Srovnání kvality vstriku
- krocanecek
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.04.2012 06:33
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Srovnání kvality vstriku
Zdarec klubáci
prosim Vás chtěl bych vědět vaše zkušenosti nebo rady.
Jedná se o to, že budu muset měnit vstřiky na svojem focusu, ale rozhoduju se mezi novýma nebo repasí?? Akorát se bojim u repasí o jejich životnost.
Jaký je Váš názor na nové vs. repas ???
Mam se bát repase ?
prosim Vás chtěl bych vědět vaše zkušenosti nebo rady.
Jedná se o to, že budu muset měnit vstřiky na svojem focusu, ale rozhoduju se mezi novýma nebo repasí?? Akorát se bojim u repasí o jejich životnost.
Jaký je Váš názor na nové vs. repas ???
Mam se bát repase ?
Ford Focus 2.0 TDCI without DPF 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Srovnání kvality vstriku
Na roznych (aj ne-Ford) forach sa da docitat, ze repas vstrekovacov je dobry vtedy, ak chces za maly peniaz uviest auto do dobre predajneho stavu. Z SK FordClubu viem, ze chalan repasoval vstreky na Mondeu a vydrzalo to cca 10k km a znova zacali robit problemy. Radsej sa auta zbavil...
Idealnejsie je kupit vstrekovace z buracky. Ale takej, ktora ma zaruceny maly nabeh. Mne sa to osvedcilo. Za 330 EUR sada vstrekovacov, ktora vyriesila dost vela. Pred vymenou mal tesne po starte motor nepravidelny chod uz pri 4 stupnoch nad nulou, pri nule uz chrochtal statocne. Po vymene sa chrochtanie a trhanie presunulo pod -10. Cize vstreky sa osvedcili, pricinu chrochtania bolo treba hladat inde, podla viacerych priznakov a mieneni mechanikov v ohnutych ojniciach, co je stara bolacka preFL motorov 2.0TDCI. Novsie motory maju uz ojnice ine, co potvrdzuje tuto teoriu...
Idealnejsie je kupit vstrekovace z buracky. Ale takej, ktora ma zaruceny maly nabeh. Mne sa to osvedcilo. Za 330 EUR sada vstrekovacov, ktora vyriesila dost vela. Pred vymenou mal tesne po starte motor nepravidelny chod uz pri 4 stupnoch nad nulou, pri nule uz chrochtal statocne. Po vymene sa chrochtanie a trhanie presunulo pod -10. Cize vstreky sa osvedcili, pricinu chrochtania bolo treba hladat inde, podla viacerych priznakov a mieneni mechanikov v ohnutych ojniciach, co je stara bolacka preFL motorov 2.0TDCI. Novsie motory maju uz ojnice ine, co potvrdzuje tuto teoriu...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5820
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Srovnání kvality vstriku
Mám meziFL model (10/2007). Jak poznám, jaké mám ojnice? 

- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: Srovnání kvality vstriku
S chipem 60tisíc a po poškození ojnic ani známka(auto2005), nebude to rokem výroby..
- krocanecek
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.04.2012 06:33
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srovnání kvality vstriku
no to by mě taky zajimalo jak poznam jaky mam ojnice mam 2005 

Ford Focus 2.0 TDCI without DPF 

- krocanecek
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.04.2012 06:33
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srovnání kvality vstriku
no ale nevím jako kde sehnat vstřiky z bouračky která má málo km?
Ford Focus 2.0 TDCI without DPF 

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19258
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srovnání kvality vstriku
myslim ze vstriky pro 2,0tdci se nedaji repasovat .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Srovnání kvality vstriku
foki :
Bohuzial mas pravdu. Potvrdili mi to vo viacerych diesel servisoch.
Ad ojnice :
Da sa to zistit podla VIN kodu a katalogu ND (Microcat, Ecat) :
FINIS 1231985 - povodny typ ojnice z povodnych PSA 2.0HDI 80kW, pouzivany do 15.1.2008 v FFII preFL
FINIS 1231985 - v FFII FL do 25.2.2008
FINIS 1686300 - v FFII FL od 25.2.2008, pouziva sa tiez v Mondeach Mk.IV 2.0TDCI 103 kW a v Kuge 2.0TDCI 103 kW
FINIS 1683698 - Kuga 2.0TDCI 122kW
stand :
Nie je vylucene ze ich mas v 100% stave, no myslim, ze keby si rozobral motor, prides k inemu zaveru tak, ako mnoho inych ludi, ked aj po vymene vstrekovacov a zhavicov za nove auta startovali na 3 valce a sialene chrochtali len co teplota poklesla pod nulu. Je to pomaly ale nezvratny proces postihujuci dost vela motorov s nabehom 150 a viac tisic km (zdroj - mechanici PSA). Inak nas hustolez a cardude z SK fora su tragickymi a tym padom vystiznymi prikladmi
Bohuzial mas pravdu. Potvrdili mi to vo viacerych diesel servisoch.
Ad ojnice :
Da sa to zistit podla VIN kodu a katalogu ND (Microcat, Ecat) :
FINIS 1231985 - povodny typ ojnice z povodnych PSA 2.0HDI 80kW, pouzivany do 15.1.2008 v FFII preFL
FINIS 1231985 - v FFII FL do 25.2.2008
FINIS 1686300 - v FFII FL od 25.2.2008, pouziva sa tiez v Mondeach Mk.IV 2.0TDCI 103 kW a v Kuge 2.0TDCI 103 kW
FINIS 1683698 - Kuga 2.0TDCI 122kW
stand :
Nie je vylucene ze ich mas v 100% stave, no myslim, ze keby si rozobral motor, prides k inemu zaveru tak, ako mnoho inych ludi, ked aj po vymene vstrekovacov a zhavicov za nove auta startovali na 3 valce a sialene chrochtali len co teplota poklesla pod nulu. Je to pomaly ale nezvratny proces postihujuci dost vela motorov s nabehom 150 a viac tisic km (zdroj - mechanici PSA). Inak nas hustolez a cardude z SK fora su tragickymi a tym padom vystiznymi prikladmi

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Srovnání kvality vstriku
Zdroj - naše garáž: 406 80kW, 407 100kW, focus 100kW, podle roku výroby všechny mají "TY" ojnice. Nájezd: hodně přes 200tis, 100tis, 170tis. A nic neslyšet. nebude to taková katastrofa.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5820
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Srovnání kvality vstriku
Nějaké informace o repasích vštřikovačů jsou zde:
http://www.auto.cz/dr-diesel-opravy-vst ... isic-67684
http://www.auto.cz/dr-diesel-opravy-vst ... isic-67684
- krocanecek
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.04.2012 06:33
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srovnání kvality vstriku
no co jsem se koukal tak někde je dělaji repasovane ale když to tak slyšim tak nove jsou nové
no a nevíte nějakou stránku kde by se dali koupit??
Nebo¨přemýšlím to sehnat z bouoračky, ale kde najít bouračku která má rozumnej počet km?
Jo a co jsem se tak koukal tak stejnej motor se montoval ještě do C-max, Galaxy, Kuga, Mondeo IV a S-max. Myslíte si že z nich by ty vstřiky šli do mojeho focuse ?

no a nevíte nějakou stránku kde by se dali koupit??
Nebo¨přemýšlím to sehnat z bouoračky, ale kde najít bouračku která má rozumnej počet km?
Jo a co jsem se tak koukal tak stejnej motor se montoval ještě do C-max, Galaxy, Kuga, Mondeo IV a S-max. Myslíte si že z nich by ty vstřiky šli do mojeho focuse ?
Ford Focus 2.0 TDCI without DPF 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Srovnání kvality vstriku
Mali by pasovat. Treba ale dat pozor, aby mali vsetky styri rovnaku triedu. Continentaly sa totiz nekoduju ako Bosche, do RJ sa iba zada ich trieda. Je to velke cislo 4, 5, alebo 6 na hlave vstrekovaca.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- krocanecek
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.04.2012 06:33
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srovnání kvality vstriku
no a prosim tě kde si shaněl ty ty vstřiky za tech 330 eur ?? ja nevim kde to shanět.
Ford Focus 2.0 TDCI without DPF 

-
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 30.06.2011 18:25
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srovnání kvality vstriku
Mne ponukala jedna firma tu v Prievidzi repas mojich na 1,6 tdci 80kw. Po komplet repase by mali byt vraj ako nove, kedze komplet cele vnutro je prakticky nove. Cena repasu max. 120 Eur/kus. Samozrejme s diagnostikou v cene. Zatial u mna vymena nieje nutna, aj ked su uz asi nacate. Ale asi by som tuto moznost uprednostnil pred kupov jazdenych, ktorych najazd nemam moc ako overit.
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Srovnání kvality vstriku
Nj ale 1.6 a 2.0 má vstřiky poněkud jiný. Shánět u ověřených zdrojů. To že vrakáč nebo prodejce napíše: z bouračky, najeto pouze 65tkm blablabla; je krásná pohádka, ale dost neověřitelná. Nehledě na to, že taky dost záleží na tom jak se s autem jezdilo. Někdy jsou vstřiky po 100tkm zralý na výměnu.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host