Baterie / autobaterie / nabijecka
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Baterie
Jezdil bych týdny bez pojistky a pak to vyhodnotil. Den tak a pak tak, nic neřeší - praxe.
-
- Nováček
- Příspěvky: 150
- Registrován: 19.10.2016 10:26
Re: Baterie
Ahá někdo tu totiž psal, že tohle mají všechny Fordy od rv 2011... tak jako bych nic neřeklZaQik píše:CHiP - Ty mas mondeo mk4, tam to dobijeni jeste neni tak "promakane" ... prislo to az v dalsi genereci a v FF3
Mondeo kombi MK IV, 2012, 2.2TDCi 147kW, Titanium+Webasto+Winter packet (od 2016)
Fabia I, 2004, 1,4 16V 55kW, Elegance+ESP+AUTOMAT (od 2018)
Fabia I, 2005, 1,2HTP 47kW, holobyt (od 2021)
Scania G450, 2022, 331kW, Opticruise + retardér (od 2022)
Fabia I, 2004, 1,4 16V 55kW, Elegance+ESP+AUTOMAT (od 2018)
Fabia I, 2005, 1,2HTP 47kW, holobyt (od 2021)
Scania G450, 2022, 331kW, Opticruise + retardér (od 2022)
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Takze moje dnesni vysledky.
110km na okruh v mostu, pripojena pojistka. Napeti po celou cestu skakalo pri polozene noze na plynu (staci plyn seslapnout o 1mm a uz klesne napeti) mezi 12,1V a 12,2V. Na okruhu sem vyhodil pojistku (jako vedlejsi efekt sem si ulomil packu na otvirani vika pojstkovky - debilne resene) a jel se projet na okruhu a pak hura domu. Cestou domu napeti stabilne 14,4V az 14,5V.
Cili pojistka zustava trvale vytazena a uz se do meho auta nepodiva.
Doma sem zaparkoval, chcipl motor a merak ukazoval 12,5V (pocitam ze pak napeti srtouplo, jelikoz autak odebiral nejaky proud po vypnuti motoru) - az po 10 minut klesne odber uplne na 0A
110km na okruh v mostu, pripojena pojistka. Napeti po celou cestu skakalo pri polozene noze na plynu (staci plyn seslapnout o 1mm a uz klesne napeti) mezi 12,1V a 12,2V. Na okruhu sem vyhodil pojistku (jako vedlejsi efekt sem si ulomil packu na otvirani vika pojstkovky - debilne resene) a jel se projet na okruhu a pak hura domu. Cestou domu napeti stabilne 14,4V az 14,5V.
Cili pojistka zustava trvale vytazena a uz se do meho auta nepodiva.
Doma sem zaparkoval, chcipl motor a merak ukazoval 12,5V (pocitam ze pak napeti srtouplo, jelikoz autak odebiral nejaky proud po vypnuti motoru) - az po 10 minut klesne odber uplne na 0A
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1815
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Baterie
To by mě vlastně zajímalo, jaký je "běžný" klidový odběr. 30 mA to už asi nebude, tipuji něco nad 100 mA. Jasně, že záleží na stáří a výbavě. ..
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Pokud ctes pozorne toto tema, tak je to tu napsano - delal jsem mereni po odemknuti auta, po otevreni dveri, po 10 minutach... - OK, odpovim ti, po uklidneni auta (cca 10 minut), tak klidovy odber byl 0A - aspon podle meho meraku
Jinak dnes sem premeril baterku a 12,5V po cca 20 hodinach stani. Po zapnuti nabijecky do 5 minut hlasila nabito - cili vyjmuti pojistky ma opravdu smysl - pokud nejste fanaticti EKO ko..ti
Jinak dnes sem premeril baterku a 12,5V po cca 20 hodinach stani. Po zapnuti nabijecky do 5 minut hlasila nabito - cili vyjmuti pojistky ma opravdu smysl - pokud nejste fanaticti EKO ko..ti
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1815
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Baterie
No, nula A nechává poměrně dost místa pro mA...
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
No muj merak ukazal 0mA, coz se mi zda divne, ale je to tak...., presenji 0,00A (na miliky sem to nemohl prepnout, jinak by se auto probudilo a spalilo mi merak
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23472
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Baterie
20mA u FF2 ... pro FF3 to bude to same
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Baterie
100mA to nemoze byt ani omylom. Za 2 tyzdne by to vycucalo 34Ah z baterky. V spojeni s tym kurvitkom by si nenastartoval.
Jazdim s vytiahnutou poistkou. Zatial som nesiel dlhu trasu, ale stale mi merak ukazuje 14,5-14,6V.
Po odstaveni a niekolkych hodinach ma baterka zdravych 12,5-12,6V.
Voltmeter cez diagnostiku je dost nepresny. Pri 14,5V na meraku ukazuje 15,0V.
Jazdim s vytiahnutou poistkou. Zatial som nesiel dlhu trasu, ale stale mi merak ukazuje 14,5-14,6V.
Po odstaveni a niekolkych hodinach ma baterka zdravych 12,5-12,6V.
Voltmeter cez diagnostiku je dost nepresny. Pri 14,5V na meraku ukazuje 15,0V.
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
stano - muze byt i 100mA
Pamatuju tak pred 10 lety audi A6, jak tyden stala, uz nenastartovala - proto pak u ni davali solarni panel do stresniho okna tusim.... (pokud si neparkoval v garazi)
Pamatuju tak pred 10 lety audi A6, jak tyden stala, uz nenastartovala - proto pak u ni davali solarni panel do stresniho okna tusim.... (pokud si neparkoval v garazi)
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Baterie
Ved moze, ale potom nenastartuje. Ako pises.
FF3 nastartuje aj po mesiaci.
FF3 nastartuje aj po mesiaci.
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Jo takhle, spatne jsem to pochopil - je fakt ze po mesici v servise muj focus nastartoval - jen nevim, zdali nemeli odpojenou baterku, ale pocitam ze jo
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
-
- Junior
- Příspěvky: 273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: CZ
Re: Baterie
Po měsíci nastartuje FF3 bez problému, jen po tom měsíci usne "dubovým spánkem" a nejde odemknout dálkáčem, musí se dalkáč rozloupnout a použít klíč, tím se auto probudí. Zkoušel jsem to jen jednou a chvilku jsem mačkal dálkáč, než jsem si vzpomněl, že mě na to při koupi auta upozorňovali.
Ford Focus MK3 hatchback Titan. 1.6 EcoBoost 110kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 117
- Registrován: 22.06.2014 23:04
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 04.04.2018 16:05
Re: Baterie
Ahoj,
na novém S-Maxu řeším stejný problém s nedokonalým dobíjením baterie (před měsícem výměna, byla KO). Na žádném jiném fóru jsem se nedočetl tolik informací jako na vašem, a proto bych vás znalce chtěl poprosit o radu.
Hledám vaši "bájnou" pojistku F22 na odblokování "smart charge" a v jedné ze 3 pojistkových skříní jsem našel jen pojistku 15A s označením "Logika napájení jednotky stability napětí".
Mohla by tohle být ta pravá k odoperování ? Nemusím se obávat nějakých komplikací ?
Díky za radu.
S-Max 2,0 TDCi 110kW 3/2016
na novém S-Maxu řeším stejný problém s nedokonalým dobíjením baterie (před měsícem výměna, byla KO). Na žádném jiném fóru jsem se nedočetl tolik informací jako na vašem, a proto bych vás znalce chtěl poprosit o radu.
Hledám vaši "bájnou" pojistku F22 na odblokování "smart charge" a v jedné ze 3 pojistkových skříní jsem našel jen pojistku 15A s označením "Logika napájení jednotky stability napětí".
Mohla by tohle být ta pravá k odoperování ? Nemusím se obávat nějakých komplikací ?
Díky za radu.
S-Max 2,0 TDCi 110kW 3/2016
S-Max Mk2 2,0 TDCi 150k
Mazda MX-5 ND 1,5 131k
Mazda MX-5 ND 1,5 131k
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů