Problem s řazením
-
- Nováček
- Příspěvky: 162
- Registrován: 26.08.2014 19:31
Re: Problem s řazením
to je mi jasný, že to je spíš věštba
Takže asi nejlepší bude vyměnit převodovku. Protože nechat to někomu opravit, by asi vyšlo na dost...
Takže asi nejlepší bude vyměnit převodovku. Protože nechat to někomu opravit, by asi vyšlo na dost...
Focus 1999, benzín 1.8
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- jojto
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 23.03.2017 18:59
Re: Problem s řazením
Ja som po kupe nalial do prevodovky IB5 2L Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90. Vycvakol kryt na prevodovke, povolil kontrolny otvor a skrutkou v modrom nechal vytiect. Problemy ziadne, radenie v pohode i pri ranach -15st.
- Přílohy
-
- Obrazok prebraty od uzivatela Jemar z druheho fora.
- IB5.jpg (29.74 KiB) Zobrazeno 5956 x
Focus 1.6i Turnier 74kW 2010 SHDA - Moondust
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6593
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Problem s řazením
Takze ted jezdis bez naplne? Aspon tak jsem to pochopil z tveho postupu...
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- jojto
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 23.03.2017 18:59
Re: Problem s řazením
tak urcite a ten olej z prvej vety som tam vlial bez povolenia kontrolnej skrutky (asi som navrtal otvor zvrchu)...postupy su v inej sekcii...to ze nemam 2000+ prispevkov, neznamena, ze som blbec...
Focus 1.6i Turnier 74kW 2010 SHDA - Moondust
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6593
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Problem s řazením
Ja to pochopil, jen me prisel zajimavej tvuj postup.jojto píše:Ja som po kupe nalial do prevodovky IB5 2L Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90. Vycvakol kryt na prevodovke, povolil kontrolny otvor a skrutkou v modrom nechal vytiect..
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- jojto
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 23.03.2017 18:59
Re: Problem s řazením
Keby to bol postup, tak je to v navodoch.
Ale pre teba teda:
1. Kupil som 2L (2x1L) Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 u certifikovaneho predajcu.
2. Naštudoval som si bezpecnost pri praci, pripravil OOPP a potrebne vybavenie (zoznam poslem cez PM)
2. Auto som zdvihol na hydraulickom nožnicovom zdviháku (auto som dostal na zdvihak pomocou otvorenia dveri v servise).
3. Odstranil som spodny kryt motoru (normy DIN pouziteho spojovacieho materialu a pocet do PM)
4. Za pomoci plocheho skrutkovaca velkosti 1,2 x 6,5 x 220mm, 6hr. som vycvakol 4 plastove prichytky na kryte ovladania prevodovky.
5. Nasledne som povolil a z otvoru odstranil kontrolnu skrutku nalievacieho otvoru (rozmer, pouzitu znacku naradia a riesenie v pripade nemoznosti povolenia do PM)
6. Povolil a z otvoru odstranil skrutku na obrazku vyssie oznacenu modrym kruzkom (rozmer, znacku naradia do PM)
7. Nechal som vytiect stary prevod. olej (pouzil som certifikovanu nadobu podla platnej legislativy bezpecnosti prace).
8. Skrutku v modrom kruzku som za 12 minut a 43 sekund po vypusteni umiestnil do povodneho otvoru a dotiahol (moment na poziadanie do PM)
9. Otvoril som zakupeny prevodovy olej podla navodu a integrovanym sosakom vlial do kontrolneho otvoru cele 2 litre (2x1L). Vzhladom na odlisnu konstrukciu motorov je mozne ze bude nutne pouzit sofistikovane naplnacie zariadenie typu injekcna striekacka patricneho rozmeru (v servisoch zname pod nazvom rucna plnicka naplni).
10. Kontrolny otvor uzavrel (dotah. moment poskytnem cez PM)
11. Nacvakol plast. kryt prevodovky (bez pomoci skrutkovaca)
12. Nasadil spod. kryt motora (momenty zase cez PM)
13. Auto spustil zo zdvihaku, nastartoval a umiestnil do vonkajsich parkovacich priestorov (samozrejme, ze som otvoril dvere na servise).
14. Stary olej som zrecykloval podla zakona o odpadoch z r.2015
karel2: pokial som na nieco zabudol, prosim o odpustenie, jedna sa o zlozity ukon a profik ako ty ma urcite doplni, ked pozeram na tvoju historiu prispevkov.
Ale pre teba teda:
1. Kupil som 2L (2x1L) Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 u certifikovaneho predajcu.
2. Naštudoval som si bezpecnost pri praci, pripravil OOPP a potrebne vybavenie (zoznam poslem cez PM)
2. Auto som zdvihol na hydraulickom nožnicovom zdviháku (auto som dostal na zdvihak pomocou otvorenia dveri v servise).
3. Odstranil som spodny kryt motoru (normy DIN pouziteho spojovacieho materialu a pocet do PM)
4. Za pomoci plocheho skrutkovaca velkosti 1,2 x 6,5 x 220mm, 6hr. som vycvakol 4 plastove prichytky na kryte ovladania prevodovky.
5. Nasledne som povolil a z otvoru odstranil kontrolnu skrutku nalievacieho otvoru (rozmer, pouzitu znacku naradia a riesenie v pripade nemoznosti povolenia do PM)
6. Povolil a z otvoru odstranil skrutku na obrazku vyssie oznacenu modrym kruzkom (rozmer, znacku naradia do PM)
7. Nechal som vytiect stary prevod. olej (pouzil som certifikovanu nadobu podla platnej legislativy bezpecnosti prace).
8. Skrutku v modrom kruzku som za 12 minut a 43 sekund po vypusteni umiestnil do povodneho otvoru a dotiahol (moment na poziadanie do PM)
9. Otvoril som zakupeny prevodovy olej podla navodu a integrovanym sosakom vlial do kontrolneho otvoru cele 2 litre (2x1L). Vzhladom na odlisnu konstrukciu motorov je mozne ze bude nutne pouzit sofistikovane naplnacie zariadenie typu injekcna striekacka patricneho rozmeru (v servisoch zname pod nazvom rucna plnicka naplni).
10. Kontrolny otvor uzavrel (dotah. moment poskytnem cez PM)
11. Nacvakol plast. kryt prevodovky (bez pomoci skrutkovaca)
12. Nasadil spod. kryt motora (momenty zase cez PM)
13. Auto spustil zo zdvihaku, nastartoval a umiestnil do vonkajsich parkovacich priestorov (samozrejme, ze som otvoril dvere na servise).
14. Stary olej som zrecykloval podla zakona o odpadoch z r.2015
karel2: pokial som na nieco zabudol, prosim o odpustenie, jedna sa o zlozity ukon a profik ako ty ma urcite doplni, ked pozeram na tvoju historiu prispevkov.
Naposledy upravil(a) jojto dne 23.02.2018 09:44, celkem upraveno 1 x.
Focus 1.6i Turnier 74kW 2010 SHDA - Moondust
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6593
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Problem s řazením
Clovece vis co to je LEGRACE?? A co znamena ten smajlik?? A rozumis psanemu textu a slovum JA TO POCHOPIL?? Tedy tu vymenu oleje. Na Tve ostatni invektivy nema cenu reagovat, to jen doklada Tvou povahu. Nechci vedet co by jsi udelal cloveku za hrubsi slovo, me jsi hned "jen" lustroval a ohodnotil.
Vymenit olej v prevodovce je podle me ta z lehcich veci na udrzbe auta, ja se jen pousmal Tvemu popisu udalosti, tedy i psanemu textu. Takze promin za to male rypnuti a omlouvam se za posledni O.T.
Vymenit olej v prevodovce je podle me ta z lehcich veci na udrzbe auta, ja se jen pousmal Tvemu popisu udalosti, tedy i psanemu textu. Takze promin za to male rypnuti a omlouvam se za posledni O.T.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Problem s řazením
Ja si teda u té výměny otvírám kapotu ať mam víc světla a leju olej vrchem přes hadicku a trychtyr. Viz navod Phofy, ALE narozdíl od něj (kamaráda) jsem použil hadicku s o 2mm větším průměrem a tím jsem zkratil dobu plnění
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problem s řazením
já jen doplním, toto není výpustný šroub, a bud rád,že ti nevystřelila z něj kulička.jojto píše:Ja som po kupe nalial do prevodovky IB5 2L Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90. Vycvakol kryt na prevodovke, povolil kontrolny otvor a skrutkou v modrom nechal vytiect. Problemy ziadne, radenie v pohode i pri ranach -15st.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- jojto
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 23.03.2017 18:59
Re: Problem s řazením
karel2: Ja velmi dobre viem co je legrace, to urcite vidis, len nemam rad ked niekto podpichuje tam, kde to vobec nie je potreba.
TomFocus: Sakra ja som vedel, ze som na nieco zabudol, diky. Len s tou otvorenou kapotou sa mi bude zle jazdit. Takze asi zatvorit na zaver procedury?
petulak: Diky. Konecne nieco k veci. Mas pravdu, ze to nie je vypustak. Viem to a rovnako mas pravdu s tou gulickou. Zaujimalo by ma co to je, ak vies? Snimac to nebude. Ta gulicka mi neprisla, ze by mala nejaku funkciu v prevodovke.
TomFocus: Sakra ja som vedel, ze som na nieco zabudol, diky. Len s tou otvorenou kapotou sa mi bude zle jazdit. Takze asi zatvorit na zaver procedury?
petulak: Diky. Konecne nieco k veci. Mas pravdu, ze to nie je vypustak. Viem to a rovnako mas pravdu s tou gulickou. Zaujimalo by ma co to je, ak vies? Snimac to nebude. Ta gulicka mi neprisla, ze by mala nejaku funkciu v prevodovke.
Focus 1.6i Turnier 74kW 2010 SHDA - Moondust
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Problem s řazením
Na tu poslednu otazku som nenasiel odpoved. A iB5 prevodovku som otvorenu nemal.
Len tak navyse tam urcite nebude
Len tak navyse tam urcite nebude
- jojto
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 23.03.2017 18:59
Re: Problem s řazením
jj na rozkresoch som nic nenasiel a blizssie info rovnako. Ta skrutka s gulickou sa v prevodovke nicoho nedotyka, napada ma jedine nejaky bezpecnostny pretlakovy ventil.
Focus 1.6i Turnier 74kW 2010 SHDA - Moondust
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problem s řazením
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6593
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Problem s řazením
Lidove receno drzi radicku.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 15 hostů