Schopnost dobíjení při velkém odběru

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Schopnost dobíjení při velkém odběru

Příspěvek od Kóťa » 14.11.2007 19:38

Jen se chci zeptat.Nedávno jsem si domontoval přídavné dálkové s H3 55W žárovkama.A můj dotaz zní.Když pojedu třeba po dálnici....je vlastně jedno kde,ale nebudu pořád stavět,budu svítit hlavním osvětlením(2x55W+palubka+2x21W zadek),zapnu mlhy(2x55W + 1x21W)a ty přídavné dálkové(2x55W) a poběží rádio,ventilátor.Cca tedy 500-600W...Dokáže se i při tomhle odběru baterie dobíjet?Záleží na baterii nebo na alternátoru???
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 14.11.2007 20:50

Na starý škodovce 120 jsem si dal přídavný dálkáče taky a vlastně to byla taková pojizdná elektrárna. Neměl jsem nejmenší problem s dobíjenim. Ale pokud dáš sylnější baterii a aternátor bude malý kotě tak to nestačí. Myslim ale že se nemusíš u Fofa rozhodně srachovat že bys měl problem s dobíjenim baterie, tada pokud máš vše na autě jak má bejt. :wink:
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kóťa » 14.11.2007 21:22

Tak altík máme všichni stejnej,ne?Bohužel z baterie neodečtu hodnoty,páč chybí štítek,ale sdílím názor s Tebou....podpoří ho ještě někdo?
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 14.11.2007 21:24

Taky proto jsem psal že Fofo to určitě zkousne a nebude problem, já to musel jen měnit u Škodárny, jak baterii, tak altík!
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 14.11.2007 21:50

to Kota:
Uz jsem tu nekde psal zavislost napeti po nastartovani a pripojeni ruzne zateze.
Nastartuj a zmer si napeti, melo by byt asi 14,5-14,6V, pak postupne zapni spotrebice:
svetla
ventilator topeni naplno
vyhrivani zadniho okna

a mer napeti, pokud bude vyssi jak 12V, tak altik stihne trosku nabijet i pri chodu naprazdno, Pri zapnutych vsech spotrebicich muzes pridat plyn a pri nem zmerit napeti, pokud jde nahoru, tak se o nabijeni baterky nemusis strachovat.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 17.11.2007 21:16

Si to spocitej, alternator ma 80 nebo 90A. Pri 600W jak pises by to melo byt cca 50A, coz je na lampicky dost - na co mas tolik svetel? Chces smazit mimozemstany? 8O :lol: Chod motoru taky potrebuje nejaky ten amper, takze ti to uz moc dobijet nebude :wink:
Zalezi to na alternatoru. Baterie dokaze ovlivnit jenom to, za jak dlouho ti to auto zhasne :D
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kóťa » 18.11.2007 01:29

Ano,chci určovat směr přistávání talířů.Prostě někdy jedeš po silnici kde nikoho nepotkáš,tak proč si nepřisvítit,ale dík za názor.Budu se krotit :wink:
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kóťa » 19.11.2007 18:36

pelen píše:to Kota:
Uz jsem tu nekde psal zavislost napeti po nastartovani a pripojeni ruzne zateze.
Nastartuj a zmer si napeti, melo by byt asi 14,5-14,6V, pak postupne zapni spotrebice:
svetla
ventilator topeni naplno
vyhrivani zadniho okna

a mer napeti, pokud bude vyssi jak 12V, tak altik stihne trosku nabijet i pri chodu naprazdno, Pri zapnutych vsech spotrebicich muzes pridat plyn a pri nem zmerit napeti, pokud jde nahoru, tak se o nabijeni baterky nemusis strachovat.
Tak jsem to dnes měřil dle Pelenova návodu.A měl jsem nastartováno,rozsvíceno abych viděl a parkovačky....A dávalo to mezi 11,5 až po 13.Chvíli to bylo níž a pak se to zvýšilo...Na neutrál.Pak jsem rozsvítil co šlo a měřil.Bylo tam nějakejch 12,5 a když jsem přidal na 2000 otáček,tak se to drželo na 14,4....Tak to by šlo,ne?
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 19.11.2007 19:19

Jo, kdyz je to v otackach pres 14V, tak je to ok.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů