STcko neni Zetec, ale Duratec, uplne jinej motor, myslimpkadecka píše:Jakej je vlastně rozdíl mezi 2.0 96kW z obyčejnýho focusu a 2.0 127kW z ST170? Jinými slovy, co obnáší upravit obyč. 2.0 na ST170 verzi?
Jak upravit Zetec motor
- Zdwora
- Test driver

- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak upravit Zetec motor
- Hal9000
- Test driver

- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
- pbjun
- Test driver

- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Jak upravit Zetec motor
Mam ale pocit ze zelezo je stejne, jen kryt je jinej 
- r0mik
- .

- Příspěvky: 9352
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak upravit Zetec motor
duratec vychazel ze zetecu, co jsem se tak docetl na zahranicnich forech
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
- pbjun
- Test driver

- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Jak upravit Zetec motor
No ja mam pocit ze je to temer stejnej motor, jen u toho ST jsou trochu zmenene nekere veci, ale ten zaklad by mel byt cca stejnej 
- Sodri
- .

- Příspěvky: 484
- Registrován: 23.11.2009 02:32
- Bydliště: Kladensko
Re: Jak upravit Zetec motor
The 170PS 2.0-litre Duratec ST engine has been developed from the standard 130PS 2.0-litre Ford Focus engine with several new features, including:
New, high-flow aluminium cylinder head with larger inlet valves and higher lift intake and exhaust camshafts for higher peak rpm levels
Continuously variable intake valve timing
High compression, cast-aluminium pistons and forged steel connecting rods
Dual mass flywheel
New dual state intake (DSI) manifold, using long runners for low-end torque and shorter runners for higher peak power outputs
Larger bore free-flowing stainless steel exhaust system, tuned for enhanced performance sound.
A new, high-flow aluminium cylinder head with enlarged inlet ports, larger inlet valves and higher lift intake and exhaust camshafts for higher peak rpm levels
Continuously variable intake valve timing
A new dual-stage intake (DSI) manifold that uses long runners for low-end torque and shorter runners at higher revs for better peak power output
A 65 mm large-bore, stainless steel tubular exhaust system with less restrictive catalytic converters.
New, high-flow aluminium cylinder head with larger inlet valves and higher lift intake and exhaust camshafts for higher peak rpm levels
Continuously variable intake valve timing
High compression, cast-aluminium pistons and forged steel connecting rods
Dual mass flywheel
New dual state intake (DSI) manifold, using long runners for low-end torque and shorter runners for higher peak power outputs
Larger bore free-flowing stainless steel exhaust system, tuned for enhanced performance sound.
A new, high-flow aluminium cylinder head with enlarged inlet ports, larger inlet valves and higher lift intake and exhaust camshafts for higher peak rpm levels
Continuously variable intake valve timing
A new dual-stage intake (DSI) manifold that uses long runners for low-end torque and shorter runners at higher revs for better peak power output
A 65 mm large-bore, stainless steel tubular exhaust system with less restrictive catalytic converters.
FF ST170, 2002, 5 dv., Magnum Grey - galerie
byl: FF, 1998, 1.6 GHIA, 5 dv., Aquamarine
byl: FF, 1998, 1.6 GHIA, 5 dv., Aquamarine
- pkadecka
- Test driver

- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Jak upravit Zetec motor
Jestli jsem to dobře pochopil, tak Ford označuje Zetec nebo Duratec různý benzínový motory. Například 1.6 Zetec z focusu MK1 se dával do focusu MK2 pod označením Duratec.
Takže když napíšeš "tohle není Zetec, ale Duratec", tak tím vlastně neřekneš vůbec nic o motoru, jenom potvrdíš, že je to na benzín.
Takže když napíšeš "tohle není Zetec, ale Duratec", tak tím vlastně neřekneš vůbec nic o motoru, jenom potvrdíš, že je to na benzín.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- kozlow
- .

- Příspěvky: 7034
- Registrován: 20.06.2010 13:11
- Bydliště: www.st-rs.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak upravit Zetec motor
duratec je něco jiného, než zetec. Zetec je starší, používaný u I. generace focusů, avšak ST170 a RS už má duratec (který je kultivovanější a nepere se tak s otáčkama jako zetec
)
- pkadecka
- Test driver

- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Jak upravit Zetec motor
Ve Fordu tvrdí, že Zetec = Duratec, je to jen různé obchodní označení pro stejný motor (to je ten případ motoru 1.6):
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 0&start=14
Takže musím trvat na tom, že Zetec = nějaký benzínový motor, Duratec = nějaký benzínový motor.
Něco se o motorech Zetec/Duratec píše i na wikipedii:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratec_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Zetec_engine
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 0&start=14
Takže musím trvat na tom, že Zetec = nějaký benzínový motor, Duratec = nějaký benzínový motor.
Něco se o motorech Zetec/Duratec píše i na wikipedii:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratec_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Zetec_engine
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- micinka
- Nováček

- Příspěvky: 77
- Registrován: 29.05.2010 23:21
Re: Jak upravit Zetec motor
pokud vim, z toho co jsem cetl uz driv, tak Zetec, Duratec, Duratorq jsou motory, vzestupne s datem vyroby jak jsem psal nazvy, zetec se pouzival v prvnich verzich Focusu, Escortu a Fiesty, nevim v cem jeste, mozna i sierra, Duratec se daval od roku 2003 do focusu (mk1 fl )pkadecka píše:Ve Fordu tvrdí, že Zetec = Duratec, je to jen různé obchodní označení pro stejný motor (to je ten případ motoru 1.6):
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 0&start=14
Takže musím trvat na tom, že Zetec = nějaký benzínový motor, Duratec = nějaký benzínový motor.
Něco se o motorech Zetec/Duratec píše i na wikipedii:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratec_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Zetec_engine
nejsem odbornik, ale proc by davali 2 jmena kdyz by slo o stejnej motor, jsou tam drobne rozdily, ktere z toho delaji lepsi motor
Ford Focus Combi 1,8i rv.1998
- Marťas
- Test driver

- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Jak upravit Zetec motor
Duratec (benzin) se dela soubezne s Duratorqem (nafta)

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- pbjun
- Test driver

- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Jak upravit Zetec motor
Kdyz mi umrel motor tak mi dudik sehnal novej rok vyroby 2009 s fialovym vikem ventilu - tedy duratec, krom termostatu na nej pasovalo vse co bylo na starem motoru (zetec -se), RJ s tim spolupracuje take v pohode, jede to o dost lip. Tedy troufam si tvrdit, ze motor zetec a duratec 1,6 jsou stejne
I vzhledove sem nenasel rozdily 
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


