zvyšování teploty

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
unig
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: zvyšování teploty

Příspěvek od unig » 28.01.2007 01:20

roberto píše:nevím čím to může být,aůe při větších otáčkách cca nad 3000 ot. mi leze teplota motoru do červeného..že by termostat ?? Po vypnutí motoru není slyšet ventilátor chladiče........ :?: :cry:
Rád bych se zeptal jestli už víš, čím to bylo??? mám totiž podobný deda stejný problém 1.6 zetec Dík JJ

Uživatelský avatar
roberto
Junior
Junior
Příspěvky: 206
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od roberto » 06.02.2007 15:45

No mam vymenenou pumpu a dela to porad jak je kopecek tak se splha k cervenymu jak rovina tak zase zpet..takze nevim.... A co na to FOKI he?!
Ford Focus 1,6 16V , rok výroby 2000, barva tmavě zelená metla , hatchback
Obrázek

Uživatelský avatar
unig
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od unig » 07.02.2007 23:28

roberto píše:No mam vymenenou pumpu a dela to porad jak je kopecek tak se splha k cervenymu jak rovina tak zase zpet..takze nevim.... A co na to FOKI he?!
mě se teplota zvyšuje z cela náhodně, ráno cca 25KM úplně v pohodě, zpátky po 10KM se teplota zvedá, když už je teplota v červenym poli tak je nádobka plná vody, větrák jede po snížení otáček okamžitě teplota padá a hladina se vrací na svojí hladinu, bohužel v tomto procesu příjdu tak vždy o 1/2 litru fridexu tak docela bomba, mám připravenej novej termostat, ale když čtu tvoje zkušenosti tak nevím. Kdyby jsi na něco přišel, tak dej vědět. Doteď jsem měl favo, a tyhle problémy jsem neznal (:( . připravuju se na nejhorší, těsnění pod hlavou.
Jan.janovsky@aero.cz

Uživatelský avatar
ihrdlick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2046
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ihrdlick » 08.02.2007 07:05

Já už to řeším nějakou dobu: možnosti

1.hustota kapaliny (v zimě mi to dělá častěji, mám ji do -45°C)
2.termostat, čidlo (možná i jak psal Pelen špatně nasazený nebo už ojetý)
3.neprůchodnost výfuku :?:
4.netěsnost hlavy
5.prasklá hlava (asi bych se odstřelil)

Poradil mi Zdenek, pořádně to protáhnout (2-ka a 6000ot.) a třeba ta vzduchová bublina zmizí !
Obrázek
1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA

Uživatelský avatar
roberto
Junior
Junior
Příspěvky: 206
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od roberto » 08.02.2007 08:15

Hlava je o.k. to mi v servisu kontrolovali takzeneni praskla ani tesneni nefouka. A teplota leze nahoru po zahrati a taky zcela nahodne... jen do kopecka a jen nekdy.A tomam novej termostat,cidlo, i pumpu.Takze vazne nevim. Vetraky pri tom spousteji v pohode... Kapalina je menena a uprne v pohode. System se pry odvzdusnuje sam... Takze zahada :?: :!:
Ford Focus 1,6 16V , rok výroby 2000, barva tmavě zelená metla , hatchback
Obrázek

Uživatelský avatar
ihrdlick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2046
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ihrdlick » 08.02.2007 09:30

roberto píše:Hlava je o.k. to mi v servisu kontrolovali takzeneni praskla ani tesneni nefouka. A teplota leze nahoru po zahrati a taky zcela nahodne... jen do kopecka a jen nekdy.A tomam novej termostat,cidlo, i pumpu.Takze vazne nevim. Vetraky pri tom spousteji v pohode... Kapalina je menena a uprne v pohode. System se pry odvzdusnuje sam... Takze zahada :?: :!:
Na kolik Tě vyšla to kontrola těsnosti hlavy? Ať vím, o kolik budu lehší. Na druhou stranu, jdu do Forda kontrolovat zvedecí rampy na auta, tak žeby to udělali v rámci dobrých vztahů :?: :lol:
Obrázek
1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA

Uživatelský avatar
roberto
Junior
Junior
Příspěvky: 206
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od roberto » 08.02.2007 10:33

No me to udelali zadarmo v ramci zjistovani zavady a menily mi to cerpadlo. Jinak myslim kolem 1 t. ale nevim,nerad bych kecal
Ford Focus 1,6 16V , rok výroby 2000, barva tmavě zelená metla , hatchback
Obrázek

Uživatelský avatar
Higiligi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Higiligi » 09.02.2007 15:58

Mě se s autem děje něco podobného,při vyšších otáčkách nad 3000ot/min mi leze teplota až na maximum,se sundáním nohy z plyn.pedálu teplota klesá.Zatím jsem to neřešil,těch 120km/h z toho dostanu a ani netuším co s tím.Diagnostika nic,údajně by to mohlo dělat to vodní čerpadlo nebo zanesený chladič.Ale dělá to i v zimě,kdy jsou nízké teploty,takže chladičem to asi nebude. Dále mi blbne palivoměr,než se motor zahřeje,tak ukazuje víc než je skutečnost a taky když je motor teplý,tak si vesele a hlavně bez důvodně tůruje...Spotřeba je taky celkem slušná,závěrem tedy snad konstatovat,že brzy půjde do světa. :(

Ferino
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 635
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hodonínsko

Příspěvek od Ferino » 09.02.2007 19:49

Kluci a není to tím, že tam máte příliš hustou nemrzku? Ona by se měla naředit destilkou na vyšší teplotu tání, příliš koncentrovaná prý nemá dobré tepelné vlastnosti. (vyčteno kdesi na netu)
FF1 kombi 1.6 - r.2002 310 tis km a stále to jezdí
FF2 kombi 1.8 92kw - r.2008
S-MAX 2.0 TDCI 103 kw 2014

Uživatelský avatar
roberto
Junior
Junior
Příspěvky: 206
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od roberto » 10.02.2007 12:35

No nemrznouci smes je v pohode ,jelikoz ji menily ve Fordu, tak pocitam ze ji naredily v tom nejlepsim pomeru. Jinak cerpadlo vymenene,chladic kontrolovany, vymenene cidlo a termostat vse v servisu a zavada porad..... nevi nekdo cim by to mohlo byt?? Co treba FOKI he?
Ford Focus 1,6 16V , rok výroby 2000, barva tmavě zelená metla , hatchback
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 10.02.2007 12:51

roberto píše:No nemrznouci smes je v pohode ,jelikoz ji menily ve Fordu, tak pocitam ze ji naredily v tom nejlepsim pomeru. Jinak cerpadlo vymenene,chladic kontrolovany, vymenene cidlo a termostat vse v servisu a zavada porad..... nevi nekdo cim by to mohlo byt?? Co treba FOKI he?
Mi se nekontrolovatelne zvysovala teplota u skodovky. Menil jsem 3 nebo 4 termostaty, neustale jsem odvzdusnoval a porad obcas teplota vyskocila. Nakonec to byla prohnuta hlava motoru. Kdyz se vhodne ohrala, mrskla sebou jako spencerova membrana, udelelala hydraulicky raz a ten zavrel pruchod termostatem. Pomohla az vymena hlavy. :cry:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
roberto
Junior
Junior
Příspěvky: 206
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od roberto » 10.02.2007 18:32

pelen píše:
roberto píše:No nemrznouci smes je v pohode ,jelikoz ji menily ve Fordu, tak pocitam ze ji naredily v tom nejlepsim pomeru. Jinak cerpadlo vymenene,chladic kontrolovany, vymenene cidlo a termostat vse v servisu a zavada porad..... nevi nekdo cim by to mohlo byt?? Co treba FOKI he?
Mi se nekontrolovatelne zvysovala teplota u skodovky. Menil jsem 3 nebo 4 termostaty, neustale jsem odvzdusnoval a porad obcas teplota vyskocila. Nakonec to byla prohnuta hlava motoru. Kdyz se vhodne ohrala, mrskla sebou jako spencerova membrana, udelelala hydraulicky raz a ten zavrel pruchod termostatem. Pomohla az vymena hlavy. :cry:
Hlava je v pohode ,to kontrolovaly v servisu !!!!!!!!!! neni prohla,praskla ani tesneni nefouka!
Ford Focus 1,6 16V , rok výroby 2000, barva tmavě zelená metla , hatchback
Obrázek

Uživatelský avatar
Higiligi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Higiligi » 11.02.2007 10:03

to roberto : a kontrolovali ti průchodnost výfuku? Jestli náhodou nemáš rozpadlý katalyzátor...

Uživatelský avatar
roberto
Junior
Junior
Příspěvky: 206
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od roberto » 11.02.2007 12:28

tak to nevim ,zda li kontrolovali pruchodnost vyfuku.Ale snad ano....
Ford Focus 1,6 16V , rok výroby 2000, barva tmavě zelená metla , hatchback
Obrázek

Uživatelský avatar
Higiligi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Higiligi » 11.02.2007 14:27

to : roberto tak to si zjisti,mohlo by to být tím...

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů