Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
- SiebenCZ
- Nováček
- Příspěvky: 196
- Registrován: 17.03.2009 13:15
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
Prosím o přesun do kategorie - Naftové 1998 - 2004 - přehlédl jsem to, omlouvám se
Ahoj,
tak mě to potkalo taky ... odešly vstřiky a čerpadlo (skoro)
Popis auta
Ford Focus combi - 2001 - dotaženo z Itálie, 2 majitelé v CZ předemnou, bourané na levé přední kolo - převodovka je z vrakáče (zjištěno při výměně dvojhmoty)
1,8 TDCI, 85kw
Najeto cca 145 000km dle tacho - ve skutečnosti tak ~ 200 000km (vím o stočených 60tkm)
Kdy k tomu došlo
V úterý 21.2 v 7:30 ráno sem nenastartoval.
Jak řekl kamarád - točí točí, ale nenaskočí...
Auto skončilo v servisu.
Jak se auto chovalo než k tomu došlo:
Den předtím sem startoval "dlouho" - asi 4-5s a prošlápl sem u toho i plynovej pedál..pak chytlo.
Předtím startovalo skoro nabrnk (asi o sekundu dýl než otcův Fofoň).
Když byl motor studenej, tak v momentě, kdy sem jel a motor se dostal nad 2k otáček, tak začalo auto cukat - jak kdybych pouštěl plynovej pedál. Jakmile se zahřálo, bylo to OK.
Takže v zimě to pro mě znamenalo jezdit k 2k otáčkám a po zahřátí pak jezdit jako normálně.
Delší dobu mám větší spotřebu - cca o 1l/100km
viz zde: http://www.spritmonitor.de/en/detail/323263.html
Jak to probíhalo v servisu
První zprávy ze servisu - je to čerpadlo - nedává naftu.
Další zprávy - tak čerpadlo naftu dává, ale...
Podle diagnostiky má jeden vstřik správný tlaky, ale další tři nic moc.
Co zjistili v servisu
Vstřiky sou zanešený a čerpadlo je nedokáže protlačit - proto sem nenastartoval.
Vstřiky odeslali do firmy v Zábřehu (PASO), kde je umí vyčistit. To by stálo "jen" pár tisíc.
Za pár dní info, že vstřiky sou tak zaprasený, že vyčištění nepomůže.
=> je možná repase - 1 vstřik = 3 500kč
celkem za vstřiky - 13 500kč
Ve vstřikách našli železný pilinky => to je z čerpadla, takže i čerpadlo by stálo za opravu.
Pokud opravím jen vstřiky, tak čerpadlo je zase zničí, doporučeno to opravit.
Oprava probíhá taky v PASO - co měnili - lopatky, pružinky a ložiska (prý hučelo - proto ty ložiska..)
Za repasování čerpadla dám 10 500kč
díly z Fordu - 3500 (těsnění horní víko, gufero na kliku a na vačku, těsnení na čerpadlo a na olejové čerpadlo + šroubky a další těsněníčka, podložky pod vstřiky)
Takže když to shrnu:
Repase vstřiků - 13 500kč bez DPH
Repase čerpadla - 10 500kč bez DPH
Potřebné díly z Fordu - 3 5000kč bez DPH
+ práce...
Tak doufám, že se už na tom autě nic nepose*e...ono už snad nemá ani co.
Dvojhmotu sem měnil loni za jednohmotu (cca 10 000kč).
Doufám, že s autem najedu tak 100 000km a nic se na něm neposere..ani se nezačne sr...
Jediné co by mohlo odejít je turbo, ale k tomu se chovám slušně...takže nemá důvod...
Co si myslí místní odborníci o zvoleném postupu opravy?
A co cena? Je velká - normální - velká ?
Nenašel sem lepší kategorii, kam založit tohle vlákno, takže se omlouvám adminům, pokud to není úplně v pořádku.
Ahoj,
tak mě to potkalo taky ... odešly vstřiky a čerpadlo (skoro)
Popis auta
Ford Focus combi - 2001 - dotaženo z Itálie, 2 majitelé v CZ předemnou, bourané na levé přední kolo - převodovka je z vrakáče (zjištěno při výměně dvojhmoty)
1,8 TDCI, 85kw
Najeto cca 145 000km dle tacho - ve skutečnosti tak ~ 200 000km (vím o stočených 60tkm)
Kdy k tomu došlo
V úterý 21.2 v 7:30 ráno sem nenastartoval.
Jak řekl kamarád - točí točí, ale nenaskočí...
Auto skončilo v servisu.
Jak se auto chovalo než k tomu došlo:
Den předtím sem startoval "dlouho" - asi 4-5s a prošlápl sem u toho i plynovej pedál..pak chytlo.
Předtím startovalo skoro nabrnk (asi o sekundu dýl než otcův Fofoň).
Když byl motor studenej, tak v momentě, kdy sem jel a motor se dostal nad 2k otáček, tak začalo auto cukat - jak kdybych pouštěl plynovej pedál. Jakmile se zahřálo, bylo to OK.
Takže v zimě to pro mě znamenalo jezdit k 2k otáčkám a po zahřátí pak jezdit jako normálně.
Delší dobu mám větší spotřebu - cca o 1l/100km
viz zde: http://www.spritmonitor.de/en/detail/323263.html
Jak to probíhalo v servisu
První zprávy ze servisu - je to čerpadlo - nedává naftu.
Další zprávy - tak čerpadlo naftu dává, ale...
Podle diagnostiky má jeden vstřik správný tlaky, ale další tři nic moc.
Co zjistili v servisu
Vstřiky sou zanešený a čerpadlo je nedokáže protlačit - proto sem nenastartoval.
Vstřiky odeslali do firmy v Zábřehu (PASO), kde je umí vyčistit. To by stálo "jen" pár tisíc.
Za pár dní info, že vstřiky sou tak zaprasený, že vyčištění nepomůže.
=> je možná repase - 1 vstřik = 3 500kč
celkem za vstřiky - 13 500kč
Ve vstřikách našli železný pilinky => to je z čerpadla, takže i čerpadlo by stálo za opravu.
Pokud opravím jen vstřiky, tak čerpadlo je zase zničí, doporučeno to opravit.
Oprava probíhá taky v PASO - co měnili - lopatky, pružinky a ložiska (prý hučelo - proto ty ložiska..)
Za repasování čerpadla dám 10 500kč
díly z Fordu - 3500 (těsnění horní víko, gufero na kliku a na vačku, těsnení na čerpadlo a na olejové čerpadlo + šroubky a další těsněníčka, podložky pod vstřiky)
Takže když to shrnu:
Repase vstřiků - 13 500kč bez DPH
Repase čerpadla - 10 500kč bez DPH
Potřebné díly z Fordu - 3 5000kč bez DPH
+ práce...
Tak doufám, že se už na tom autě nic nepose*e...ono už snad nemá ani co.
Dvojhmotu sem měnil loni za jednohmotu (cca 10 000kč).
Doufám, že s autem najedu tak 100 000km a nic se na něm neposere..ani se nezačne sr...
Jediné co by mohlo odejít je turbo, ale k tomu se chovám slušně...takže nemá důvod...
Co si myslí místní odborníci o zvoleném postupu opravy?
A co cena? Je velká - normální - velká ?
Nenašel sem lepší kategorii, kam založit tohle vlákno, takže se omlouvám adminům, pokud to není úplně v pořádku.
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
Tak porad to mas repasy s buhvi jakou zivotnosti
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
kdo ti to zase řek
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
Jeste sem neslysel o nicem co by po repasu vydrzelo to co novy original... At uz se bavime o turbech, poloosach, cerpadlech a vstricich atd... Dyt staci projit forum kolik lidi nechalo zrepasnout cerpadlo ci vstriky a skoncilo po pul roce zase v servisu
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
Podle mých informací GO vstřiků delphi se vyrovná vstřikům novým.Z původního vstřiku zbyde jen obal.Já mám po GO vstřiků najeto asi 43 tkm a zatím šlapou jako první den.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
taky myslim
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- M.P
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14.10.2009 16:33
- Bydliště: já su z Třebíča
Re: Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
Našel jsem článek o opravách vstřikovačů , nevím jestli to rady už někde není . Za přečtení to stojí :
http://www.auto.cz/dr-diesel-opravy-vst ... isic-67684
http://www.auto.cz/dr-diesel-opravy-vst ... isic-67684
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
Viem o par pripadoch, ked repasovane vstreky Bosch odisli po 10k km, su ale aj pripady jazdenia 50k km a zatial OK. Repasovane turba kapu v priemere po 50k km, extrem po 200 km, za to ale repas nemoze, problem je komplexny a vola sa 1.6HDI. Asi by som to nechal repasovat a sup s tym do vykupu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
V12: no jo do vykupu, jenze SiebenCZ ma rocnik 2001 a kolik by za nej dostal, nebo spise nedostal? Ty jsi prodaval relativne nove auto, takze u tebe to melo smysl. On ho proda a co dal? Koupit dalsi a vrazit znovu do oprav? Osobne bych si pohlidal opravu, myslim ze po takove oprave se meni i vedeni a velmi dulezita je cistota pri skladani. Pak se dej vule bozi.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- kohla
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 21.06.2011 13:39
- Bydliště: Praha-východ
Re: Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
Odkud máš tyto informace?V12 píše:Viem o par pripadoch, ked repasovane vstreky Bosch odisli po 10k km, su ale aj pripady jazdenia 50k km a zatial OK. Repasovane turba kapu v priemere po 50km.
FORD FOCUS COMBI 1.8 TDCi 74kw 2004
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
kohla :
Z roznych auto - for, od mechanikov, z autorizovaneho servisu Ford, takisto aj priamo z fordklubu.
Kua, teraz som si vsimol, ze som napisal :
Repasovane turba kapu v priemere po 50km
To je samozrejme nezmysel, malo byt v priemere po 50k km
Aj mna najprv porazalo od jedu, ze za auto v hodnote minimalne 5500 - 6000 EUR som dostal 4400 EUR. Ale veta v zmluve o nulovej zodpovednosti za zavady mi za to stala. Mam info, ze kupujuci do toho uz nasypal cca 2000 EUR a stale nie je koniec. Nech ziju jazdene diesle !
Z roznych auto - for, od mechanikov, z autorizovaneho servisu Ford, takisto aj priamo z fordklubu.
Kua, teraz som si vsimol, ze som napisal :
Repasovane turba kapu v priemere po 50km
To je samozrejme nezmysel, malo byt v priemere po 50k km
Teraz zan dostane aspon nieco, co moze (ale nemusi) vykryt naklady na opravu. Ked na tom po oprave najazdi dalsi rok, dva, kolko za to dostane ? Urcite menej, ako teraz. Oprava auta v sume dosahujucej tretinu ceny toho auta sa uz neoplaca a je lepsie tej oprave predist vcasny zbavenim sa vraku vo vykupe, aby za to clovek nebol zodpovedny.Karel2 píše:V12: no jo do vykupu, jenze SiebenCZ ma rocnik 2001 a kolik by za nej dostal...
Aj mna najprv porazalo od jedu, ze za auto v hodnote minimalne 5500 - 6000 EUR som dostal 4400 EUR. Ale veta v zmluve o nulovej zodpovednosti za zavady mi za to stala. Mam info, ze kupujuci do toho uz nasypal cca 2000 EUR a stale nie je koniec. Nech ziju jazdene diesle !
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- ZAHRY
- .
- Příspěvky: 6764
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
Ty jo dost nemila situace - me potaklo tento rok cerpadlo taky - nic prijemneho stejne priznaky - motor toci ale nenaskoci - po dopojeni striku to chrstalo - ale pritom cerpadlo bylo uz kaput.Moje bylo tak dobre na kasi ze odesel nejen podavac - coz byva hlavni zavada snad ve vsech pripadech,ale odesel mi i ventil takze repas myho by byl za 28 000 - tak jsem vzal fungl novy za 30 000 s dvouletym papirem ze jo.Kazdopadne to ze sji mel zasrany vstriky zeleznyma sponama to by vysvetloval ten vydreny podavac. Jen mi porad prijde zvlastni ze by se ty vstriky nedaly vycistit.To se mi fakt nezda - ale asi to mozny teda je.A proc jsi to rovnou nenechal udelat ve Fordu?Penize by to nejaky stalo to je jasny,ale tak jako tak tam stejne musis - az Ti budou davat cerpadlo do auta tak jim to povezes...
Kazdopadne ted se nabizi hodne otazek - jak dlouho to auto chces mit,aby mela cena opravy smysl.(Pro me to treba smysl melo v tom, ze auto si chci nechat,navic klesla mi spotreba z 5,5 na 4,2.....),Jde o to ze jestli uz ho budes mit jen na chvili tak by bylo jednodussi mozna zkusit dily z druhe ruky at uz je to cerpadlo nebo vstriky - bohuzel i u toho je moznost ze to das do auta a muzes nastarotvat jen jednou...Tak hodne stesti
Kazdopadne ted se nabizi hodne otazek - jak dlouho to auto chces mit,aby mela cena opravy smysl.(Pro me to treba smysl melo v tom, ze auto si chci nechat,navic klesla mi spotreba z 5,5 na 4,2.....),Jde o to ze jestli uz ho budes mit jen na chvili tak by bylo jednodussi mozna zkusit dily z druhe ruky at uz je to cerpadlo nebo vstriky - bohuzel i u toho je moznost ze to das do auta a muzes nastarotvat jen jednou...Tak hodne stesti
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6599
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
V12:Jenze porad dostane +- 40000 Kc a co dal, o to jde. Koupit dalsi a sypat dal a v podstate znovu, coz u starsich aut ani jinak nejde. On ma ale v podste opravene auto, aspon pise, az na turbo a v tehle cenove relaci je lepsi ho dojezdit co to pujde. Zalezi kolik najezdi a co do toho naleje za palivo. Vem si muj priklad, opraveny diesl jsem prodal za 16K (zaplatila se oprava motoru)a koupil radsi nove a benzin. Jenze kazdej nemuze nasypat do auta tolik penez. Jak uz jsem psal, u novejsich aut je to samozrejmne lepsi se ho zbavit, ale u starsich je lepsi pocitat a zvazit sve moznosti a predpokladany najezd km. No to v podstate plati i u koupe noveho.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
Výdrž turba,čerpadla a vstřiků závisí od toho jakou údržbu majitel autu věnuje.Mizerná nafta a výměny oleje na horní hranici životnosti mají za následek tyto nákladné opravy.V návodu je psáno výměna po 20 nebo rok,ale těch 20t.je moc.Při kvalitě naší nafty a v zavislosti na počtu studených startů je doporučováno zkrátit interval výměny oleje až o polovinu.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Repasování vstřiků a čerpadla - 1,8 TDCI 85kW
No ved ano. Lenze teraz zan dostane nech 40k CzK, o rok, dva uz nic. Vysledny efekt :Karel2 píše:V12:Jenze porad dostane +- 40000 Kc a co dal, o to jde. Koupit dalsi a sypat dal a v podstate znovu, coz u starsich aut ani jinak nejde.
- ked ho preda teraz, bude mat na ruke 40k, s ktorymi moze volne narabat - kupit nieco ine, do ktoreho samozrejme nejake dalsie prachy opat strci, opat bude riziko, ze sa nieco poserie
- ked bude jazdit rok, dva, potom bude nepredajne a v ruke bude mat kopu srotu bez hodnoty a nakup dalsieho bude financovat v plnej vyske, plus opat tu bude riziko, ze sa nieco pototo.
- riziko posrania sa kupeneho auta bude v jednom aj druhom pripade rovnake, dokonca si dovolim tvrdit, ze ked za toto nieco dostane, bude moct riziko poruchy kupeneho auta vyrazne znizit investiciou do opravy, co v pripade dojazdenia mozne nebude, pretoze na tu investiciu nebudu prostriedky.
Preto z mojho pohladu analyzy ziskov, strat a rizik je vyhodnejsie rychlo sa toho zbavit a kupit nieco ine, co nebude mat ziadne kurvitka - napr. nejakeho benzinoveho japoncika.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů