Leštění ALU disků
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Leštění ALU disků
Já bych i lakování nechal na profících. Takže zkusit vykontaktit nějakou firmu co se zabívá renovací alu a poptat se zdali by to šlo Díky Romiku....je tu ještě možnost je vyměnit za ty moje zetecy a ty leštěny st bych pak vyměnil s kamošem za jeho st, ale lakovany....no už je to jak telenovela sice, ale uvidime...
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- r0mik
- .
- Příspěvky: 9356
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leštění ALU disků
profi renovace 2500-3000 u nas v Ostrave, par clenu odsud tam melo kola na renovaci. Ja tam jen nechal chemicky odlakovat kola.
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
- chachn
- Junior
- Příspěvky: 360
- Registrován: 24.06.2011 16:36
- Bydliště: Vsisko/Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leštění ALU disků
romco 2500-3000 za sadu?ci jen jedno kolo?kontakt by nebyl?premejslim cos nima udelat.nejradej bych pochromovat,ale bojim se ceny a kvality-takze asi vylestit
--Subaru Legacy--2005--SpecB kombi MT6--3.0i H6 180kW--brumla fun car
--Ford Mondeo--2003 FaceLift--Ghia kombi--2.0i-elpigaz--mondráš daily car
--Ford Mondeo--2003 FaceLift--Ghia kombi--2.0i-elpigaz--mondráš daily car
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Leštění ALU disků
Draku tohle je cena za kolo ....
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- r0mik
- .
- Příspěvky: 9356
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leštění ALU disků
cena je za sadu 4kol
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Leštění ALU disků
Počkat a bavime se teda o lakování nebo leštění
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- r0mik
- .
- Příspěvky: 9356
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leštění ALU disků
lakovani
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
- chachn
- Junior
- Příspěvky: 360
- Registrován: 24.06.2011 16:36
- Bydliště: Vsisko/Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leštění ALU disků
romik:nahodou webovky nemaj?tady na olomoucku sem jich par nasel,napsal,ale asi se jim nechce vydelavat,tak at si trhnou.co dva mesice jezdim do rychvaldu,takze cestu bych tam mel...dik
buci:jj kdyby slo o lesteni,ty 18ky jsem levneji nez za 12 nenasel:( takze si asi odrovnam cely ruce a pak mi bude lito na nich jezdit a zustanou mi 16ky,na 18ky se budu chodit divat,jak jsou krasny )
buci:jj kdyby slo o lesteni,ty 18ky jsem levneji nez za 12 nenasel:( takze si asi odrovnam cely ruce a pak mi bude lito na nich jezdit a zustanou mi 16ky,na 18ky se budu chodit divat,jak jsou krasny )
--Subaru Legacy--2005--SpecB kombi MT6--3.0i H6 180kW--brumla fun car
--Ford Mondeo--2003 FaceLift--Ghia kombi--2.0i-elpigaz--mondráš daily car
--Ford Mondeo--2003 FaceLift--Ghia kombi--2.0i-elpigaz--mondráš daily car
- r0mik
- .
- Příspěvky: 9356
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leštění ALU disků
chachn: web nemaji, ale je to vazne profi. Mnoho z nas uz tam melo kola na renovaci (ted tam mam jeden rafek).
celolesteni by si myslim slo levneji nez za 12tis, takovy Jenda Mašek alias Kesam umi zazraky
celolesteni by si myslim slo levneji nez za 12tis, takovy Jenda Mašek alias Kesam umi zazraky
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Leštění ALU disků
Aha aha já právě myslel že s řeší leštění....
Romik a není to náhodou tam kde si chce dávat teď kola Břeh
Mě čeká taky lak a budu to dávat asi tady v Prostějově do práškové lakovny na komaxit....pár lidí už tam kola mělo a klideček
Cena je zhruba trojec....
Romik a není to náhodou tam kde si chce dávat teď kola Břeh
Mě čeká taky lak a budu to dávat asi tady v Prostějově do práškové lakovny na komaxit....pár lidí už tam kola mělo a klideček
Cena je zhruba trojec....
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- Weismann
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 28.10.2012 15:15
- Bydliště: Nymburk
Re: Leštění ALU disků
Zdravím, chtěl bych zrenovovat lehce odřené Zetecy, stačily by pouze čelní plochy, vypadají jako leštěné ale je to nějaký nástřik, a otázka zní: když tu vrstvu sundám az na hliník, vyleštím ho do podobného lesku? Aby to nebylo nějak rýhatý nebo něco, ale nechci je leštit do úplně zrcadlova.
A šlo by to přelakovat? Aby byl ten hliník víc chráněný?
Snad mě někdo pochopil a poradi
A šlo by to přelakovat? Aby byl ten hliník víc chráněný?
Snad mě někdo pochopil a poradi
aktuálně: BMW 530D E39 142kw, manual
ex: Ford Mondeo 1.8i 92kw, rok 2001, weitec 30/30, 18" Zetec, black eyes
ex: BMW 325i E36 142kw
ex: Ford Mondeo 1.8i 92kw, rok 2001, weitec 30/30, 18" Zetec, black eyes
ex: BMW 325i E36 142kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Leštění ALU disků
Na kolech je origo krycí lak, ten dostaneš dolů barvožroutem, nebo můžeš i brousit, když budeš potom leštit...každopádně Zetec S kola, jsou leštěné, ale mají schválně stále vyditelný "hrubý" povrch po strojním obrábění, který broušením a leštěním dostaneš určitě dolů...
Když se dostaneš na čistý hliník, tak pak bude na tobě, do jakého stádia lesku, to dostaneš. U origo kol, které jsou z kvalitního hliníku můžeš docílit lesku, který bude opravdu jako zrcadlo. Pokud ne, tak záleží jak to bude vypadat, když to nebudeš chtít úplně do lesku, aby tam nebyli drobné rýhy a podoně a hlavně aby si docílil stejného povrchu na celém kole...
S tím lakováním bude ovšem trochu problém, protože ať se budeš snažit sebevíc, tak nikdy to po leštění doma nenachystáš na lak tak, aby se ti to po +- 2 sezónách nezačal loupat lak a to kvůli leštícím pastam, které vždy zůstanou v mikropórech a kvůli tomu se ten lak začne zvedat.
Pokud je necháš po leštění holé na " živý" hliník a nebudeš lakovat, počítej s tím že budeš muset jednou za čas přelešťovat a hlavně u předních kol to bude horší, kvůli větší prašnosti brzd...
Takže buď objetovat ten peníz a nechat je strojně vyleštit a zalakovat, což vydrží, protože strojní leštění se dělá jinou metodou a nepoužívají se pasty a nebo je zbavit původního laku, opravit případné rýhy hliníkovým tmelem a nechat udělat klasickou barvou lak...
Každopádně v žádném případě je nepískuj, víc škody než užitku
Když se dostaneš na čistý hliník, tak pak bude na tobě, do jakého stádia lesku, to dostaneš. U origo kol, které jsou z kvalitního hliníku můžeš docílit lesku, který bude opravdu jako zrcadlo. Pokud ne, tak záleží jak to bude vypadat, když to nebudeš chtít úplně do lesku, aby tam nebyli drobné rýhy a podoně a hlavně aby si docílil stejného povrchu na celém kole...
S tím lakováním bude ovšem trochu problém, protože ať se budeš snažit sebevíc, tak nikdy to po leštění doma nenachystáš na lak tak, aby se ti to po +- 2 sezónách nezačal loupat lak a to kvůli leštícím pastam, které vždy zůstanou v mikropórech a kvůli tomu se ten lak začne zvedat.
Pokud je necháš po leštění holé na " živý" hliník a nebudeš lakovat, počítej s tím že budeš muset jednou za čas přelešťovat a hlavně u předních kol to bude horší, kvůli větší prašnosti brzd...
Takže buď objetovat ten peníz a nechat je strojně vyleštit a zalakovat, což vydrží, protože strojní leštění se dělá jinou metodou a nepoužívají se pasty a nebo je zbavit původního laku, opravit případné rýhy hliníkovým tmelem a nechat udělat klasickou barvou lak...
Každopádně v žádném případě je nepískuj, víc škody než užitku
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- Weismann
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 28.10.2012 15:15
- Bydliště: Nymburk
Re: Leštění ALU disků
Díky za vyčerpávající odpověd, koukal sem tak leštění čelních ploch 7000 + 3000 lak, možná je nechám jak jsou odřené je jen jedno kolo, ostatní jsou jen zoxidované nebo co to je ( takové malé bílé mapky pod lakem), je jich tam pár takže mi to za těch 10000 asi nestojí, hlavně me štve to odřené kolo...
Stačí ze dam 14000 za gumy
Jeden lakýrník mi radil: opískovat a nastříkat komaxem...
Stačí ze dam 14000 za gumy
Jeden lakýrník mi radil: opískovat a nastříkat komaxem...
aktuálně: BMW 530D E39 142kw, manual
ex: Ford Mondeo 1.8i 92kw, rok 2001, weitec 30/30, 18" Zetec, black eyes
ex: BMW 325i E36 142kw
ex: Ford Mondeo 1.8i 92kw, rok 2001, weitec 30/30, 18" Zetec, black eyes
ex: BMW 325i E36 142kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14.03.2013 15:38
- Bydliště: Praha
Re: Leštění ALU disků
Sice jsem naplavenina z konkurence/sk a ani nemám Focus nebo Mondeo, ale přesto se tu troufám ozvat, protože kola jako kola, na autě až tak nezáleží. Vzhledem k tomu, že je to zde můj první příspěvek, trochu se rozepíšu.
Někteří, si troufám říct, ale budou mou maličkost možná z konkurence znát .
V první řadě bych chtěl poděkovat za skvělý návod v prvním příspěvku, paráda, stručně a jasně shrnuto vše podstatné.
Momentálně řeším renovaci kol. Na své Ka jsem si koupil krásný 15ky. Kola jsem vybíral už od podzimu a pořád ne a ne narazit na ty, o jakých jsem měl představy. Přicházel ynápady jako ROnal Turbo, vrtulky z Pumy, 16ky z RSovýho Escortu, no nakonec zvítězily tyto. Jakmile jsem je objevil, netrvalo ani dva dny a ž jsem seděl v autě směr Sušice pro svá nová kola.
Klasický tvary, žádný modernosti, vyrobeno 89. Nicméně už mají to nejlepší zasebou, oloupaný lak, neodborné "opravy" smirglem a tak, protože se blíží duben a s ním přezouvání, se tento víkend, nejpozději příští, chci pustit do jejich renovace, dnes přišla leštící sada a tak už je jen na mně, kdy se do toho dokopu.
Jak je vidno z obrázku, jejich původní vzhled je strojově "hrubě" leštěný povrch na čelní straně s lakovanými kraji paprsků a to chci zachovat s drobnou změnou, že kraje nebudou nejspíš černé, ale půjdou do barvy auta, tedy červená. Chtěl bych i zachovat vzhled původního povrchu, no nevím, jestli se mi to podaří. Asi bych nechtěl mít uplná zrcadla, no jak jsem se zde dočetl, asi to nebude snadné toho docílit, aby povrch byl jednolitý. Se zalakováním čirým lakem leštěných ploch se po přečtení diskuse loučím, jen mám trochu obavy z údržby. Auto jezdí denně, stojí na ulici, kde si na něj bohužel ulevujou psi a ačkoliv ho v létě meju i dvakrát týdně, obávám se, aby s neošetřeným povrchem nebylo moc starostí.
Přemýšlel jsem, že bych původní barvu narušil rounem a až pak teprve užil barvožrouta, možná by to proces odstranění nátěrů urychlilo, ne?
Ještě se chci zeptat. Pokud tedy nebudu chtít dosáhnout zrcadlového lesku, bude stačit, když přestanu s leštěním u hrubší pasty a kotouče na predleštění? Vynechal bych pastu a kotouč na vysoký lesk.
Myslíte, že by to tak fungovalo?
Doufám, že má přítomnost na fóru coby Káčkaře nebude nikomu vadit, OTčkovat nebudu, to slibuju!
Někteří, si troufám říct, ale budou mou maličkost možná z konkurence znát .
V první řadě bych chtěl poděkovat za skvělý návod v prvním příspěvku, paráda, stručně a jasně shrnuto vše podstatné.
Momentálně řeším renovaci kol. Na své Ka jsem si koupil krásný 15ky. Kola jsem vybíral už od podzimu a pořád ne a ne narazit na ty, o jakých jsem měl představy. Přicházel ynápady jako ROnal Turbo, vrtulky z Pumy, 16ky z RSovýho Escortu, no nakonec zvítězily tyto. Jakmile jsem je objevil, netrvalo ani dva dny a ž jsem seděl v autě směr Sušice pro svá nová kola.
Klasický tvary, žádný modernosti, vyrobeno 89. Nicméně už mají to nejlepší zasebou, oloupaný lak, neodborné "opravy" smirglem a tak, protože se blíží duben a s ním přezouvání, se tento víkend, nejpozději příští, chci pustit do jejich renovace, dnes přišla leštící sada a tak už je jen na mně, kdy se do toho dokopu.
Jak je vidno z obrázku, jejich původní vzhled je strojově "hrubě" leštěný povrch na čelní straně s lakovanými kraji paprsků a to chci zachovat s drobnou změnou, že kraje nebudou nejspíš černé, ale půjdou do barvy auta, tedy červená. Chtěl bych i zachovat vzhled původního povrchu, no nevím, jestli se mi to podaří. Asi bych nechtěl mít uplná zrcadla, no jak jsem se zde dočetl, asi to nebude snadné toho docílit, aby povrch byl jednolitý. Se zalakováním čirým lakem leštěných ploch se po přečtení diskuse loučím, jen mám trochu obavy z údržby. Auto jezdí denně, stojí na ulici, kde si na něj bohužel ulevujou psi a ačkoliv ho v létě meju i dvakrát týdně, obávám se, aby s neošetřeným povrchem nebylo moc starostí.
Přemýšlel jsem, že bych původní barvu narušil rounem a až pak teprve užil barvožrouta, možná by to proces odstranění nátěrů urychlilo, ne?
Ještě se chci zeptat. Pokud tedy nebudu chtít dosáhnout zrcadlového lesku, bude stačit, když přestanu s leštěním u hrubší pasty a kotouče na predleštění? Vynechal bych pastu a kotouč na vysoký lesk.
Myslíte, že by to tak fungovalo?
Doufám, že má přítomnost na fóru coby Káčkaře nebude nikomu vadit, OTčkovat nebudu, to slibuju!
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1780
- Registrován: 20.10.2008 17:53
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leštění ALU disků
Jak na ty kola koukám tak to bude v pohodě. Nemají moc záhybů. Dostaneš se celkem všude.
Pošli mi odkaz co jsi koupil za sadu.
Já jsem se s tím fakt nemazlil. Narušení rounem je asi zbytečnost. Ten barvožrout to udělá za tebe. Sežere fakt vše. Hlavně když si ho budeš chtít přelejt nebo někam odložit štetec tak do skla či plechu. Mě sežral plastovej kelímek jak nic.
2x to vem barvožroutem a je to pryč.
K leštění. Já to nebral žádnou hrubou pastou atd. Normálne přebrousit to hladka a vzít pak pastou do lesku.
Já použil jen tu jednu (zelenou). Vše ostatní mi přišlo stejné a zbytečné.
Akorát po vyleštění počítej se starostlivostí o kola. Mejt je pořádnýma přípravkama které ti kola nepoškodí atd.
Mě už to přestává bavit ale už stím nic neudělam. Nastříkat se to už nedá.
Pošli mi odkaz co jsi koupil za sadu.
Já jsem se s tím fakt nemazlil. Narušení rounem je asi zbytečnost. Ten barvožrout to udělá za tebe. Sežere fakt vše. Hlavně když si ho budeš chtít přelejt nebo někam odložit štetec tak do skla či plechu. Mě sežral plastovej kelímek jak nic.
2x to vem barvožroutem a je to pryč.
K leštění. Já to nebral žádnou hrubou pastou atd. Normálne přebrousit to hladka a vzít pak pastou do lesku.
Já použil jen tu jednu (zelenou). Vše ostatní mi přišlo stejné a zbytečné.
Akorát po vyleštění počítej se starostlivostí o kola. Mejt je pořádnýma přípravkama které ti kola nepoškodí atd.
Mě už to přestává bavit ale už stím nic neudělam. Nastříkat se to už nedá.
Ford galaxy mk3 2008 2.2tdci
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů