Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Chyba v čem? Že špatně dávkuje?
Diag. bez chyb.
Diag. bez chyb.
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Hlavně je neodpojuj za chodu motoru. Piezo vstřiky ovládací impuls otevírá i zavírá,takže máš šanci 1:1,že vstřik zůstane v otevřený poloze a tím pádem bude nafta stále stříkat do válce s vážnými následky. (podobný jako když si motor cucne vodu - např. ohnutá ojnice)Radekjo píše:Vlastně když odpojím dobrý tak to pojede (nepojede) na dva?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Dieselservis urobi test vstrekovacov na skusobnej stolici, nie na motore. Za jednotku casu musia nastriekat rovnake mnozstva paliva. Potom sa robi este test prepadov - tento sa da urobit aj na motore bez demontaze - na vstreky sa nahodia hadice a tie zvedu do odmernych nadob. Za jednotku casu musia byt natecene mnozstva v bankach podla moznosti rovnake.
Origo diagnostika by mala vediet vycitat offsety vstrekovacov - kuk na malu ukazku FFI 1.8TDCI 85kW (majitel Rumbo) :
tie by mali byt plus minus rovnake a podla moznosti co najblizsie k nule - cize co najmensie vyrovnavacie davky. Tento test dava vynikajuci obraz stavu motora ako takeho, pretoze vyrovnavacie davky vyrovnavaju "kopance" jednotlivych valcov motora. Ked su velke rozdiely, moze to byt vstrekovacom, ale takisto aj rozdielnymi kompresnymi tlakmi, alebo v najhorsom pripade dokonca aj ohnutymi ojnicami.
Osobne by som za behu motora s konektormi na vstrekoch nespekuloval, aby si nieco neodfajcil. Toto su dost citlive a drahe veci, preto ich treba dat do ruk odbornikom.
Origo diagnostika by mala vediet vycitat offsety vstrekovacov - kuk na malu ukazku FFI 1.8TDCI 85kW (majitel Rumbo) :
tie by mali byt plus minus rovnake a podla moznosti co najblizsie k nule - cize co najmensie vyrovnavacie davky. Tento test dava vynikajuci obraz stavu motora ako takeho, pretoze vyrovnavacie davky vyrovnavaju "kopance" jednotlivych valcov motora. Ked su velke rozdiely, moze to byt vstrekovacom, ale takisto aj rozdielnymi kompresnymi tlakmi, alebo v najhorsom pripade dokonca aj ohnutymi ojnicami.
Osobne by som za behu motora s konektormi na vstrekoch nespekuloval, aby si nieco neodfajcil. Toto su dost citlive a drahe veci, preto ich treba dat do ruk odbornikom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Před startem odpojím a uvidím. Vypnu a zase zapojím a jedu. Na druhý den odpojím druhý ... atd.
Co stojí jetý (cca do 40k) vtřik?
Co stojí jetý (cca do 40k) vtřik?
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Ja som za 4 kusy dal 330 EUR, 30 slo mechanikovi na vymenu a nahodenie do RJ. Mali najazdenych cca 65 tisic km.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
myslim, ze toto psal ironicky:)phofy píše:U mě turbobenzín nejlépe 1.6 ecoboost :D
Turbobenzin je spis jeste vzhledem k teplotam spalovani benzinu jeste horsi nez turbodisl... je tam o cca 200 stupnu vetsi teplota - olej se pak prepaluje o to vic.
aspon ale nema dpf.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9403
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
no vzhledem k tomu ze mam sluzebni auto tak se mi diesel nevyplati, kdyz jsem kupoval auto, tak jsem nevedel jak to budu mit v praci. A turbobenzin proto, protoze ma alespon tah.
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
nevím no,o spoustě TSI se říká, že jsou dost líné. sam nemám zkušenost.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
TSI ve fábii rozhodně líné nejsou, nicméně, po 200tis jsou prý na odpis
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
mam kamaráta ktorému fabia 1,2 tsi bola na odpis po 156000 km....neje možné aby taky malý obsah vydržal toľko koňských síl.....najhorši agregát aky som kedy videl
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 24.07.2010 10:06
- Bydliště: Slavkov u Brna
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
a to oni chtějí, aby to vydrželo 2 roky po dobu záruky a pak si kupte nové auto nebo aspon motor. S ojetých aut moc nevydělají.marosmanik25 píše:mam kamaráta ktorému fabia 1,2 tsi bola na odpis po 156000 km....neje možné aby taky malý obsah vydržal toľko koňských síl.....najhorši agregát aky som kedy videl
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
take autta ani v autobazare nesu nikdy by som take nekupil...aj ked s mojim dpf tiez ziadna vyhra...
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9403
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
tsi liny neni jenom je pak utahany, kdyz se honi porad. Ale co by clovek chtel po 1.2 stim obsahem trosku prestrelili
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
trošku dost prestrelili...phofy píše:tsi liny neni jenom je pak utahany, kdyz se honi porad. Ale co by clovek chtel po 1.2 stim obsahem trosku prestrelili
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Hmmm, pindate tu na 1.2TSI so 77kW ze prestrelili. Ecoboost 1.0l 92kW je este prestrelenejsi, to ked vydrzi 150k, tak bude dobre. To ked clovek po tom nabehu kupi v bazare, moze zrovna u Henryho objednavat novy motor. Zlatttyyy 2.0i
Ad linost 1.2TSI - ide to vyrazne lepsie, ako ospevovany FFII 1.6i 74kW. Neporovnatelne lepsie. Ked porovnam 63kW verziu a 74kW FFII , bohuzial Focus opat prehra. So 150k km v kolesach by som ale TSI nekupil, ani vo sne. To iste plati o 1.0l EB.
Ad linost 1.2TSI - ide to vyrazne lepsie, ako ospevovany FFII 1.6i 74kW. Neporovnatelne lepsie. Ked porovnam 63kW verziu a 74kW FFII , bohuzial Focus opat prehra. So 150k km v kolesach by som ale TSI nekupil, ani vo sne. To iste plati o 1.0l EB.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů