Sání Green...

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
Honza
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1022
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Sání Green...

Příspěvek od Honza » 12.01.2006 15:09

potřebuju poradit,mám vyhlídnutý kit přímého sání Green TWISTER a chtěl bych se o tom trošku pobavit,je třeba tento kit ještě odstínit,nebo izolovat přívod o teplého vzduchu?Jaká je rozdíl mezi tímto a klasickým kuželem?

A taky mně zajímá ta váha vzduchu,jak to udělat,nebo co mám udělat pro to,aby to bylo v pořádku a nědělala problémy.
FF 1.6 16V Ghia 1999 metla ala Masox :twisted: Eibach,Green Twister....

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 12.01.2006 23:29

určitě musiš zamezit přívod horkého vzduchu od motoru,nějak to zastínit nějakou přepážkou aby tito nesálo horký vzduch,v létě se ti může stát taky,že zůstaneš stát někde v koloně a nebudeš se moct rozjet.

Taky u kitu musíš vyřešit odvětrání klikové skříně,ale na to už je možná kit přispůsobený.

Stou váhou vzduchu je to složité,ona je tam k tomu že měří množství nasávaného vzduchu do motoru,uvnitř je rezistor,který je pod určitou teplotou a je ochlazován právě tím nasávaným vzduchem,aby měl pořád tu stejnou teplotu.A podle toho dávkuje řídící jednotka palivo do válců.
On třeba změní teplotu,podle toho jak zatěžuješ motor a hned to tam jinak dávkuje palivo.

Zkusit to třeba odpojit co to bude dělat,nebo to nějak napasovat mezi ten kit sání.

Ford focus r.v99 2.0i 16V Trend

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů