Příspěvek
od Endura » 01.07.2012 18:01
Je to Fiaťácky Multijet s objemom 1910, mal by mať 88kW. Okrem Suzuki sa dával aj do Saabov a Oplov. Moji kolegovia majú tieto motory v Stilách, Cromách aj v 156kách, pochvaľujú si ich, hlavne preto, že nepoznajú nič také, ako je výmena trysiek, čerpadla ani turba. Zdá sa, že z hľadiska výdrže je tento motor z tých lepších. Jediné mínus je vraj v jeho veľkej citlivosti na kvalitu a včasnosť výmeny oleja. V téme o nájazde kilometrov Focusov v debate o tom, aké sú Fordy "držáky", niekto napísal bizarnú vetu "Když se na Tddi vymění palivové čerpadlo, je to pak neskutečný držák". To skôr Multijet je držák, než hrdzavý Focus s vymeneným palivovým čerpadlom po 200 000km.
Focus sedan 1,8TDdi (90k); red pepper, 2/99