Zdravím Forďáky, všiml jsem si, že mi prolíná hydraulická kapalina na pumpě řízení kolem tlakové trubky. Myslel jsem si, že dotáhnu tu jistící matici a bude klid. To jsem se asi přepočítal, místo tam není pomalu žádné a tak jsem to zatím vzdal. Na fórech sleduji, že je tato závada docela běžná a mění se ta převlečná matice - viz.https://www.motora.cz/dr.motor-automoti ... ypNr=18302
Už jste to někdo dělal? Musí se demontovat alternátor? Jak stáhnu starou matici z tlakové trubky, nebo rozřezat? Děkuji za podněty z praxe. Díky Petr
Výměna převlečné matice na čerpadle řízení Focus 1,6 74kW
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 02.05.2023 13:14
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Výměna převlečné matice na čerpadle řízení Focus 1,6 74kW
Pokud je to stejné jako u KA první generace, tak je matice u čerpadla zapertlovaná do potrubí. Netuším jak je to u Focusu s délkou potrubí, jestli by bylo možné nátrubek uříznout, nasadit novou matici a znovu ho pomocí pertlovací sady vyrobit. To se ale nedá dělat na autě, takže u nejbližšího spoje rozebrat. Po těch letech to málokdy jde, ale budiž. Pokud je potrubí krátké a nový lem by nešel udělat, pak jedině novou trubku i s maticí. Druhovýroba neexistuje a cena u Fordu je šílená.
Existují firmy, které tlakové potrubí včetně tlakových hadic dokáží vyrobit, ale nemám tušení kdo, kde za kolik a jestli to umí i pro osobáky. Primárně to dělají převážně pro stavební stroje.
Existují firmy, které tlakové potrubí včetně tlakových hadic dokáží vyrobit, ale nemám tušení kdo, kde za kolik a jestli to umí i pro osobáky. Primárně to dělají převážně pro stavební stroje.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti