Kolik má váš Focus najeto?

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
bocekr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od bocekr » 09.11.2006 20:01

ja mám na mém fofo 139000 když sem ho koupil v únoru mněl 120000 poctivých dle servisní knížky a investice? Pouze běžného provozu (rozvody, filtry, olej, čepy, kotouče, desky,)
Focus combi 1,8 Tddi 11/1999 Diamond White
BITPOWER

Uživatelský avatar
Dany
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3790
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dany » 09.11.2006 21:27

chmelko píše:ja to mam do práce 3 a pol, ale okrem fakt pekného počasia som sa ešte neprinutil ist pešky, hlavne kvoli tomu, že je to po fakt hnusnej ceste, ale ak bude fakt blbé počasie a aby som musel 30min vyprostovat fofo z parkoviska, pojdem radšej busom
Já chodím do práce zkratkou přez pole, takže to vychází na 2km. Taky jsem měl ze začátku problémy, ale už přez týden chodím do práce pěšky.Beru to jako procházku podzimním sadem, člověk se dostane na čerstvý vzduch a trocha pohybu taky neuškodí. :wink:
Ford Focus 1,6 16V Zetec 99 Silver
Obrázek

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Kolik ma Focus najeto+nejaky problem

Příspěvek od abe » 09.11.2006 23:00

Ahoj,mam Fokuse od 2.8.2005,puvodni stav km bylo 94500,ted mam najeto 126tkm.Opraveno regler z alt.,zadrena podtlakova skrin turba[spad tam sroub ze svodu vyfuku a sprajc se],vyhrev sedatka,zlobil central u ridice,v zime jsem mel zadrenou brzdu zadni leve kolo(stacilo rozhibat a promazat brzdovou kapalinou),s razenim nejsem spokojen doufam ze to vychytam pozdeji,ted mi pada vykon mezi 3000 a 4000 ot.min pri akceleraci,pristi tyden jdu primo do Forda na diagnostiku,tak uvidim mozna to bude nejaky podtlak spatny(cvaka mi ventil podtlaku jak jsou ventily na sani ty tri cidla tak to v pravo nevim jestli je to normalni uvidime) Delali mne mali repas turba,jak my vypad ten sroub ze svodu od vyfuku tak se tam propalilo tesneni a piskalo to pri akceleraci.Nechavali prebrusovat svody at je to zichr,jak tam budou davat tesneni a tim padem se musel udelat takovy mali repas kvuli tomu ze se tam moh do turba dostat nejaky bordel z brouseni.Jinak nebyt tech much,tak bych byl spokojen.A klasika vymena rozvodu,oleje,pal. filtr,kab.filtr,nastrikane prahy bodynou prelakovatelnou,vystrikani dutin atd. At vam slouzi lip nez mi :? 1,8TDci r.v. 12/2002 do provozu 1/2003 kombi stribrna

Uživatelský avatar
speedy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 831
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slánsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od speedy » 10.11.2006 20:52

8O to koukám..."stříbrné" kombi
No asi auto bylo vyrobeno v pátek, ale to se ti může stát i u jiných značek... :?
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 11.11.2006 12:49

Proste smula,pri mim stesti kdybych mel mercedesa,tak je to v blede modrem :)
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Uživatelský avatar
cloudyman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 110
Registrován: 02.02.2008 03:18

TDCI????????

Příspěvek od cloudyman » 13.11.2006 20:56

Teď jsem tady pročetl celou diskusi na téma kolik kdo má nalítáno a co měl za závady a nějak sem nenašel na jiným vláknu zmiňovaný problém vstřiků u TDCI.
Měl bych tedy dotaz:
1. je opravdu problém se vstřiky u TDCI?
2. zajímalo by mě jaký je rozdíl mezi 1.8TDCI 85KW a 1.8TDCI 74KW, jestli to je jen v tom výkonu nebo i v něčem jiném ( víc poruch a pod.)
3. Jestli náhodou někdo nemá zkušenosti se Štěpánek auto na Kladně.
1.8 TDCi combi, 85 kW, 5/2004
Obrázek

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2618
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Najeto ..... + první problémky :-(

Příspěvek od Mira » 14.11.2006 08:41

Na tachometru mám teď 80000 Obrázek
a z toho 3400 jsou moje (kolik je těch km skutečných??? :-) je z D). Auto mám 4 měsíce FF 1.6 16V Ghia. Do provozu 11/2002.
Asi po 1,5 měsící mi začalo auto cukat při akcelaraci při všech rachlostech nebo zařazených rychl. stupních. Měl jsem to na diagnostice ve Fordu, kde nic nezjistili. Odjel jsem s cukajícím autem - vzali 1700,- a že mám jezdit a přijet za 14 dní, že se uvidí jestli tam nenaskákali nějaké chyby. Vyměnili svíčky a kabely - bez výsledku ............ protože tento příspěvek upravuji tak už vím, že to byla cívka - teď jezdím jako drak :!:
Naposledy upravil(a) Mira dne 30.01.2007 19:59, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Dany
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3790
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dany » 14.11.2006 08:44

že by cívka?? :roll: na to by ale určitě přišli...
Taky by to mohla být voda v benzínu, kterou jsme tu řešili...
Ford Focus 1,6 16V Zetec 99 Silver
Obrázek

Uživatelský avatar
hide
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 872
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od hide » 14.11.2006 14:28

Tohle mi dělalo taky a byl v prdeli kabel, měřili nic nenaměřili, pak jsem dal nový a pomohlo to. 8)

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2618
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mira » 14.11.2006 17:41

hide píše:Tohle mi dělalo taky a byl v prdeli kabel, měřili nic nenaměřili, pak jsem dal nový a pomohlo to. 8)
Prosím Tě který kabel?? Dost mě to štve.
Navíc jsem si dneska všiml, že když vypnu klíč a vyndám ze zapalování tak mi vyjedou ručičky ukazatele teploty a paliva do vertikální polohy a jemně tam kmitají - co by mohlo být tohle??

Uživatelský avatar
hide
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 872
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od hide » 14.11.2006 18:05

No myslel jsem kabely ke svíčkám. :lol:

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2618
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mira » 14.11.2006 18:49

hide píše:No myslel jsem kabely ke svíčkám. :lol:
Tak ten mi vyměnili společně se svíčkama a nic :( Ale při volnoběžných otáčkách je nepatrně slyšet jemné syčení. už jsem zjistil, která to je hadička - (jsem laik) takže zatím nevím odkud kam je napojená a k čemu slouží, ale snad by to mohlo být ono - doufám!! :D
Tolik drátů a hadiček jsem ve Feldě neměl :-)

Uživatelský avatar
Obake
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1105
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od Obake » 14.11.2006 19:25

Ty ručičky to by mohlo být od toho, že je jim horko, jinak nevím :lol: :lol: :lol: možná by to chtělo okýnka na přístrojové desce, aby se dala větrat :lol:
Ford Focus 1.6 TDci combi, 2005, dark blue, 80kW
Bruno

Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 16.11.2006 18:18

Mira píše:
hide píše:No myslel jsem kabely ke svíčkám. :lol:
Tak ten mi vyměnili společně se svíčkama a nic :( Ale při volnoběžných otáčkách je nepatrně slyšet jemné syčení. už jsem zjistil, která to je hadička - (jsem laik) takže zatím nevím odkud kam je napojená a k čemu slouží, ale snad by to mohlo být ono - doufám!! :D
Tolik drátů a hadiček jsem ve Feldě neměl :-)
Styrele, popraskane a nedolehajici hadicky se tu uz resily. Nekdo psal, ze kdyz je zle, tak kontrolovat tenke hadicky. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 17.11.2006 00:01

Takze mam turbo v hajz.... Jak clovek neni prvni majtel,tak je to v pr.... Trochu mi pomoch servis jak mi delal mali repasek turba(proste ho rozebrali a pak ho asi spatne slozily,tezko rict),od te doby to slo z kopce. :? Ale to jim asi clovek nedosvedci.Ale nerozebirali ho kvuli tomu ze bylo spatne,ale davali nove tesneni pod vyfukove svody,tak museli nechat svody srovant na brusce.Tim padem se pry muselo rozebrat a vycisti aby nedoslo k zadreni turba,kdyby se tam dostal binec z brouseni. :? :cry:
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 hostů