zvyšování teploty

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
roberto
Junior
Junior
Příspěvky: 206
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od roberto » 01.09.2006 08:42

No hlavne ze uz je to vse o.k. diky vsem vam za vase rady :)
Ford Focus 1,6 16V , rok výroby 2000, barva tmavě zelená metla , hatchback
Obrázek

Uživatelský avatar
Baggio
Junior
Junior
Příspěvky: 271
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rýmařov

Příspěvek od Baggio » 02.09.2006 21:22

potřeboval bych poradit,jak se odvzdušnuje auto po vypuštění chladící kapaliny.Dnes jsem si všimnul,že mam naprasklou hadičku .Myslím ,že je to přivod k topení.Budu ji měnit,ale nevím jak to potom odvzdušnit :oops: Dík za rady
Ford Focus combi 1,6 16V 74kw 2000
[img:3bftr2g5]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:3bftr2g5]

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 02.09.2006 21:30

odvzdusni se sam . ale hlidej si pri tom teplotu .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Baggio
Junior
Junior
Příspěvky: 271
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rýmařov

Příspěvek od Baggio » 02.09.2006 21:43

foki píše:odvzdusni se sam . ale hlidej si pri tom teplotu .
Dík :lol:
Ford Focus combi 1,6 16V 74kw 2000
[img:3bftr2g5]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:3bftr2g5]

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 03.09.2006 17:40

foki píše:odvzdusni se sam . ale hlidej si pri tom teplotu .
To je chytry system. Odvzdusnuje se asi pres vicko vyrovnavaci nadrzky, ze ?
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
roberto
Junior
Junior
Příspěvky: 206
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od roberto » 09.11.2006 18:16

tak teda nevím po ujetí cca 3000km od servisu a problémem se zvyšováním teploty při větších otáčkách se problém opět objevil..já se z toho .... čidlo vyměněné, termostat vyměněný, chladící kapalina také, víčko nádržky vyměněné, vodu nehází, kontrolovali i těsnost a taky v pohodě... Začínám být na fokuse pěkně nasr..... :( :x
Ford Focus 1,6 16V , rok výroby 2000, barva tmavě zelená metla , hatchback
Obrázek

Uživatelský avatar
roberto
Junior
Junior
Příspěvky: 206
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od roberto » 09.11.2006 18:18

Jen pro inforlaci po zahřátí teploty mi při větších otáčkách leze ručička teploty do červeného a někdy až na doraz.. je to pěkně otravnééééééé a když sundám nohu s plynu tak se po chvilce vrátí zpět na střed...
Ford Focus 1,6 16V , rok výroby 2000, barva tmavě zelená metla , hatchback
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 10.11.2006 14:51

Nekdo tady v podobnem tematu rikal, ze to muze byt i problem s pruchodnosti vyfuku, atd.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
roberto
Junior
Junior
Příspěvky: 206
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od roberto » 10.11.2006 14:55

No nebo taky asi i vodní pumpa co ?
Ford Focus 1,6 16V , rok výroby 2000, barva tmavě zelená metla , hatchback
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 10.11.2006 19:28

Mel jsem podobne problemy s S105. Menil jsem nekolik termostatu. Nektere jsem predtim kontroloval v hrnku s varici vodou a teplomerem. Potize byly porad, odvzdusnoval jsem na kazdem kroku. Nakonec to byla prohnuta hlava, ktera pri urcitem zahrati zafungovala jako spencerova membrana, proste sebou skubla, vyvolala hydraulicky tlak, ktery uzavrel termostat a zacala stoupat teplota kapaliny. Odstranilo se to vymenou hlavy. :cry:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
roberto
Junior
Junior
Příspěvky: 206
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od roberto » 11.11.2006 18:33

Hlava je v pohode tu kontrolovali v servisu pred mesicem kdyz to zaclo, i tesnost je v klidu a vodu nehazi ... No myslim ze to vypada na vrtuly ve vodni pumpe na 90 % ..no ja mam ale smulu.....
Ford Focus 1,6 16V , rok výroby 2000, barva tmavě zelená metla , hatchback
Obrázek

Uživatelský avatar
ihrdlick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2046
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ihrdlick » 01.12.2006 09:18

Já mám poslední dobou něco podobného. Při vyšších otáčkách nebo mírném stoupání teplota stoupne, ale ještě pořád je kousek před červeným políčkem. Když uberu, tak se to srovná. Vodní pumpu jsem mělil, takže tam bych teoreticky problem nehledal. Zkusím vyměnit termostat a nebo to taky může být koncentrací chladící kapaliny. Bavil jsem se o tom s kámošem, takže nevím, jestli to správně popíšu. No že ta kapalina se ohřívá více než voda a mate ten termostat. Nebo tak něco :? Kapalinu mám teď před zimou do -50°C 8O Musíte mi ale poradit, které čidlo to je? http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
Obrázek
1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA

Uživatelský avatar
Pietro103
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Pietro103 » 22.12.2006 17:03

Zdravim Vas. Aj ja riesim od leta ten isty problem so zvysovanim teploty az ku cervenej znacke. Vymenil som termostat (original u Forda v Kosiciach). Taktiez som vymenil aj chladiacu kvapalinu. Bohuzial v lete stale teplota stupa (jazda po dialnici s miernym kopcekom). Po rovine bez prekonavania prevysenia je to OK. Akonahle uberiem plyn, tak teplota sa vrati do normalu. Uz som z toho jelen. Pocitac nenasiel ziaden problem, udajne vsetko funguje tak ako ma. Tiez si zatial neviem rady. teraz v zime je vsetko OK. Tak neviem.
C-Max, 1.6 TDCi, 80 kW, 2004

Uživatelský avatar
roberto
Junior
Junior
Příspěvky: 206
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od roberto » 28.12.2006 10:11

Pietro103 píše:Zdravim Vas. Aj ja riesim od leta ten isty problem so zvysovanim teploty az ku cervenej znacke. Vymenil som termostat (original u Forda v Kosiciach). Taktiez som vymenil aj chladiacu kvapalinu. Bohuzial v lete stale teplota stupa (jazda po dialnici s miernym kopcekom). Po rovine bez prekonavania prevysenia je to OK. Akonahle uberiem plyn, tak teplota sa vrati do normalu. Uz som z toho jelen. Pocitac nenasiel ziaden problem, udajne vsetko funguje tak ako ma. Tiez si zatial neviem rady. teraz v zime je vsetko OK. Tak neviem.
No mě to zašalo po výměně pumpy taky.Mám vyměněnou pumpu, termostat, čidlo a dělá mi to taktéž..a počítač nic nenašel..vážně jsem s toho taky jelen......
Ford Focus 1,6 16V , rok výroby 2000, barva tmavě zelená metla , hatchback
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 30.12.2006 15:22

Termostat ma na obvodu maly otvor pro odvzdusneni. Ma se nasadit tak, aby ten otvor byl nahore. V jine poloze tam muze zustat vzduchova kapsa a chladici system se chova nestandardne - kolisa teplota. :wink:
Takovou chybu myslim pocitac neni schopen odhalit.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů