Motor neFORD

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Motor neFORD

Příspěvek od V12 » 04.07.2011 06:45

Nekamenujte ma prosim, viem, ze to sem nepatri, no ma niekto z Vas skusenosti s talianskymi motormi 1.9DDiS ? Dava sa to do kadecoho, vratane Suzuki SX4. Pretoze :

Kód: Vybrat vše

http://autobazar.autovia.sk/suzuki-sx4-1-9-ddis-4x4-gs-outdoor-line-hatchback-m6-999651
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Endura
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SR

Re: Motor neFORD

Příspěvek od Endura » 01.07.2012 18:01

Je to Fiaťácky Multijet s objemom 1910, mal by mať 88kW. Okrem Suzuki sa dával aj do Saabov a Oplov. Moji kolegovia majú tieto motory v Stilách, Cromách aj v 156kách, pochvaľujú si ich, hlavne preto, že nepoznajú nič také, ako je výmena trysiek, čerpadla ani turba. Zdá sa, že z hľadiska výdrže je tento motor z tých lepších. Jediné mínus je vraj v jeho veľkej citlivosti na kvalitu a včasnosť výmeny oleja. V téme o nájazde kilometrov Focusov v debate o tom, aké sú Fordy "držáky", niekto napísal bizarnú vetu "Když se na Tddi vymění palivové čerpadlo, je to pak neskutečný držák". To skôr Multijet je držák, než hrdzavý Focus s vymeneným palivovým čerpadlom po 200 000km.
Obrázek
Focus sedan 1,8TDdi (90k); red pepper, 2/99

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9407
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor neFORD

Příspěvek od phofy » 01.07.2012 18:12

A já myslel, že je to motor od renaultu: http://www.autorevue.cz/suzuki-grand-vi ... 4/ch-26632

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Motor neFORD

Příspěvek od Ma.rt » 01.07.2012 21:04

to je JTD? jestli jo, tak bych se toho nebal, znamy ma diesel ve Fiatu Brava a jezdi to furt naprosto bez problemu.Jak fiaty nemusim, tak tohle se jim povedlo
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Motor neFORD

Příspěvek od tomason » 01.07.2012 22:41

DDIS má být DCI od Renaultu už zastaralý,ale v poslední evoluci inovovaný.Fiat používá normální Bosch životnost bude podobná DDIS používá také Bosch.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9407
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor neFORD

Příspěvek od phofy » 02.07.2012 06:07

Od přítelkyně máma má vitaru ddis, ale nevím nevím :bebng: :nnou: Hlavně když jede 130km/h tak točí nějaký 3000rpm skoro což mi příjde docela dost :( A ten zvukový projev taky nic moc :( a v poslední době jí píská turbo :(

Uživatelský avatar
Endura
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SR

Re: Motor neFORD

Příspěvek od Endura » 02.07.2012 20:33

Tak neviem, či je to renaulťácky motor - posúďte sami:

http://www.autorevue.cz/test-suzuki-sx4 ... rni-kruh_5

phofy: Vo Vitare je 1,9DDiS - zdá sa - od Renaultu, preto sa ti vôbec nečudujem že sa ti nepozdáva ich zvukový prejav vrátane pískajúceho turba. My máme v robote Pathfindre s renaulťáckymi 2,5litrovými nafťákmi, ale to je riadna skaza . . .
Obrázek
Focus sedan 1,8TDdi (90k); red pepper, 2/99

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů