problém s motorem ford focus 1.8 tdci

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
kuba.182
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 17.06.2012 17:48

Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci

Příspěvek od kuba.182 » 02.11.2012 14:57

takže znám chybu, je špatný čidlo co snímá otačky vačky, auto nechytalo už vubec, tak jsem to čidlo vyndal namočil do teplý vody a dám zpět a auto chytlo... auto má nízky otáčky a stává se mi taky že když jedu tak žhaveni začne blikat a začne klepat motor.... a když zastavim vypnu a nastartuju znova tak jedu zase dál... a další závada auto je zahřáté jen chvili a roztočí se mi větrák na chladiči a to skoro po každy a nevím proč... kdo mápodobnou zkušenost a ví čím to je tak budu rád..

kuba.182
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 17.06.2012 17:48

Záhada ford focus 1.8 tdci 85kw 2003...

Příspěvek od kuba.182 » 29.01.2013 15:42

pri zjištění jsem narazil na špatné žhaviče, ktere jsem dnes vyměnil. Při vyměně svíček jsem sundal trobičku z 3 a 4teho vstřiku abych lepe vyměnil žhaviče. potom jsem vše dal do kupy auto chytlo, nechal jsem ho chvili na volnoběh a ujel jsem 100m zajel jsem před barak a auto už jsem nenastartoval, zkoušel jsem zda čerpadlo taha naftu a ok ale auto jsem už za boha nenastartoval, nevi někdo čím by to mohlo být? :gott: :nixw: už mi Fofík pije krev :palec_dolu:

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci

Příspěvek od lucky.jack » 29.01.2013 16:36

Nemusíš základ hafo témat k jednomu problému :nnou: O názvu tématu nemluvě...

Sloučeno.
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci

Příspěvek od Jardak » 29.01.2013 17:43

To si neudělal dobře s tím odpojováním vysokotlakýho potrubí. :nnou:
Při výměně žhavících svíček k tomu ani není důvod.
Myslím že Foki tu před časem popisoval případ kdy při výměně domečku termostatu odmontoval vysokotlaký potrubí a opětovný uvedení motoru do chodu se neobešlo bez repase vstřiků.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů