Oprava hlavy

Uživatelský avatar
petr ST200
Nováček
Nováček
Příspěvky: 140
Registrován: 24.05.2011 18:58
Bydliště: terezin

Re: Oprava hlavy

Příspěvek od petr ST200 » 05.04.2015 18:01

Kdo se bojí nesmí do lesa :lol: jinak ano trochu pomaleji zajet,..
Je: Alfa Romeo 156SW 2,4JTD 200HP 500NM R5 LOKOMOTIVA
Bylo:Ford Mondeo ST200 r.v2000 nikdy nezapomenu na V6
Bylo:Ford Mondeo MK1 4X4 2,0i r.v1996
Bylo:Ford Focus 1,6i r.v2001

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Oprava hlavy

Příspěvek od vitr73 » 05.04.2015 18:10

...jen jezdit chvilku "normalne" ...klika a valce jsou jete tak bych se toho nebal...
...a ted je dalsi vec u fordackejch motoru....pri urcite vetsim tlaku ve valcich kdy to zaklepe na klice? ...nechci byt hnidopich ale u tehle motoru je to asi zakon...a samo to vubec nikomu nepreju ale mockrat se to stalo...mnoho tady muze povidat...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Oprava hlavy

Příspěvek od miki21 » 05.04.2015 18:51

miki21 píše:Taky jsem svého času podstoupil operaci repasu palice...dva roky potom začal motor klepat na pístním čepu1válce...zvedly se tlaky "nahoře" a něco"dole" povolilo- to se prý stává :nixw:
Tak se sehnal druhý motor a jezdí se dál. :mrgreen:
Ovšem je fakt, že 1,6 a 1,8 jsou "trošku" jiné motory.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12850
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Oprava hlavy

Příspěvek od stano. » 05.04.2015 19:08

Ved spodok je uz zajazdeny :D Netocim ho vkuse v otackach (dialnica) a vyradil som este pred 5000. A ventily nie su nove, ale pouzite z inej hlavy.
Ano, mas pravdu. Som si toho vedomy, ze by bolo vhodne ho nechat zabehnut. Nebudem ho mordovat zatial. No to som musel ist skusit :D
Prvy den malo 30 minut volnobehu a 50km pokojnej jazdy. Som cakal, pokym si sadnu sedla, preskumal som znova motor a premeral som znova ventilovu volu.

K tomu zvyseniu tlakov: Ono 1.6 su pri 200t km sami o sebe dost vylagrovane. A navyse, 1.6 na kompresny pomer 11:1 (co je na "stary" atmosfericky benzin s nepriamym vstrekom dost). Na porovnanie, vacsia 1.8 ma iba 10:1. Takze ak zdvihnes tlak na 1.6, uz ide fakt cez limit. 1.8 sa v podstate zacne blizit na uroven 1.6.
Slabsi spodok na 1.6 ma na zivotnost tiez vplyv.

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5653
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Oprava hlavy

Příspěvek od petulak » 05.04.2015 20:19

:arrow: A, mi jsme vžycky říkali---proti kopci, a plnééj. ---hyn, sa ukáže. :mrgreen: :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12850
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Oprava hlavy

Příspěvek od stano. » 05.04.2015 21:44

Tak veru :D Nech rupne pri dielni a nie niekde v zahranici :D
Este reakcia na Karela: Samozrejme cistenie hlavy prebehlo. Aj kvoli tomu som pisal, ze je vhodne nachystat si ten stlaceny plyn v plechovke alebo kompresor. Popravde, ujo ju ocistil, takze som v podtate vyfukoval bordel z obalovych materialov.
Detaily na pocudovanie nebolo treba ladit. Teda az na tie svieckove kable. Tie uz pred tym z casu na cas trhli. Ale teraz, ako som ich prehadzoval, som ich zlomil uplne.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12850
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Oprava hlavy

Příspěvek od stano. » 05.04.2019 18:53

S odstupom 4 rokov a necelych 60t km to stale jazdi :lol:
Ziadne katastroficke scenare s klepanim spodku sa (zatial klop,klop) neobjavili.

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Oprava hlavy

Příspěvek od ballu » 01.09.2019 16:11

Jedna poučka, a ta fungujena100%, když se dělá vrch
tak i spodek. Kdo nevěří, je třeba dát dotaz zdejším "odborníkúm" Jako začátek vàs pošlou na diagnostiku.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti