u automaticke me stve, ze ji musis mit zapnutou, neni tam treba naporovej ofuk pr. okna
Budoucí vývoj automobilismu
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To mi neslo ani na manualnej. Naposledy na Favorite.
Klimu ako taku, A/C, ved vypni. A vetrak sa moze tocit na nizky stupen.
Klimu ako taku, A/C, ved vypni. A vetrak sa moze tocit na nizky stupen.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nesuhlasim. Najhorsie su infotaimenty, kde teplotu (klimu) nastavujes dotykom. Potom infotaimenty s malym displejom a dole, kde prepnutie stanice radia/skladby je ako hrat sa s telefonom pod palubovkou. A potom tie, ktore ti nahodne nezoberu dotyk.
Mam velky displej hore na palubovke. Priklad Android auto: Tuknutie noveho ciela z poslednych zadanych do waze je ovela rychlejsie a menej odvadza pozornost ako to ist na displeji telefonu, napriklad aj na drziaku. Prehodit skladbu na spotify (startuje automaticky) ide aj na volante. To iste s telefonatom - alebo je to jeden tuk na displeji.
Takze neviem co robili pri tej studii na displeji, kde bol umiestneny a ako velky. Ano, robit to iste na 7" obrazovke v takej Dacii, ktora je dole, spomalena a nie vzdy zoberie dotyk, tam to je urcite ovela nebezpecnejsie.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To víc rozptyluje dloubání v nose.Takovou studii ještě nikdo neudělal
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6600
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
FFII bez problemu, naporove kam jsem to pustil. Tvou radu jsem taky zkousel a zacalo me to smrdet, zajimave je, ze pokud chladi, tak nesmrdi, ale ceka me desinfekce, doufam v lepsi pristup jak u FFII.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23474
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
dalsi navratilec k tlacitkum misto dotykace
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/tl ... ich-duvodu
„Nahradili jsme dotykovou obrazovku klasickým ovládáním, neboť dle zákazníků nebyla její obsluha jednoduchá,“ říká automobilka a dodává, že u předchozího provedení museli lidé často sledovat spíše místo, kde se ta či ona funkce ovládá, než vozovku.
to pri zavadecich testech dotykacu netusili?
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/tl ... ich-duvodu
„Nahradili jsme dotykovou obrazovku klasickým ovládáním, neboť dle zákazníků nebyla její obsluha jednoduchá,“ říká automobilka a dodává, že u předchozího provedení museli lidé často sledovat spíše místo, kde se ta či ona funkce ovládá, než vozovku.
to pri zavadecich testech dotykacu netusili?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Říkáme to tu tak nějak všichni...
Nikdy mne za 20 let za volantem nic tak nerozptylovalo, jako dotykový ovládání displeje na palubovce. (teď teda pominu příchod jara, sukně, šaty a tak .. to se nepočítá )
A vlastně když už jsem měl občas nějakou tu "krizovku", tak proto, že si zrovna musim vybírat muziku v zatáčce Já vím, já vím, dám si na to pozor.
Základní věci na tlačidle jsou prostě jednodušší a Ford má tohle za mně zmáknutý furt hodně dobře, když se chce, tak je tam na tlačítku i poslepu vše důležitý, snad jim to vydrží.
Nikdy mne za 20 let za volantem nic tak nerozptylovalo, jako dotykový ovládání displeje na palubovce. (teď teda pominu příchod jara, sukně, šaty a tak .. to se nepočítá )
A vlastně když už jsem měl občas nějakou tu "krizovku", tak proto, že si zrovna musim vybírat muziku v zatáčce Já vím, já vím, dám si na to pozor.
Základní věci na tlačidle jsou prostě jednodušší a Ford má tohle za mně zmáknutý furt hodně dobře, když se chce, tak je tam na tlačítku i poslepu vše důležitý, snad jim to vydrží.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23474
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A nikdo to opět nebude kupovat jako ten jejich pokus s benzínem At se na todle radši vykašle a dělá opět pěkná auta jako dříve
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Mazda nafty nikdy neuměla.Vidím to jako poslední hřebík do rakve v Evropě.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3701
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tesla Model 3, autonomní řízení, demonstrace nejnovějších možností bezpečnosti
https://twitter.com/StultusVox/status/1 ... 67531?s=20
Má to před sebou ještě dlouhou cestu..
https://twitter.com/StultusVox/status/1 ... 67531?s=20
Má to před sebou ještě dlouhou cestu..
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Mazda? V roce 2019 byla mazda 6 ve střední třídě 6. nejprodávanější auto v ČR (první dvě příčky superb a passat). Mezi malými SUV byla CX-3 na 7. místě. To nevypadá, že by se to tu chystali zavřít.
https://www.auto.cz/nejprodavanejsi-aut ... edni-trida
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To je ale málo,aby se ti zaplatil vývoj novýho motoru jenom pro Evropu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To v Japonsku disely nejezděj? Když vyvinou nový motor, tak ho nasadí do aut pro celý svět.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů