Teplota u 1,8TDdi
- motokuba
- Nováček
- Příspěvky: 101
- Registrován: 04.10.2008 13:39
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota u 1,8TDdi
Tak teplota vyřešena je to v pořádku sice auto mám zase odstavené začola mi někde téct z motru olej no když se sere tak pořádně
https://motokuba.wz.cz
My car hstory:Fiat Tipo, Fiat Marea, BMW 735i, BMW 316i,BMW 320i VANOS,Ford FOCUS 1,8 TDDi
My moto history:Jawa 250, GS 500, GSX600F, GSF600, VFR 750, VTR 1000, YAMAHA FJ1100
My dream: HONDA VFR 800 V-TEC
My car hstory:Fiat Tipo, Fiat Marea, BMW 735i, BMW 316i,BMW 320i VANOS,Ford FOCUS 1,8 TDDi
My moto history:Jawa 250, GS 500, GSX600F, GSF600, VFR 750, VTR 1000, YAMAHA FJ1100
My dream: HONDA VFR 800 V-TEC
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- motokuba
- Nováček
- Příspěvky: 101
- Registrován: 04.10.2008 13:39
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota u 1,8TDdi
pelen píše:Byl to termostat?
Ano byl a tímto všem děkuji
https://motokuba.wz.cz
My car hstory:Fiat Tipo, Fiat Marea, BMW 735i, BMW 316i,BMW 320i VANOS,Ford FOCUS 1,8 TDDi
My moto history:Jawa 250, GS 500, GSX600F, GSF600, VFR 750, VTR 1000, YAMAHA FJ1100
My dream: HONDA VFR 800 V-TEC
My car hstory:Fiat Tipo, Fiat Marea, BMW 735i, BMW 316i,BMW 320i VANOS,Ford FOCUS 1,8 TDDi
My moto history:Jawa 250, GS 500, GSX600F, GSF600, VFR 750, VTR 1000, YAMAHA FJ1100
My dream: HONDA VFR 800 V-TEC
-
- Nováček
- Příspěvky: 108
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Teplota u 1,8TDdi
KTM,
myslím, že musí být problém někde u termostatu, pokud není problém přímo v něm. ale asi ne, když si ho zkoušel.
šel bych po hadicích jak říká pelen! nastartoval bych auto, cihlu na plyn, alespoň 2000 otáček a zkoušel jestli se nezačnou předčasně zahřívat hadice před chladičem, chladič a hadice za ním. pozor na ventilátor ať ti neusekne ruku
myslím, že musí být problém někde u termostatu, pokud není problém přímo v něm. ale asi ne, když si ho zkoušel.
šel bych po hadicích jak říká pelen! nastartoval bych auto, cihlu na plyn, alespoň 2000 otáček a zkoušel jestli se nezačnou předčasně zahřívat hadice před chladičem, chladič a hadice za ním. pozor na ventilátor ať ti neusekne ruku
FF 1,6/74kW LPG r.v.99
- KTM
- Junior
- Příspěvky: 228
- Registrován: 24.12.2008 16:31
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Teplota u 1,8TDdi
Říkáš bacha na prsty. Tak jak za Marie Terezie-když někdo něco ukradl
Chlapi,pěkně mě serete. Teď abych zas vypouštěl vodu
Chlapi,pěkně mě serete. Teď abych zas vypouštěl vodu
Martin,Ford Focus kombi 1.8 TDDI, 115PS, 4/2000, WOLF
- ajvn
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
Re: Teplota u 1,8TDdi
Zdar KTM, proč bys zase vypouštěl vodu, pokud nechceš rovnou vyměnit termostat? Udělej to, jak radil Pelen tobě i mně - trochu to projeď a osahej hadicu co jde od termostatu k chladiči.Sice je tam přístup na houby, budeš muset oddělat kryt na chladiči vzduchu ( teda pokud je to u TDdi stejně jak u TDci ). Já to tak udělal, ručička na teploměru se sotva zvedla, když jsem to zkoušel a hadice byla teplá.Takže by to mělo být jasné. Bohužel jsem dnes termostat nesehnal, vesměs bylo zavřené, takže příští týden ho měním. Zkus to, zabere ti to čtvrt hoďky a budeš mít jasno.
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85kW/ 2002 Moondust Silver
- KTM
- Junior
- Příspěvky: 228
- Registrován: 24.12.2008 16:31
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Teplota u 1,8TDdi
Za chvilku pojedu z N.J. do Straníka ke kamarádovi na návštěvu.Tak to vyzkouším,ty hadice.Možná jestli bude nálada,tak zadriftuji na Kacabaji
Martin,Ford Focus kombi 1.8 TDDI, 115PS, 4/2000, WOLF
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota u 1,8TDdi
Na led se nema chodit pesky, kdyz tam primo vjedes, tak o chlazeni FoFa nebudes muset mit vubec obavu. Kdyby ses stavil, tak jsme mohli zmerit teplotu hadic infrateplomerem.
- KTM
- Junior
- Příspěvky: 228
- Registrován: 24.12.2008 16:31
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Teplota u 1,8TDdi
Na Kacabaji se bruslí cca 30 cm ledu. Na kraji bych si troufnul i s mojím TDDI. Včera jsem si pěkně zadriftoval pod hrází na tom parkovišti.Bylo nás tam více -paráda Docela mě to zase chitlo,tak dnes půjdu asi taky. Při driftovánííííííííííííí se rafička teploty dostala přesně do prostřed a ani o kousek více !!! Při jízdě domů teplota na rafičce klesla na klasiku 1/4.
Možná bych se odpoledne stavil k tobě Peléne,jestli je to možné ??????
Zkusily bychom změřit tu teplotu. Nevím ,jestli tam bude signál,zkus mě prozvonit a já ti brnknu zpět . 737 80 36 68 Díky Martin
Možná bych se odpoledne stavil k tobě Peléne,jestli je to možné ??????
Zkusily bychom změřit tu teplotu. Nevím ,jestli tam bude signál,zkus mě prozvonit a já ti brnknu zpět . 737 80 36 68 Díky Martin
Martin,Ford Focus kombi 1.8 TDDI, 115PS, 4/2000, WOLF
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota u 1,8TDdi
Tak jednou jsem na Escortu řešil to samé co ty. Byl to termostat. A to i přes to že starej co jsme vyndali se v kastrulku otvýral jak má, ale v autě byl k ničemu. Po výměně termostatu bylo vše OK. Nestojí moc, tak neleň a vyměň ho....zima je v půlce, tak ať se ještě ohřeješ
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- KTM
- Junior
- Příspěvky: 228
- Registrován: 24.12.2008 16:31
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Teplota u 1,8TDdi
Peléne : už jsi moudřejší : už jsi to vykoumal co to vlastně přesně je ten hliníkuvý váleček s jakoby třemi žhavičkami ?????? Dík za to měření. Příští týden ho vyměním-termostat.
Martin,Ford Focus kombi 1.8 TDDI, 115PS, 4/2000, WOLF
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota u 1,8TDdi
Bude to vyhrivani motoru, je jen u dieslu. V pojistkove skrince pod kapotou by mely byt obsazeny pojistky c. 3 a 24 a rele c. 2. Zatim jsem se nedival a take jsem jeste nemeril velikost odporu v tom valecku. Je o tom zminka jen v Jak na to. V manualech i cizich jsou ty cisla neobsazeny.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota u 1,8TDdi
Dnes jsem se na vyhrivani motoru podival. Pojistky a rele mam. Odpor mezi kontakty na hlinikovem valecku je nekonecny. Pokud tam byl odporovy vyhrivaci clanek, tak je prerusen.
- KTM
- Junior
- Příspěvky: 228
- Registrován: 24.12.2008 16:31
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Teplota u 1,8TDdi
Člověk je zvídavý tvor. Bylo by škoda této vlastnosti nevyužít a zjistit více o téhle věcičce. Taky mrknu jesli mám tyto pojistky obsazené. Akorát mě štve ,že tam bude venku nad kolena sněhu (teda jak budu klečet u těch pojistek) To by strýček Henry trochu posr.l ,kdyby tam natahli kable a bylo by to nefunkčni ???????? Jéjej to je hrubek,ať si to každý přebere po svém.
Martin,Ford Focus kombi 1.8 TDDI, 115PS, 4/2000, WOLF
- KTM
- Junior
- Příspěvky: 228
- Registrován: 24.12.2008 16:31
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Teplota u 1,8TDdi
Peléne to jsi odšrouboval i ty matičky a sundal ty dráty ???????? Tam je přístup jak k penězům.
Martin,Ford Focus kombi 1.8 TDDI, 115PS, 4/2000, WOLF
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů