RopakKota píše: ....Aby až mi příde sem byl připravenej a ještě na autě něco nezkur...neponičil.Já umim velký věci



Já mám verzi bez napájení, jenom na baterku. Při tomhle umístění a intenzitě svícení by mi asi stejně v noci pral do očí. Přidělal jsem ho suchým zipem (abych mohl k baterce) na plastovej vingl z OBI (lišta 1000x25x20mm-mají ji u podlah-95cm mi ještě zbylo


Protažení drátů jsem zrovna včera popisoval jinde, tak to jenom překopíruju ať to nemusím znova vymejšlet.
Kablík vede mezi tapecírunkem a střechou podél okna do levýho sloupku (dá se tam lehce zamačknout šroubovákem) a průchodkou u pantů dveří do motoru (podle Damonova návodu http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... c&start=45 ). Kablík (3 m) mi vyšel někam doprostřed kapoty, tak jsem ho musel asi o metr nastavit - jenom jsem to připájel a přetáh smršťovací bužírkou. Čidlo jsem původně nalepil oboustranou páskou někam k levýmu blinkru, ale za pár týdnů se odlepilo. Naštěstí jsem to tak trochu čekal a ten kablík s čidlem jsem nejdřív obtočil kolem kabelu k blinkru a udělal uzel, abych ho neutrh až se to čidlo odlepí. A tam si visí dodnes a myslím, že je mu tam dobře, protože teploměr podle mě ukazuje přesněji, než když bylo čidlo přilepený a sbíralo teplo z rozpálenýho nárazníku.
O zapojení podsvícení bude muset někdo jinej.
Takže držim palce
