Stránka 36 z 38

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 03.11.2014 20:45
od V12
Dalsi dokaz o vyhodnosti repasov...

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 03.11.2014 20:55
od stano.
Ano, pomerovo to moze byt.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 07.11.2014 21:06
od marosmanik25
Asi nejak tak to vyzeralo, keď som robil skušku vstrekovačov ja:

http://www.youtube.com/watch?v=fc4pRi2y3z8

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 07.11.2014 22:52
od stano.
To ako pacient v Chicago Hope :lol:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 08.11.2014 17:54
od Fordeo
Taky se zeptam na nazor.
Byl jsem v Servise v Trebici, nekteri asi budete vedet u koho, na zelenym foru je nespocet chvaly.

Byl jsem se zeptat na klapani od motoru, hydrostely se vyloucily, proste 99% jeden vstrik, klape to na jednu dobu. Nic nepada do nouzaku, nic nekolisa, proste nic, jen to klapani mi vadilo, proto jsem se zajimal. Vyzkouselo se to na jizde z kopce, kdy pri jizde na rychlost bez plynu bylo ticho a po prida i plynu jak nafta sla do valce pod plynem, tak to zacalo..

Pokud chci at to dam opravit kdyz je to na zacatku, nebude to tak drahy. Kdyz bude v haji cerpadlo cena 6000kc+ kdyz vstrik tak max 3800kc. Je mozny, ze se vstriky jen vycisti a bude to za par korun.

Co si myslite vy, mam to udelat a mit klid???

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 20.07.2015 15:18
od P1azer
Zdravím.
Mám dotaz. Potřeboval bych vyměnit komplet vstřiky na focuse 1.6 tdci 80kW G8DB, na netu jsem našel nějakej repas, ale je to z C-Maxe G8DA tak se chci zeptat, jestli ty vstřiky jsou stejný? A rovnou asi i čerpadlo. Děkuji.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 21.07.2015 09:41
od vita_k
hm, asi je to to stejne, ale i tak bys nam k tomu mohl dat nejakou story:)

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 22.07.2015 10:01
od V12
Aka story ? Tipnem si, ze bude takato :
Nedavno kupeny naaadherne nalesteny 3- rocny diesel za super cenu (tak 1/3 povodnej) s lakavymi 80k km na tacho. Ale v realite naftou smrdiaci dolietany vrak s motorom v klinickej smrti.

Ked uz budes riesit tie vstrekovace - skontroluj stav palivoveho filtra, ci v nom nie su piliny. Ak su, nachystaj si dalsiu cca tisiceurovku na CR cerpadlo a kompletnu dokladnu ocistu kompletneho palivoveho systemu - vsetky trubky, hadicky, vedenia. Inak das nove / repasnute vstreky a po 10k km si v stave, ktory mas teraz.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 22.07.2015 14:01
od P1azer
Tak s tou story nemáš pravdu. Je to vylítanej fokus od tchána, ale mám ho v podstatě zadarmiko. Už jsem se tady kdysi ptal na životnost motoru, ale jelikož jsem teď ještě kupoval byt, tak jsem fokuse nechal stát. Story by byla asi takhle: Je to povoz kterej už má najeto asi 6x kolem světa, takže protíná magickou hranici 400tkm. Vyměněný turbo, alternátor (v posledním roce). Bude to chtít rozvody, který se mění tuším každých 200tkm a ty vstřiky a rovnou někde seženu i čerpadlo... a možná klidně z bouračky, protože asi všechno bude lepší než to co tam je teď původní... Jako bylo mi líto to dávat do šrotu, když je to pojizdný a ve fajn výbavě (GHIA) a není to nějak hnilý. Tak i kdybych měl za nějakou dobu nechat měnit třeba celej blok motoru, tak se mi to furt vyplatí, než si koupit z třechÁček leštěnej prd, kterej bude mít nájezd stejnej, jen pořizovací cena bude tak stonásobek. Navíc na delší trasy lepší, než teď popojíždění feldou (hlavně bezpečnější s prckem). Měl jsem Mondeo, ale když jsem se stěhoval od rodičů, tak byla potřeba každá koruna a tak jsem ho prodal a časem na dojíždění koupil felíci... ta byla v tak pěkným stavu, že po 4 letech pořád lítá jak drak a STK prochází bez ztráty hvězdičky. Ale chce to něco rodinnýho a nechtějí se mi dívat celý úspory za auto, jakožto pokladničku na peníze.

Takže sháním náhradní díly po netu a až bych někde vyrazil na služebku, tak bych to vyzvednul. Já mám v techničkáku kód motoru G8DB a našel jsem právě díly z C-MAXe G8DA a moc jsem na netu nenašel rozdíly, tak se ptám tady.

Napsal: 22.07.2015 19:10
od vita_k
G8DA nemá myslím dpf. Chtělo by to potvrdit

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 23.07.2015 08:57
od P1azer
No co jsem tak četl, tak někdo (možná zrovna tady na foru) to psal, že G8DA nemá DPF, nicméně na tom mým je stejně taky vyndanej, EGR ventil je funkční a přetěsněný.

Re: Čerpadlo tdci výměna .

Napsal: 24.07.2015 16:56
od riccotekk
Ahoj, prosim o radu.

Pri vymene palivoveho cerpadla, nastaveni rozvodu atd.. mi zacal tect olej kolem tesneni palivoveho cerpadla. Ten plechovy kryt s tim tesnenim jsem koupil novy a i tak to tece skrz ten takovy "stiraci" krouzek. Nesetkal se nekdo s tim ? :roll:

Re: Čerpadlo tdci výměna .

Napsal: 24.07.2015 20:35
od foki
a daval jsi to tam pomoci toho bileho pripravku ?

Re: Čerpadlo tdci výměna .

Napsal: 25.07.2015 14:37
od riccotekk
ano daval... mozna mi prijde, ze jsem objednal PL smejd :x ten krouzek je takovy "nepresny" a hlavne z nejakeho jakoby plastu. Ten orig. co tam byl mel normalne gumu.

Re: Čerpadlo tdci výměna .

Napsal: 25.07.2015 19:36
od viduka55
Neco podobneho se mi stalo kdyz jsem montoval gufero kliky u setrvaku na jedne dodavce. Stacilo povolit vsechny ty srouby a srovnat to podle otisku predchoziho gufera. Protoze ty diry jsou vetsi nez srouby a pri montazi to ma vuli tak se muze stat ze to tam nesedi jak to predchozi. Je taky mozne ze je to opravdu smejd.