlo mít na to vliv nakonec pomohla až výměna spínače na servo-čerpadle posilovače řízeni….
Po vyšlápnuti spojky třeba při řazeni nebo i na neutrálu třeba dojezd ke křižovatce atd… spínač hlásil řídící jednotce že není tlak oleje v servu a řídící jednotka samozřejmě zvýši otáčky motoru jelikož je takto od výroby naprogramovaná…..
Samozřejmě že by tady mohla byt možnost že tlak v systému posilovače řízeni opravdu není dostačující, ale pokud vám nikde extrémně neteče olej ze systému tak pravděpodobně bude tak jako u mě v háji tento spínač….
Když se vymáčkne spojka nebo dá neutrál tak řídící jednotka hlídá hlášeni ze spínače a pokud ten zahlásí že není tlak v systému servořízení tak jednotka zvýši otáčky motoru aby bylo dosaženo vyššího výkonu na čerpadle….
Po výměně vše OK a navíc se vyřešilo i mírně kolísající otáčky na volnoběh které se objevovali i po výměně ventilu volnoběhů….
Origo spínač mě vyšel ve Fordu na 1.300,- Kč
Výměna proběhla v pohodě (cca 15 min.) – je potřeba pouze trubkový klič 19“ (de to i s klasickým klíčem ale to už je trocha náročnější ) Spínač se nachází primo na čerpadle a vede do něj konektor se dvěma dráty.
Mel jsem stejný problém s neklesajícími otáčkami nebo pomalu klesající otáčky ( Focus 1.8 16v benzín Mk1) a po výměně všeho co by mohlo mít na to vliv nakonec pomohla až výměna spínače na servo-čerpadle posilovače řízeni….
Po vyšlápnuti spojky třeba při řazeni nebo i na neutrálu třeba dojezd ke křižovatce atd… spínač hlásil řídící jednotce že není tlak oleje v servu a řídící jednotka samozřejmě zvýši otáčky motoru jelikož je takto od výroby naprogramovaná…..
Samozřejmě že by tady mohla byt možnost že tlak v systému posilovače řízeni opravdu není dostačující, ale pokud vám nikde extrémně neteče olej ze systému tak pravděpodobně bude tak jako u mě v háji tento spínač….
Když se vymáčkne spojka nebo dá neutrál tak řídící jednotka hlídá hlášeni ze spínače a pokud ten zahlásí že není tlak v systému servořízení tak jednotka zvýši otáčky motoru aby bylo dosaženo vyššího výkonu na čerpadle….
Po výměně vše OK a navíc se vyřešilo i mírně kolísající otáčky na volnoběh které se objevovali i po výměně ventilu volnoběhů….
Origo spínač mě vyšel ve Fordu na 1.300,- Kč
Výměna proběhla v pohodě (cca 15 min.) – je potřeba pouze trubkový klič 19“ (de to i s klasickým klíčem ale to už je trocha náročnější ) Spínač se nachází primo na čerpadle a vede do něj konektor se dvěma dráty.