Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3699
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Sentik » 11.09.2020 14:30

No a ve focusu proste pootočim knoflíkem :palec_nahoru: :mrgreen:
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od 321910336 » 11.09.2020 18:32

fofok píše: 11.09.2020 10:35 Podle prodeje tabletů (Octavií) to zatím vypadá,že to lidi chtějí.
A nejspíš ti stejní co si pochvalovali dřívější nedotykový displej někde u kolen a tlačítko na každou funkci.
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ballu » 11.09.2020 21:14

To je pokrok, to aby v autě seděli dva řidiči. Jeden bude jen řídit, a ten druhý ovládat palubovku.
Něco mně to připomíná, že by ten pokrok směřoval jak v letadle, druhý pilot.????👍🏻🤣🤣🤣
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od TomFocus » 11.09.2020 21:14

:mrgreen:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12876
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od stano. » 11.09.2020 21:35

V turbobenzinoch bude este treti - palubny technik (ten, co sedi za nimi). Ked sa uderom 100t km rozpadne motor, rovno ho vymeni a mozu pokracovat v jazde.

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4798
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 11.09.2020 22:39

:mrgreen:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
kPetr
Junior
Junior
Příspěvky: 446
Registrován: 29.05.2013 23:00
Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od kPetr » 11.09.2020 22:48

Sentik píše: 11.09.2020 14:30 No a ve focusu proste pootočim knoflíkem :palec_nahoru: :mrgreen:
Zrovna jsem chtěl napsat úplně to samé, tak jsi mě předběhl :palec_nahoru: .
Řidič by se měl věnovat řízení a nikoliv se rozptylovat dotykovým displejem kvůli změně teploty nebo čemu-koliv jinému. Asi jsem hodně ze staré školy, nevím, ale mě například loni při koupi mého Focusu nadchlo, že má manuální klimatizaci. Ve Fusionu máme automatickou a prostě si na to nějak nemůžu zvyknout, naštěstí s tím jezdu jenom vyjímečně. Ve Focusu prostě a jednoduše pootočím knoflíkem a nemusím se na to při řízení nijak soustředit a číst na displeji, do kterého zrovna svítí slunce. A nějaký dotykový displej si už raději vůbec nepředstavuji, mě zkrátka vyhovují ty otočné "knoflíky". Nastavit si na displeji něco, co si nastavím než vyjedu (třeba navigaci apod.), OK. Ale úkony, které se dělají / nastavují za jízdy, mají být jednoduché a intuitivní.
Je tu sice i hlasové ovládání, njn lidi na to letí a asi to chtějí. Ale furt je to o SW, který může kdykoliv selhat, viz problémy nových Octavií apod.. Děkuji, vážně nechci.
FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 12.09.2020 15:35

U automaticke klima taky pootocis knoflikem. A nejspíš jeste menekrat nez u manuální, protoze automatika Ti drzi teplotu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23445
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 14.09.2020 08:28

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6594
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 14.09.2020 08:36

osobne nejsem proti tabletu, tohle "japonske" reseni je dobre, ale taky zalezi na grafice, rozvrzeni(logice) nejpouzivanejsich (tlacitek)
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13052
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od miki21 » 17.09.2020 18:23

:arrow: https://navratdoreality.cz/poslouchat-r ... 11893.html :totlsmile:
Tak tohle v autě určitě nechci :palec_nahoru:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3699
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Sentik » 18.09.2020 08:57

Jak tu nadávám na koncern a moje zkušenosti s jejich autama, tak celkem podobně to bylo, když jsem se snažil "domluvit" s navigací ve FoFo IV, než to člověk nadiktoval podle přesnýho popisu, tak je rychlejší zastavit ... a natukat to tam přimo do mapy.
Ve FoFo III jsem taky hlasový ovládání použil fakt jen párkrát a zajímalo by mě co ostatní, jestli to používáte denne?

Páč dle všeho je to budoucnost, VW se tak rozhodl, tak to tak bude :mrgreen: Vše ovládat hlasem, knoflíky jsou zbytečný, než pootočit kolečkem tak 5 minut dohadování s AI, jakou teplotu nastavit a že je vám zima na nohy, nic moc.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od smoula » 18.09.2020 10:34

Ma.rt píše: 12.09.2020 15:35 U automaticke klima taky pootocis knoflikem. A nejspíš jeste menekrat nez u manuální, protoze automatika Ti drzi teplotu.
U automatické klimatizace to šteluji prakticky stejně jako v případě manuální :nixw:

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4798
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 18.09.2020 12:46

Hlasový ovládání už se dává dlouho a časem je čím dál vychytanější.Tenhle borec chce rádio a neumí ho ani správně říct,asi chce bejt zajímavej a u jistý části populace to zabralo.Osobně to nemám aktivovaný a nechci.U aut klimy mám nastavenou teplotu a nešahám na to ať je zima,léto a o nic se nestarám.U manuální se kroutí jak na sporáku při každý změně a aby to něco dělalo.Je to dnes už retro a odvádí to pozornost.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
pesoo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 85
Registrován: 28.06.2013 09:12
Bydliště: Nymburk

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od pesoo » 18.09.2020 13:35

FF II 1.6 Ti-VCT kombi 2007

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: fofok, martyG, phofy a 28 hostů