Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 26.08.2015 05:47

Z PL je len smejd. A posypova sol s herbicidmi v potravinach.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od miki21 » 26.08.2015 16:28

Ovšem je zajímavé, že v PL jezdí xy tisíc auta a pochybuju, že je všechny jezdí servisovat do Německa.
Nebude to spíš tím, že vysraný čecháček chce ušetřit každou korunu a oni na to jen pružně reagují?
Musíš vědět co chceš koupit a za kolik, pak koupíš kvalitnější potraviny, než ten odpad co nám vozí ze západu. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9395
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 26.08.2015 17:18

miki21 píše:
Nebude to spíš tím, že vysraný čecháček chce ušetřit každou korunu a oni na to jen pružně reagují?
Musíš vědět co chceš koupit a za kolik, pak koupíš kvalitnější potraviny, než ten odpad co nám vozí ze západu. :wink:
Pod to se podepíšu :wink:
Prostě bohužel, tak to je nám sem cpou odpad a nechají si to lepší. Samozřejmě, že když si pojedeš koupit díly a nakoupíš to nejlevnější, tak je to většinou horší kvalita, ale dají se tam koupit lepší díly, ale už jsou o něco dražší, ale pořád vycházejí levněji :wink:
OT: když půjdeš do deichmanna v polsku, mají stejný boty jako v česku, ale v polsku vycházejí o cca 50-100kč levněji, než u nás a kvalita je stejná :wink:

Uživatelský avatar
tikak1
Junior
Junior
Příspěvky: 314
Registrován: 14.03.2014 16:05
Bydliště: Kopřivnice

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od tikak1 » 06.09.2015 21:44

No, včera jsem si v IT koupil v obchoďáku uzený sýr. Vedle jsem měl uzený sýr z našeho Kaufu. Cena podobná, v IT o málo, velmi málo vyšší. Z talošáku nezbyl ani kousek, náš kaufoš skoro celý. Rozdíl chuti neskutečně obrovský. Závěr? No už se tam zas děsně těším :-)
Jako prase, přátelé, jako prase !
1.6 Tdci 80 kw s DPF po GO Smart Clean v ceně 6200 Kč,prd je každýmu po tom, kam leju naftu :-)

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od stano. » 06.09.2015 22:38

Doooobre. A naspat k teme.

Uživatelský avatar
tikak1
Junior
Junior
Příspěvky: 314
Registrován: 14.03.2014 16:05
Bydliště: Kopřivnice

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od tikak1 » 07.09.2015 22:59

A abych nebyl mimo OT, tak ani po 214 tis. km vstřiky ani čerpadlo měnit nemusím 8)
Jako prase, přátelé, jako prase !
1.6 Tdci 80 kw s DPF po GO Smart Clean v ceně 6200 Kč,prd je každýmu po tom, kam leju naftu :-)

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od stano. » 28.03.2017 22:52

1.6TDCi, 66kW, 2006: Vstreky na prepade za 15 minut (cca 11 minut volnobeh a 4 min 1800ot) mozu kolko priblizne nakvapkat?
Vo flaskach bolo cca: 1.5, 1.3, 1.5, 1.3 deci.
Je to v norme, alebo hodit to do srotu?

Uživatelský avatar
jfk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 01.08.2010 16:47

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od jfk » 22.08.2017 12:58

Vážení, obracím se na Vás s dotazem, zda je nutné vyměnit vstřikovače, když po testu přepadu mi to ukazuje 2 ks na výměnu dle servisního technika. Auto je nyní po výměně turba, hlavy sání motoru, EGR ventilu, palivového filtru, oleje, filtrů cca 23 tis. Kč. Mám Ford focus-cmax 2006 1.6 TDCI 80 kw najeto asi 200 tisíc Km a asi tak 9 let bych s autem chtěl najezdit tak 8000 Km ročně. Auto nekouří s výfuku, jede jak má, spotřeba normální, servisní technik říká,že motor vibruje, ale mne to nepřipadá. Děkuji mnohokrát za rady jfk. Přikládám i obrázek testu vstřiků.
Přílohy
vstřiky.jpg
Naposledy upravil(a) jfk dne 23.08.2017 09:19, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od stano. » 22.08.2017 14:12

Ja by som to nemenil. A ked uz, tak sa menia vsetky. Len potom ti nahodou odide o rok cerpadlo a mozes ich menit znovu.
Na auto s takym vekom a najazdom tie rozdiely v prepadoch nie su nejake extremne. Za 4 roky na tom najazdis 30t km. To sa ti vymena nikdy nevrati. A podla mna to tie kilometre urcite vydrzi.

Uživatelský avatar
jfk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 01.08.2010 16:47

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od jfk » 23.08.2017 08:54

2 stano: Mnohokrát děkuji za konstruktivní odpověď ušetřil jsi mi nemalé peníze a starosti. S autem asi minimálně 5 let pojezdím a poté koupím auto jiné. Máš pravdu cpát do toho další peníze je nerentabilní,
a pokud auto vydrží dál budu jenom rád. S pozdravem jfk
Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od vita_k » 29.11.2017 07:22

Jestli je to model bez dpf - vypadá tak podle hadic, tak jej opecovavat a nenechat zrezavet. Měnit olej po 10000 max a bude skvěle sloužit
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
jfk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 01.08.2010 16:47

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od jfk » 04.12.2017 14:13

Ano je to motor bez DPF, ale začíná zase zlobit občas cuká a po delší jízdě se zobrazí chybové hlášky(kontrolka motoru), které pak přes OBD mažu, už mu moc nevěřím :o(. Olej měním pravidelně každý rok, uvidím jak dlouho nás auto bude ještě vozit.
Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od vita_k » 04.12.2017 18:13

Jaké kódy?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
jfk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 01.08.2010 16:47

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od jfk » 03.01.2018 14:27

Omlouvám se za pozdní reakci, moc často sem nelezu. Po delší jízdě 2 hodiny a více se mi zobrazí tak 1 za měsíc žlutá chybová kontrolka motoru a chybové hlášky viz. obrázek. Auto nepadá do nouzového režimu jede jak má. Děkuji za rady :o) ahoj jfk
Přílohy
20180103_142502.jpg
Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.

pepannn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 117
Registrován: 22.06.2014 23:04

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od pepannn » 03.01.2018 19:33

Stačí hodit do gůglu :D
Je to špatný EGR ventil.(občas se asi zasekne)
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů