samovybíjení

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Uživatelský avatar
Beri
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: Česká Lípa / Praha
Kontaktovat uživatele:

samovybíjení

Příspěvek od Beri » 30.09.2006 21:24

Zdravím,
dnes jsem si měnil starou baterku za novou a tak jsem si pro zajímavost změřil samovybíjecí proud. Naměřil jsem 165mA a zdá se mi to dost, tak bych se chtěl zeptat jestli to někdo taky nezkoušel měřit a kolik mu to bralo.
V knížce "Jak na to" udávají 1-3mA což se mi zdá zase hodně málo. Bral bych hodnotu tak 10-20mA, ale 165mA se mi prostě zdá dost.
Díky za odpovědi.
Beri
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi
Obrázek

Uživatelský avatar
hide
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 872
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od hide » 01.10.2006 09:24

Napiš jak to mám změřit a já to změřím. Jinak tu krabičku s těma číslama na to měření mám. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 02.02.2008 04:18

Příspěvek od hihi » 01.10.2006 09:35

Sice se nepamatuji, kolik jsem měl přesně, ale tuto hodnotu bych bral jako dobrou (já řešil 4A). Vždyť se napájí imobilizér, hodiny,...
FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
Beri
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: Česká Lípa / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Beri » 01.10.2006 18:39

to hihi:
O tom jak si řešil 4A, tak to jsem četl (docala zajímavý). Je mi jasný že se tam toho napájí dost, ale mohlo by to být méně. Uvažoval jsem že začnu postupně odpojovat pojistky, ale už se mi do toho nechtěl, ale kdybych zjistil e je to opravdu dost, tak bych se do toho pustil...

to hide:
Jednoduché změření je, že odpojíš např. + pól baterie a mezi svorku a kladný pól baterie zapojíš ampérmetr. Hlavně se nepokoušej startovat nebo žhavit. Všechno povypínej jako kdyby si šel od zamčeného auta domů...
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 01.10.2006 19:22

Napaji se toho celkem hodne, ale kdyz je baterka nejaka slabsi, tak tam je rele, ktere to vypne, aby se nevybila uplne. Neco zere radio, hodiny, rj, atd.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Miky
Nováček
Nováček
Příspěvky: 167
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Miky » 04.10.2006 20:47

pred merenim si hlavne najdi kod na radio, abys pak nebyl nasr...
Ford Focus Gold Ultra 1.6 (100k), r.v. 2005, 5-dv. hatchback, Machine silver

Wolf2

Re: samovybíjení

Příspěvek od Wolf2 » 04.02.2008 21:48

zkusím ještě obnovit toto téma ,měřil teda někdo odběr v klidovém stavu ,já naměřil v klidovém stavu (na rozsahu 10A) " 0,19A " podle zdejšího mága přes elektriku PELENa je to prý v pohodě :wink:

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: samovybíjení

Příspěvek od pelen » 04.02.2008 22:06

Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Wolf2

Re: samovybíjení

Příspěvek od Wolf2 » 29.02.2008 21:32

Tak že pokračuji v tématu ,jelikož se mi stále vybíjí baterka ,tak stále řeším problém samo vybíjení. Proud který mi to cucá je ustálený a má hodnotu 0,20A. Hledal jsem závadu a přišel jsem na tohle : když vytáhnu pojistku číslo 36 (elektronické moduly,digi.hodiny) tak mi proud klesne na normální hodnotu 0,03A (0,01A odběr auta + 0,02A odběr alarmu).Když půjdu dál hledat ,tak narazím na další součástku a ta je ČASOVAČ (černá krabička na pojist. desce zezadu ) ,když nechám pojistku 36 zaplou a vytáhnu ten časovač ,tak mi napětí také padne ,tak že otázka zní : co všechno dělá časovač ? Co všechno napájí pojistka č.36 ?Jinak časovač jsem již vyměnil za jinej z vrakáče a problém přetrvává!
Ještě takovej postřeh ,když mám zavřené všechny dveře a odpojím baterku a při opětovném připojení ampérmetru a dodání šťávy do palubní sítě mi ampérmetr ukazuje 0,03A ,ale stačí ,aby se otevřeli jakékoli dveře a po opětovném zavření i během otevření a zhasnutí stropního světla se na ampérmetru ukáže proud 0,20A a neklesá ,až do doby vytáhnutí poj.č 36 ,nebo odpojení baterky.
A TEĎ BABO RAĎ !!!!!!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: samovybíjení

Příspěvek od pelen » 29.02.2008 21:55

Jak na to, str. 148:
Přílohy
F36_2.jpg
F36_1.jpg
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Wolf2

Re: samovybíjení

Příspěvek od Wolf2 » 29.02.2008 22:22

mohl by jsi se kouknout někde ,co napájí pojistka č.36

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: samovybíjení

Příspěvek od pelen » 01.03.2008 00:19

Vzdyt je to na tech obrazcich:
Pojistka c. 36 (7,5A) ... centralni rozvodna skrin.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Wolf2

Re: samovybíjení

Příspěvek od Wolf2 » 02.03.2008 00:59

problém je v tom ,že je to nic neříkající údaj :wink:

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 04:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: samovybíjení

Příspěvek od pelen » 02.03.2008 08:37

Mrkni na to:
Přílohy
pojistka 36.jpg
pojistka 36.jpg (14.08 KiB) Zobrazeno 5743 x
pojistka 36 _.jpg
pojistka 36 _.jpg (15.6 KiB) Zobrazeno 5747 x
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Wolf2

Re: samovybíjení

Příspěvek od Wolf2 » 02.03.2008 11:26

jojo díky za to ,ale to "central timer"je ta černá krabička za pojistkama ,ale spíše by mě zajímalo co je "electronic modules" ???

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů