Některý mají ke dvěstě tisícům a světe div se oni furt jezdí a nic se na nich nepokazilo.Na sterejch 1,2 se měnily akorát řetězy.Podle zdejších hospodskej odborníků už by měli mít pátý turbo a třetí motor.HTP atmosféra je větší kepl,tam máme jeden potkanej na odpis asi stopade najeto.miki21 píše:JJ služební je nejlepší offroad. Po pár letech jde stejně do světa, tak co.fofok píše:Na služebních TSI sem nikoho neviděl,že by dochlazoval a nevím o jediným zničeným turbu.
Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
HTP jsou do urciteho roku opravdu kepl.
Kupodivu u VW byly problemy spis s retezy nez LSPI. Ale vsechno to ma jednoho jmenovatele. Brutalne se setri.
Ale ze jde udelat dobry tb, to uz ukazalo VW s 1.8T. To skutecne celkem drzelo. Jak uz jsem psal, podle me vetsi zlo nez turbo je primy vstrik. A do toho motormanagement, jehoz vysledek ma byt v souladu s uredniky, ne s vývojovým centrem automobilky.
Kupodivu u VW byly problemy spis s retezy nez LSPI. Ale vsechno to ma jednoho jmenovatele. Brutalne se setri.
Ale ze jde udelat dobry tb, to uz ukazalo VW s 1.8T. To skutecne celkem drzelo. Jak uz jsem psal, podle me vetsi zlo nez turbo je primy vstrik. A do toho motormanagement, jehoz vysledek ma byt v souladu s uredniky, ne s vývojovým centrem automobilky.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Fofok: nechceš si náhodou nechat od cesty ty hospodský odborníky. Osobně mně prošlo rukama za měsíc tolik rozebraných motorů, co zdejším guglodborníkům neprošlo za celý život. A když napíši, že oturbované babety je krok do slepé uličky, tak vím na 100%, co píší. Naopak v hospodě slyším jen nové majitele turbobabet, jak po městě jim to žere 4L??????
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A na kterej přízpěvek to vlastně reaguješ?
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Aha potrefená husa se ozvala.Tak nám sem dej fotky co ti všechno prošlo v rukách a ne půllitry.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Asi tak 90 % provozovatelů služebních aut jezdí jako hovada s autem , které jim nepatří a je jim vše jedno ,vždyť stejně za rok až dva dostanou nové . Takže nějaké pozvolné zahřívání auta na začátku jízdy ( je úplně jedno jestli je to nějaká chcíplá atmosféra , EB či TSi motor , nebo nafta ) jim neříká nic a podle toho ty auta taky vypadají při následném prodeji . Každy kupuje auto s vidinou toho , že má třeba 3 roky a 180 tis.km ,ale nikdy si neuvědomuje , že auto je na pokraji konce , jen z důvodu zacházení řidiče , kterému je úplně jedno , co s autem bude třeba za 3 roky . Takže tak asi A pak vznikají tady na fóru situace , že si někdo takové auto koupí a po pár km se mu auto "vysere" a stěžuje si na značku Ford , motor a td . a někdo se toho tady chytí a je na XX stránkách řešeno , že motory např. 1,0 EB jsou špatnýmiki21 píše: Wolf78-" Další co uvažuje o koupi ojezděné služební mrdky a pak tady bude brečet, že se to posralo"
Tak jak. 175tis s ecobuřtem je ojetá mrdka, nebo auto se spolehlivým a nejlepším motorem.Trochu si protiřečíš.
Já bych si NIKDY služební auto nekoupil !!!
A za mě říkám , viz to co si našel v jiném tématu zde na fóru ojezděné služební mrdky
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Neni to tak cernobile.
Lidi jako prasata jezdi casto i se svym autem. A dost zalezi, v jake firme auto jezdi. A jestli je to sluzebni, kde jezdi jen jeden, nebo zda se strida vice lidi.
Sluzebni auto dostane aspon poradny servis.
A pokud je najezdeno 180tkm na dlouhych trasach a po dalnici, muze mit motor odkrouceno mene nez soukromy vuz s 80 tkm.
Lidi jako prasata jezdi casto i se svym autem. A dost zalezi, v jake firme auto jezdi. A jestli je to sluzebni, kde jezdi jen jeden, nebo zda se strida vice lidi.
Sluzebni auto dostane aspon poradny servis.
A pokud je najezdeno 180tkm na dlouhych trasach a po dalnici, muze mit motor odkrouceno mene nez soukromy vuz s 80 tkm.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
jak říkáš
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pobavila me "chcipla atmosfera"
A muze byt i chciply turbobenzin? nebo turbodiesel?
Jsem myslel doted, ze parametry chciplosti se tykaji kW/Nm a ne druhu motoru...
A muze byt i chciply turbobenzin? nebo turbodiesel?
Jsem myslel doted, ze parametry chciplosti se tykaji kW/Nm a ne druhu motoru...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ono záleží jestli porovnáváš chcíplou atmosféru např. 1,4 proti 3,0 nebo např. 1,5 EB proti 2,3 EB a td ,ale nejlepší je porovnání 1,0 EB 3V proti 2,0 atms. 4V
Ono záleží, jak si to chce někdo upravit dle svého aby pak mohl tvrdit , že to jeho je to nejlepší ( 1,0 EB & 2,0 )Ma.rt píše:Pobavila me "chcipla atmosfera"
Jsem myslel doted, ze parametry chciplosti se tykaji kW/Nm a ne druhu motoru...
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
První kejhání přišlo od tebe. A již se snažíš zase rýpat ty rozume. Já chodil do práce dělat repase a ne fotit. To ty asi většinu času promrdáš u PC na fordích stránkách, aby ti něco neuteklo a hlavně si mohl rýpnout.fofok píše:Aha potrefená husa se ozvala.Tak nám sem dej fotky co ti všechno prošlo v rukách a ne půllitry.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No jo to jsem celej já.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Wolf78
porovnavat 1.0 EB a 2.0i smysl dava. Ja to uváděl pro ilustraci, kdy udajne zdechly motor porazi ten uzasny vykvet techniky
porovnavat 1.0 EB a 2.0i smysl dava. Ja to uváděl pro ilustraci, kdy udajne zdechly motor porazi ten uzasny vykvet techniky
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 1116
- Registrován: 11.12.2018 23:36
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
jeden link od zaQika a jak je tu zas zivo
A jo ja tu "sluzebni mrdku" mam bohuzel na novy jsme nemeli a zadluzovat jsme se taky nechteli. Hold budu doufat ze se mi v pristich 60k nevysere vse najednou
A jo ja tu "sluzebni mrdku" mam bohuzel na novy jsme nemeli a zadluzovat jsme se taky nechteli. Hold budu doufat ze se mi v pristich 60k nevysere vse najednou
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
link? strasne v nem kecaj
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů