ballu píše:Stanley_vy píše:ballu píše:Je vidět, jak jde pokrok kupředu. Můj povoz 19 let starý, s 260 tisíci na krku má průměrnou 7,8L. S dodržováním limitů dovede i pod 7.
Když je to tak, hned zítra poletím koupit vylítaný Mondeo.
A na v limitech 50/90/130 pojedu na pohodu za šest. Když už se tady poměřujou ty...spotřeby.
Jinak mám přímé srovnání i s FFII s 2.0i (2005) a na stejné trase (FR, Al) za podobných podmínek nešel nikdy pod 8l. Takže tak...
To by jsi měl jít koupit poslední poctivý motor od Fordu.
V neděli 140 km, obec předpisově, mimo 90-110 km/ hod a v tom je 2x přes Brno, spotřeba 6.4L, a nyní mudruj.
Před popojíždění , kde zaparkovat , ukazoval 6,3.
No hlavně by sis měl pospíšit ty, dokud ještě dávají čtyřválcovou 1.5 aspoň do Mondea.
Jen tak pro příklad, cca 14 dní zpět:
1) Ráno Vyškov - Brno centrum (Uhelná), po dálnici 140 km/h se zajížďkou na Černovickou terasu
2) Odpoledne couračky Uhelná - Bauhaus (Heršpice) - Avion - Černovická terasa a poté do Okříšek (přes Rosice a Třebíč)
2) V neděli odpoledne Okříšky - Vyškov (opět přes Třebíč, od Kývalky po D1 140 km/h).
Spotřeba dle PP 6.0l/l 100 km aniž bych se jakkoliv hlídal (obce 50 - 60, mimo obec 100 - 110, dálnice tempomatových 140).
Ať chceš nebo ne, ty motory jsou při běžném užívání (což pokryje 95% jejich majitelů) úspornější při nesrovnatelně lepším průběhu výkonu a točivého momentu (tam je navíc rozdíl 50 N.m ve prospěch EB).
Jo, a ty čísla mám podložená zhruba stejně jako Ty.