Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Radekjo » 21.01.2013 18:15

Chyba v čem? Že špatně dávkuje?
Diag. bez chyb.
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Jardak » 21.01.2013 18:56

Radekjo píše:Vlastně když odpojím dobrý tak to pojede (nepojede) na dva?
Hlavně je neodpojuj za chodu motoru. :nnou: Piezo vstřiky ovládací impuls otevírá i zavírá,takže máš šanci 1:1,že vstřik zůstane v otevřený poloze a tím pádem bude nafta stále stříkat do válce s vážnými následky. (podobný jako když si motor cucne vodu - např. ohnutá ojnice)
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 21.01.2013 19:29

Dieselservis urobi test vstrekovacov na skusobnej stolici, nie na motore. Za jednotku casu musia nastriekat rovnake mnozstva paliva. Potom sa robi este test prepadov - tento sa da urobit aj na motore bez demontaze - na vstreky sa nahodia hadice a tie zvedu do odmernych nadob. Za jednotku casu musia byt natecene mnozstva v bankach podla moznosti rovnake.
Origo diagnostika by mala vediet vycitat offsety vstrekovacov - kuk na malu ukazku FFI 1.8TDCI 85kW (majitel Rumbo) :

Obrázek

tie by mali byt plus minus rovnake a podla moznosti co najblizsie k nule - cize co najmensie vyrovnavacie davky. Tento test dava vynikajuci obraz stavu motora ako takeho, pretoze vyrovnavacie davky vyrovnavaju "kopance" jednotlivych valcov motora. Ked su velke rozdiely, moze to byt vstrekovacom, ale takisto aj rozdielnymi kompresnymi tlakmi, alebo v najhorsom pripade dokonca aj ohnutymi ojnicami.
Osobne by som za behu motora s konektormi na vstrekoch nespekuloval, aby si nieco neodfajcil. Toto su dost citlive a drahe veci, preto ich treba dat do ruk odbornikom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Radekjo » 21.01.2013 19:48

Před startem odpojím a uvidím. Vypnu a zase zapojím a jedu. Na druhý den odpojím druhý ... atd.
Co stojí jetý (cca do 40k) vtřik?
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 22.01.2013 13:05

Ja som za 4 kusy dal 330 EUR, 30 slo mechanikovi na vymenu a nahodenie do RJ. Mali najazdenych cca 65 tisic km.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od vita_k » 23.01.2013 09:35

phofy píše:U mě turbobenzín nejlépe 1.6 ecoboost :D
myslim, ze toto psal ironicky:)
Turbobenzin je spis jeste vzhledem k teplotam spalovani benzinu jeste horsi nez turbodisl... je tam o cca 200 stupnu vetsi teplota - olej se pak prepaluje o to vic.
aspon ale nema dpf.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9403
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 25.01.2013 17:38

no vzhledem k tomu ze mam sluzebni auto tak se mi diesel nevyplati, kdyz jsem kupoval auto, tak jsem nevedel jak to budu mit v praci. A turbobenzin proto, protoze ma alespon tah.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od vita_k » 25.01.2013 19:04

nevím no,o spoustě TSI se říká, že jsou dost líné. sam nemám zkušenost.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od smoula » 25.01.2013 19:19

TSI ve fábii rozhodně líné nejsou, nicméně, po 200tis jsou prý na odpis :wink:

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marosmanik25 » 25.01.2013 19:20

mam kamaráta ktorému fabia 1,2 tsi bola na odpis po 156000 km....neje možné aby taky malý obsah vydržal toľko koňských síl.....najhorši agregát aky som kedy videl
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od paranmax » 25.01.2013 19:28

marosmanik25 píše:mam kamaráta ktorému fabia 1,2 tsi bola na odpis po 156000 km....neje možné aby taky malý obsah vydržal toľko koňských síl.....najhorši agregát aky som kedy videl
a to oni chtějí, aby to vydrželo 2 roky po dobu záruky a pak si kupte nové auto nebo aspon motor. S ojetých aut moc nevydělají.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marosmanik25 » 25.01.2013 19:49

take autta ani v autobazare nesu nikdy by som take nekupil...aj ked s mojim dpf tiez ziadna vyhra...:D
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9403
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 25.01.2013 19:55

tsi liny neni jenom je pak utahany, kdyz se honi porad. Ale co by clovek chtel po 1.2 stim obsahem trosku prestrelili

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marosmanik25 » 25.01.2013 19:56

phofy píše:tsi liny neni jenom je pak utahany, kdyz se honi porad. Ale co by clovek chtel po 1.2 stim obsahem trosku prestrelili
trošku dost prestrelili...:D
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 25.01.2013 20:23

Hmmm, pindate tu na 1.2TSI so 77kW ze prestrelili. Ecoboost 1.0l 92kW je este prestrelenejsi, to ked vydrzi 150k, tak bude dobre. To ked clovek po tom nabehu kupi v bazare, moze zrovna u Henryho objednavat novy motor. Zlatttyyy 2.0i

Ad linost 1.2TSI - ide to vyrazne lepsie, ako ospevovany FFII 1.6i 74kW. Neporovnatelne lepsie. Ked porovnam 63kW verziu a 74kW FFII , bohuzial Focus opat prehra. So 150k km v kolesach by som ale TSI nekupil, ani vo sne. To iste plati o 1.0l EB.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů