Stránka 5 z 5

Re: Teplota u 1,8TDdi

Napsal: 08.01.2009 22:28
od pelen
To, co topi, to je ztratove teplo. Motor, ktery mene topi, dava mensi ztratove teplo = ma vyssi ucinnost. :lol:

Re: Teplota u 1,8TDdi

Napsal: 10.01.2009 13:52
od KTM
pelen píše:To, co topi, to je ztratove teplo. Motor, ktery mene topi, dava mensi ztratove teplo = ma vyssi ucinnost. :lol:
Peléne asi něco na tom bude . Mám úpravu WOLF,že by tam někde něco bylo ??? Kámoš má FÁBII RS a dali tam ještě větší intekoler něž tam byl. Výkon šel nahoru ,ale zase se mu to pořádně nezahřeje. Říkal ,že motor je pořát podchlazený !!!!!!!! To bude ono. Někde něco upraveného ??? Termostat jsem dnes vyměnil za origo motorkraft . Dal mi to ve fordu přímo podle VINu a je bez direk !!! Aáááááááá možná máš pravdu Peléne,někdo chtěl aby byl motor podchlazen (+KW) !!!!!!!!!!!!!!! Ve starém termostatu mám dvě dirky (někdo vrtal 5 vrtákem). Tak tady je ten zakopaný pes :( Teď to určitě bude topit :D . Zítra pojedu na skušební jííííííííízdu.

Re: Teplota u 1,8TDdi

Napsal: 10.01.2009 14:47
od pelen
Ten, kdo ti delal upravu Wolf, tak ti otevrel termostat. 2 diry prumer 5 mm znamena prakticky trvale otevreny termostat.

Re: Teplota u 1,8TDdi

Napsal: 10.01.2009 19:29
od maras
takže přecejen termostat. :)

Re: Teplota u 1,8TDdi

Napsal: 12.01.2009 20:20
od KTM
Jupíííííííííííííííííííííí ,topíííííííííííííííííííííí :D :) :lol: :P Po 5 km se začne zvedat rafička a po 10 je cca uprostřed. To ale musím jet svižněji. Byl jsem na Pustevnách (ledové sochy-paráda). Při jízdě zpět od Raztoky jsedu šolich cca 50km/h-zkopce a trvá to celkem dost dlouho než se to dostane do půlky :cry: . Po výměně termostatu a opětovnému dolití nemrzky.Respektivě prvním nastartování vycházely hodně divé zvuky z motoru. Je to možné,že by ta voda dělala takový bordel (jak se to samo ovzdušňovalo) ??????? Jinak OK

Re: Teplota u 1,8TDdi

Napsal: 14.01.2018 09:45
od Permabond
Vytáhnu tohle staré téma.
Mám dotaz, na ff1 1.8 tdci 85kw které ma sice najeto 300+ ale šlape jako hodinky je totálně rezavá voda v okruhu chlazení, auto za posledních pět let víc stálo než jezdilo, je po invalidovi, který jezdil párkrát do roka do nemocnice, počítám tak 1500-2000/rok. Zdá se mi, že topení je málo účinné, na starším tdci jsem po nějaké době neudržel na výdechu ruku, pálelo to jako fén no tady to sice hřeje, ale málo. Motor se nepřehřívá, ručička stojí přesně uprostřed a to i když se tomu dává... Chystám se na vyčištění, vypláchnutí. Máte někdo nějakou zkušenost, dobrou, z nějakým přípravkem? Bohužel nemám zahradu, kde bych to propláchnul z hadice, takže budu muset nalévat, pojezdit a vylévat... Dočetl jsem se se, že je na to dobrý ocet, kasple a nebo gel do myčky, ty kapsle rozpustit a pak je hodit do nádobky, pojezdit a vypustit to. Mám, ale obavy, aby to nerozpustilo i nejaké větší kousky nabo dokonce nějaké těsnění, třeba pod hlavou. Vím, že auto nikdy nezamrzlo... Nějaké rady, nápady?
Děkuji

Re: Teplota u 1,8TDdi

Napsal: 14.01.2018 10:32
od TomFocus
Já bych jen dělal vyplachy s nemrzkou bez ...chemie hlavně zkrz ty uvolněné kousky, aby neudělali neplechu.

Re: Teplota u 1,8TDdi

Napsal: 14.01.2018 10:51
od Permabond
Je mi jasné, že ta vode už nikdy nebude čistá, bude tam všude takové blátíčko. Na mém ff2 je voda krásně červená..
Jo a dotaz, na chladiči je někde nějaký ventil? Něco jsem našel na straně kde je baterka, dole na chladiči...