Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Neboj již jsem to rozchodit, mám čtrnáct dnů dovolené ,pokecáme jestli myslíš že blafuji, zeptej se miki21
,
,
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
tak to je dobře, že si odpočineš , uděláš něco pro své zdraví aby si nám tady dlouho vydržel
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
On tě ten humor přejde, stavím se na kafe. Někdy je třeba demonstrovat fyzikální procesy v motoru osobně.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Stastlivec
- Zkušený
- Příspěvky: 1195
- Registrován: 19.05.2016 12:40
- Bydliště: Jesenice
Atmosféra vs. downsizing motory
Naposledy upravil(a) Stastlivec dne 09.07.2019 05:56, celkem upraveno 1 x.
- Stastlivec
- Zkušený
- Příspěvky: 1195
- Registrován: 19.05.2016 12:40
- Bydliště: Jesenice
Atmosféra vs. downsizing motory
oni opravdu nejedou to jsou zkušenosti BLBE
prosimte, vysvetli mi, kdy nejedou. Ani ve meste, ani mimo mesto a ani na plne dalnici atmosfere neujedes jen kvuli tomu, ze mas EB. Jedine, kdy by to slo je liduprazdna dalnice a vyrazne prekroceni povoleneho rychlostniho limitu.
Jsi, Wolfe, jak zasekla gramofonova deska, furt meles jen ze atmosfery nejedou a urazis okolo a to je tvuj jediny prinos do tohoto vlakna - netvrdim, ze ostatni maji o mnoho vetsi prinos..
EDIT: Zkratka me to vazne zajima, uz dlouho to tu ctu a krome par prispevku se tu clovek nic nedozvi..
Naposledy upravil(a) Stastlivec dne 09.07.2019 06:09, celkem upraveno 1 x.
- jarod72pm
- Člen klubu
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Za to na tebe tu všichni čekali . Jen přijdeš a meleš ,vypovídající hodnota = 0 . Běž se spláchnout a neotravuj
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Wolf78: Blb ses tady akorat Ty, mel by Te nekdo profackovat, at se probudis. Jestli motor jede/nejede, neni tim, jestli ma/nema turbo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
můžeš se stavitMa.rt píše: mel by Te nekdo profackovat, at se probudis.
a tvůj přínos ???Stastlivec píše:tvuj jediny prinos do tohoto vlakna
Naposledy upravil(a) Wolf78 dne 09.07.2019 08:55, celkem upraveno 1 x.
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mate v ty prdeli vubec silnici? To bydlis po rusakach?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
nebudeš tomu věřit ,ale proti řiti jménen Praha máme dnes a denně se o tom přesvědčují tvý soukmenovci tak doraž
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9395
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak pánové došla trpělivost, téma bude na nějakou dobu zamčené.
Bany:
Wolf78: 1měsíc - arogance, napadání
Ma.rt: 14dní - napadání
Ballu: 7dní - flame a neslušné chování
Bany:
Wolf78: 1měsíc - arogance, napadání
Ma.rt: 14dní - napadání
Ballu: 7dní - flame a neslušné chování
- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
využijem tento čas kym je lock na tému a ako mod mam moznost sem aj tak napísať..
nečítal som túto temu od začiatku vobec, nejako som to nepovažoval za potrebné
teraz kvoli tým banom a locku na tému som si ju otvoril a zo zvedavosti prečítal poslednych asi 6 či 7 strán dozadu že čo sa tu dialo..
k osobným atakom sa velmi vyjadrovať nechcem, koniekoncov vyriešil to phofy po svojom
ste tu všetci dospelí, myslím že aj celkom inteligentní ludia.. aj v bežnom živote sa často predsa stane že ludia maju rozdielne názory a skušaju najsť nejakú zhodu.. bud sa nejako dohodnú alebo nie.. sila internetu je v tom že človek druhemu napíše to, čo by mu možno do očí nikdy nepovedal, a ked aj, tak miernejším tónom.. nechám to tak, každy si je strojcom svojho (ne)šťastia.
K téme:
od Roku 2008 do 2015 som mal Focus mk2 po FL 1,6 atmo v automate..
Od roku 2015 som presedlal na focus mk3 po FL 1,5 ecoboost v automate
tak, tolko moja štatistika
lutujem, že som starý focus vymazal na spritmonitore, kde som si evidoval spotrebu.. ak si dobre spominam za celych tych 7 rokov čo som ho mal, mi tam na konci svietila celková priemerná spotreba niečo málo nad 8 litrov. Teraz pri tomto turbomotore mám priemerku od novoty 7,18 litrov
pocit z jazdy na novm neporovnatelne lepší oproti atmosfere, svižnosť lepšia, spotreba lepšia, hlučnosť nižšia, komfort lepší.
čo sa tyka spolahlivosti, tú budem vediet porovnať s predošlym autom ked najazdím 120 tkm..
kolko ešte najazdí ťažko odhadnúť, možno pri najbližšom štarte v nom niečo prdne a možno dá ešte dalších 200 tkm bez problemov.
Pár mesiacov po jeho kúpe som ostal trochu vystrašeny ked som začal čítať všelijake príspevky o poruchách a usadzovaní karbonu atd.. rozmyslal som či som urobil dobre že som starú poctivu atmosferu vymenil za niečo nové.. potom som si povedal že to radšej sledovať nebudem a asi som spravil dobre
o auto sa starám najlepšie ako viem, olej mením po cca 10 tkm, občas mu pod kotol prikúrim aby som ten karbon trochu mozno vyfukol, turbo dochladzujem, tankujem 95ku, obcas do nadrze pridám millers aditiva.
okresky častejšie jazdim v režime S, pretože D režim na automate trošku motor podtáča na moj vkus.. mozno to bude v takom štýle ako na manualnych prevodovkách ukazuje zelené šipky na preradenie.. dosť nízko.. ale S režim a pádla pod volantom na manualne radenie to vyriešia..
nemyslím že sa treba novych motorov báť. je všeobecne známe že z aut sa postupom času stal spotrebný materiál a dalsiemu vývoju sa nevyhneme. atmosfery sú už viac menej raritou.. ešte Japonci sa ich ako tak držia.. autá sa v dnešnej dobe už nekupujú na 20 rokov ako kedysi.. Neviem posúdiť či je to dobre, alebo zle.. Pre jedného tak, pre druhého inak..
o nejakych nameraných hodnotách na piestoch po 100 000 km, či o čom to ballu písal, bežný uživatel nemá ani šajnu. Tiež patrím medzi nich.. konieckoncov takéto odchylky majú podla mna aj staré atmosfery.. všetko čo sa používa sa časom opotrebuje..
týchto novych downsizovanych motorov s turbom sa už po svete predalo na tisíce, dokonca stá tisice naprieč všetkymi značkami. je samozrejmé, že sa vyskytnú aj poruchy, tomu sa vyhnuť proste nedá... ale tie poruchy sa vyskytli aj pri starych atmosferach, mozno v mensom merítku a menej nakladnejšie na servis.. ale dobu, pokrok a vývoj nezastavíš..
Asi je to všetko čo som chcel napísať, do technickych vecí sa velmi púšťať nejdem, som len užívatel, ktorý si na svojom aute niečo sám opraví. A sme v sekcii POKEC.
Majme sa radi, pomahajme si, nenadavajme si.. pekné leto prajem všetkym . peace
nečítal som túto temu od začiatku vobec, nejako som to nepovažoval za potrebné
teraz kvoli tým banom a locku na tému som si ju otvoril a zo zvedavosti prečítal poslednych asi 6 či 7 strán dozadu že čo sa tu dialo..
k osobným atakom sa velmi vyjadrovať nechcem, koniekoncov vyriešil to phofy po svojom
ste tu všetci dospelí, myslím že aj celkom inteligentní ludia.. aj v bežnom živote sa často predsa stane že ludia maju rozdielne názory a skušaju najsť nejakú zhodu.. bud sa nejako dohodnú alebo nie.. sila internetu je v tom že človek druhemu napíše to, čo by mu možno do očí nikdy nepovedal, a ked aj, tak miernejším tónom.. nechám to tak, každy si je strojcom svojho (ne)šťastia.
K téme:
od Roku 2008 do 2015 som mal Focus mk2 po FL 1,6 atmo v automate..
- najazdené: za 7 rokov cca 120 000km
- záruka: štandard 2 roky
- porucha: žiadna celá nula nič
- servis: dve garančky vo forde. Po skončení záruky, (až na vymenu oleja v automate) som si všetok ostatny bežny servis robil na aute sám
- auto predané myslím že v slušnom stave
Od roku 2015 som presedlal na focus mk3 po FL 1,5 ecoboost v automate
- najazdené: aktualny stav 70 200 km
- záruka: štandard 2 roky
- porucha: žiadna celá nula nič
- servis: prvá a zároveň posledná garančka vo forde. Na druhú som už ani nešiel, pretože mi to prišlo zbytočné. servis si dalej robím sám.
tak, tolko moja štatistika
lutujem, že som starý focus vymazal na spritmonitore, kde som si evidoval spotrebu.. ak si dobre spominam za celych tych 7 rokov čo som ho mal, mi tam na konci svietila celková priemerná spotreba niečo málo nad 8 litrov. Teraz pri tomto turbomotore mám priemerku od novoty 7,18 litrov
pocit z jazdy na novm neporovnatelne lepší oproti atmosfere, svižnosť lepšia, spotreba lepšia, hlučnosť nižšia, komfort lepší.
čo sa tyka spolahlivosti, tú budem vediet porovnať s predošlym autom ked najazdím 120 tkm..
kolko ešte najazdí ťažko odhadnúť, možno pri najbližšom štarte v nom niečo prdne a možno dá ešte dalších 200 tkm bez problemov.
Pár mesiacov po jeho kúpe som ostal trochu vystrašeny ked som začal čítať všelijake príspevky o poruchách a usadzovaní karbonu atd.. rozmyslal som či som urobil dobre že som starú poctivu atmosferu vymenil za niečo nové.. potom som si povedal že to radšej sledovať nebudem a asi som spravil dobre
o auto sa starám najlepšie ako viem, olej mením po cca 10 tkm, občas mu pod kotol prikúrim aby som ten karbon trochu mozno vyfukol, turbo dochladzujem, tankujem 95ku, obcas do nadrze pridám millers aditiva.
okresky častejšie jazdim v režime S, pretože D režim na automate trošku motor podtáča na moj vkus.. mozno to bude v takom štýle ako na manualnych prevodovkách ukazuje zelené šipky na preradenie.. dosť nízko.. ale S režim a pádla pod volantom na manualne radenie to vyriešia..
nemyslím že sa treba novych motorov báť. je všeobecne známe že z aut sa postupom času stal spotrebný materiál a dalsiemu vývoju sa nevyhneme. atmosfery sú už viac menej raritou.. ešte Japonci sa ich ako tak držia.. autá sa v dnešnej dobe už nekupujú na 20 rokov ako kedysi.. Neviem posúdiť či je to dobre, alebo zle.. Pre jedného tak, pre druhého inak..
o nejakych nameraných hodnotách na piestoch po 100 000 km, či o čom to ballu písal, bežný uživatel nemá ani šajnu. Tiež patrím medzi nich.. konieckoncov takéto odchylky majú podla mna aj staré atmosfery.. všetko čo sa používa sa časom opotrebuje..
týchto novych downsizovanych motorov s turbom sa už po svete predalo na tisíce, dokonca stá tisice naprieč všetkymi značkami. je samozrejmé, že sa vyskytnú aj poruchy, tomu sa vyhnuť proste nedá... ale tie poruchy sa vyskytli aj pri starych atmosferach, mozno v mensom merítku a menej nakladnejšie na servis.. ale dobu, pokrok a vývoj nezastavíš..
Asi je to všetko čo som chcel napísať, do technickych vecí sa velmi púšťať nejdem, som len užívatel, ktorý si na svojom aute niečo sám opraví. A sme v sekcii POKEC.
Majme sa radi, pomahajme si, nenadavajme si.. pekné leto prajem všetkym . peace
- specializace Motory
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 16.07.2019 12:54
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Dobrý den . Ano motory Duratec 1,8 a 2,0 jsou známé spotřebou oleje .
Naposledy upravil(a) specializace Motory dne 20.02.2023 00:52, celkem upraveno 1 x.
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Těch 88 ks Ecoboostů je tvořeno jakými motory s jakými závadami? Tipoval bych únik vody u 1.0 (hadička) a praskání válců u 1.6 (LSPI). A co 1.5 (čtyřválec)?
Díky.
Díky.
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Atmosféra vs. downsizing motory
Tak statistika se ještě bude tvořit. Taky je To možná dáno prefencemi zákazníků, že s ecoboosty si nechávají měnit, spravovat motory jinde nebo v autorizaku..
Nebo jich je zatím u nás méně.
Každopádně bych se rád zeptal. EB mi pomalu ztrácí vodu. Kolem spojů hadic, u turba a tak drobnými netestnostmi.
Máte tip kde ještě hledat?možná těsnění pod hlavou? Mam to tak 2.5 roku. Říkám si, že prasklina hlavy, nebo bloku by tak dlouho nevydržela.
Nebo jich je zatím u nás méně.
Každopádně bych se rád zeptal. EB mi pomalu ztrácí vodu. Kolem spojů hadic, u turba a tak drobnými netestnostmi.
Máte tip kde ještě hledat?možná těsnění pod hlavou? Mam to tak 2.5 roku. Říkám si, že prasklina hlavy, nebo bloku by tak dlouho nevydržela.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: servisman a 8 hostů