Stránka 1 z 7

samovybíjení

Napsal: 30.09.2006 21:24
od Beri
Zdravím,
dnes jsem si měnil starou baterku za novou a tak jsem si pro zajímavost změřil samovybíjecí proud. Naměřil jsem 165mA a zdá se mi to dost, tak bych se chtěl zeptat jestli to někdo taky nezkoušel měřit a kolik mu to bralo.
V knížce "Jak na to" udávají 1-3mA což se mi zdá zase hodně málo. Bral bych hodnotu tak 10-20mA, ale 165mA se mi prostě zdá dost.
Díky za odpovědi.
Beri

Napsal: 01.10.2006 09:24
od hide
Napiš jak to mám změřit a já to změřím. Jinak tu krabičku s těma číslama na to měření mám. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 01.10.2006 09:35
od hihi
Sice se nepamatuji, kolik jsem měl přesně, ale tuto hodnotu bych bral jako dobrou (já řešil 4A). Vždyť se napájí imobilizér, hodiny,...

Napsal: 01.10.2006 18:39
od Beri
to hihi:
O tom jak si řešil 4A, tak to jsem četl (docala zajímavý). Je mi jasný že se tam toho napájí dost, ale mohlo by to být méně. Uvažoval jsem že začnu postupně odpojovat pojistky, ale už se mi do toho nechtěl, ale kdybych zjistil e je to opravdu dost, tak bych se do toho pustil...

to hide:
Jednoduché změření je, že odpojíš např. + pól baterie a mezi svorku a kladný pól baterie zapojíš ampérmetr. Hlavně se nepokoušej startovat nebo žhavit. Všechno povypínej jako kdyby si šel od zamčeného auta domů...

Napsal: 01.10.2006 19:22
od Ahmed
Napaji se toho celkem hodne, ale kdyz je baterka nejaka slabsi, tak tam je rele, ktere to vypne, aby se nevybila uplne. Neco zere radio, hodiny, rj, atd.

Napsal: 04.10.2006 20:47
od Miky
pred merenim si hlavne najdi kod na radio, abys pak nebyl nasr...

Re: samovybíjení

Napsal: 04.02.2008 20:48
od Wolf2
zkusím ještě obnovit toto téma ,měřil teda někdo odběr v klidovém stavu ,já naměřil v klidovém stavu (na rozsahu 10A) " 0,19A " podle zdejšího mága přes elektriku PELENa je to prý v pohodě :wink:

Re: samovybíjení

Napsal: 04.02.2008 21:06
od pelen

Re: samovybíjení

Napsal: 29.02.2008 20:32
od Wolf2
Tak že pokračuji v tématu ,jelikož se mi stále vybíjí baterka ,tak stále řeším problém samo vybíjení. Proud který mi to cucá je ustálený a má hodnotu 0,20A. Hledal jsem závadu a přišel jsem na tohle : když vytáhnu pojistku číslo 36 (elektronické moduly,digi.hodiny) tak mi proud klesne na normální hodnotu 0,03A (0,01A odběr auta + 0,02A odběr alarmu).Když půjdu dál hledat ,tak narazím na další součástku a ta je ČASOVAČ (černá krabička na pojist. desce zezadu ) ,když nechám pojistku 36 zaplou a vytáhnu ten časovač ,tak mi napětí také padne ,tak že otázka zní : co všechno dělá časovač ? Co všechno napájí pojistka č.36 ?Jinak časovač jsem již vyměnil za jinej z vrakáče a problém přetrvává!
Ještě takovej postřeh ,když mám zavřené všechny dveře a odpojím baterku a při opětovném připojení ampérmetru a dodání šťávy do palubní sítě mi ampérmetr ukazuje 0,03A ,ale stačí ,aby se otevřeli jakékoli dveře a po opětovném zavření i během otevření a zhasnutí stropního světla se na ampérmetru ukáže proud 0,20A a neklesá ,až do doby vytáhnutí poj.č 36 ,nebo odpojení baterky.
A TEĎ BABO RAĎ !!!!!!!!!!!!!!

Re: samovybíjení

Napsal: 29.02.2008 20:55
od pelen
Jak na to, str. 148:

Re: samovybíjení

Napsal: 29.02.2008 21:22
od Wolf2
mohl by jsi se kouknout někde ,co napájí pojistka č.36

Re: samovybíjení

Napsal: 29.02.2008 23:19
od pelen
Vzdyt je to na tech obrazcich:
Pojistka c. 36 (7,5A) ... centralni rozvodna skrin.

Re: samovybíjení

Napsal: 01.03.2008 23:59
od Wolf2
problém je v tom ,že je to nic neříkající údaj :wink:

Re: samovybíjení

Napsal: 02.03.2008 07:37
od pelen
Mrkni na to:

Re: samovybíjení

Napsal: 02.03.2008 10:26
od Wolf2
jojo díky za to ,ale to "central timer"je ta černá krabička za pojistkama ,ale spíše by mě zajímalo co je "electronic modules" ???