ako správne zabehať nový FoFo

Chcete s něčím poradit nebo se podělit o radu s ostatními?
Moderátor:foki
Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vcedula » 31.07.2007 23:31

ja som svoje fofo zabehaval tak, ze som postupne pocas prvych 1500 km zvysoval otacky, do ktorych som sa obcas pozrel. Vraj prave tychto prvych zopar 100 km ma vplyv na vytvorenie vole (medzery) medzi castami motora. Ked tato medzera nebude dostatocna, tak bude vznikat vacsie trenie, tym sa zvysi spotreba (len minimalne samozrejme) a motor sa bude viac zahrievat. K maximalnym otackam 6.500 som sa dostal az pri 1500 km. Potom bolo este obcas pocut, ze ventily este nie su na svojom mieste ale tak sa mi zda, ze teraz po 5000 je uz vsetko ok. Takze z mojej skusenosti, treba postupne viac a viac zatazovat.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
Eidos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 113
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Eidos » 15.08.2007 23:11

Ferino píše:
petulka píše:Víte vůbec, jak se ve fabrikách nebo u prodejců chovají k autům když s nimy pojíždí po place nebo z místa na místo? Gumovačka, za jedna a plnej atp. A nový majitel si to pak hejčká a myslí si , jak nedělá dobře. :oops:
Můžu potvrdit, v zimě jsem byl na garanče a zrovna přivezli na kamionu fungl novej zmrzlej Fofo ropák. Borec gumoval už na zpátečku z kamionu a pak i cestou na parking. Rychleji parkovat Fofo jsem od té doby neviděl. :lol:
ahoj,

bydlim v kolebce skodovackych vozu, vite jak se testuji vozy nez jdou do auta? po dobu 75 sekund se toci na haranici cerveneho pasma na motorovy brzde :-) po teto zkusenosti jiz nema cenu motor nijak vyrazne trapit nizkymi otackami :twisted:
Je:
Focus kombi 1.6 16V 2000 State blue
Focus kombi 1.6 16V 2017 Magnetic grey
Byl:
Ford Galaxy 2.0i, FFV, 2008, Blue

Uživatelský avatar
Tudy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Krušnohorec

Příspěvek od Tudy » 15.08.2007 23:18

Na autě jsem natočil zatím cca 1 400 km, ale už se občas dostávám i lehce nad 5 500 ot./min (samozřejmě tohle zkouším až po cca půlhoďce normální jízdy)
Naposledy upravil(a) Tudy dne 15.08.2007 23:51, celkem upraveno 1 x.
FFII combi Gold Collection 2007, 1.6i 74 kW, tango orange

spotřeba 6,7 l/100 km

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vcedula » 15.08.2007 23:30

Eidos píše: ahoj,

bydlim v kolebce skodovackych vozu, vite jak se testuji vozy nez jdou do auta? po dobu 75 sekund se toci na haranici cerveneho pasma na motorovy brzde :-) po teto zkusenosti jiz nema cenu motor nijak vyrazne trapit nizkymi otackami :twisted:
no, tak to je sila. Uz som o niecom podobnom pocul ale nechcel som tomu verit.

tak to som si 1500 km neuzil svoj motor !!!! Musim to dobehnut.... :lol:
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
Eidos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 113
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Eidos » 15.08.2007 23:33

to se jeste schvalne prohazuji tridy krouzku: treba beckovy krouzky do a pistu :-)
Jo brigada, tam se clovek naucil veci, lepsi je ani nevedet co se s tim deje :(
Je:
Focus kombi 1.6 16V 2000 State blue
Focus kombi 1.6 16V 2017 Magnetic grey
Byl:
Ford Galaxy 2.0i, FFV, 2008, Blue

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 16.08.2007 17:40

Dal jsem mu do těla od začátku a udělal bych to i u soukromého.
Dokonce to říkaly i při předání u Forda.

A musím říci že ví moc dobře co je 7000ot. Je pěkně rozjetej. :wink:
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 16.08.2007 17:49

vo fabrike sa to robí kvoli tomu, že ked niečo prdne, kružky a pod, tak je omnoho lacnejsie a hlavne bez posramotenia povesti to spravit este vo fabrike..
inac niektore fabriky (Ford Kolin)maju dost tazku testovaciu jazdu, kde sa nahodne vyberaju auta, či všetko drži ako ma a samozrejme sa tie auta predavaju koncovym zakaznikom..

inac Damon,ty si ho vytočil na 7tis? me niekde za 6tis zasiahol prave včera omezovač a je to hooodne divny pocit

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 16.08.2007 17:56

Mluvím o fofoII, při 6,5t jsou teprve přerušované červené čárky,před 7t se rozsvítí kontrolka před omezovačem. Pak už jsem přeředil. Vždy při nájezdu na dálnici vyženu saze z výfuku. :wink:
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vcedula » 16.08.2007 18:01

Damon píše:Mluvím o fofoII, při 6,5t jsou teprve přerušované červené čárky,před 7t se rozsvítí kontrolka před omezovačem. Pak už jsem přeředil. Vždy při nájezdu na dálnici vyženu saze z výfuku. :wink:
tak tak, tu cervenu sipku vidim velmi rad.... :roll:
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 16.08.2007 18:09

Je dobré že šipka upozorní ale ještě nevypíná jako omezovač.
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 16.08.2007 18:52

Ja bych si s tim hlavu moc nedelal. Treba i u Transitu v manualu pisou, ze pokud chces otestovat stav palivoveho filtru, tak mas na minutu seslapnout pedal az nadoraz, pokud mas omezovac a kdyz ne, tak mas mit ot. pres 4500, coz by asi nikdo neudelal uz jenom kvuli tomu zvuku :D V papirech by to asi napsali, kdyby se k tomu mel clovek nejak zvlast slusne chovat.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od silverwolf » 17.08.2007 08:37

Souhlasím s Damonem a u všech aut, která jsem měl možnost zajíždět, se vyplatí od samého začátku často střídat otáčky - naložit mu plnou zátěž, pak povolit a tak dál a nebát se toho. Mám zkušenost, že dobře zajetý motor 1,4 je pružnější a výkonnější, než špatně zajetý 1,6 :wink:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 18.08.2007 21:36

JJ je to tak pak když to člověk potřebuje podržet tak to jede v tahu pořád. Dnes jsem potřeboval předjet rychle dvě auta do kopce u nás mezi dvěmi přejezdy tak jsem dal za 2 a podržel jsem jí k 7000ot a měl jsem tam skoro 100km/h a nádherně jsem je vzal. :wink:
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 20.08.2007 14:02

Jo a ještě doplnění dnes jsem koukal a 7000ot na 3 jde přes 140km při předjíždění to jde. :wink:
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
Fredie
Nováček
Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brezová, Slovensko

Příspěvek od Fredie » 28.08.2007 21:40

Tak toto som ešte neskúšal, ale pravda je, že obieham väčšinou na pätka alebo na štvorke, je to dosť pružné, asi je to dobre zajazdené 8O
FF, 1.8 TDCi, 74 kW, r.v. 9/2004, hatchback, šedá metalíza

Odpovědět

Zpět na „Rady, nápady a dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti