Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
StenliH
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 23.11.2010 10:58
Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm

Čerpadlo tdci výměna .

Příspěvek od StenliH » 16.04.2012 14:28

Ahoj nemá někdo radu co vše a jak při výměně čerpadla ? Zajímá mě demontáž postup a tdci čerpadlo je poháněný jen řemenem ? nebo i řetízek od kliky ? Díky za info Stenli .
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Čerpadlo tdci výměna .

Příspěvek od Jardak » 16.04.2012 17:28

Čerpadlo je poháněný řetězem od kliky.Větší řetězový kolo je přišroubovaný na náboj čerpadla a na řetězový kolo je přišroubovaná řemenice rozvodovýho řemene.
Přílohy
bez názvu.png
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
StenliH
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 23.11.2010 10:58
Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm

Re: Čerpadlo tdci výměna .

Příspěvek od StenliH » 16.04.2012 17:37

Ahoj Jasný a díky ti ještě jsem koukal že asi i klima kompresor musí jít ven . Jako Auto jede ok nicméně předevčírem jsem se rozjel od baráku a blikačka sice motor nezhasl ale klasika P0251 Tak se pomalu chystám na to čerpadlo tentokrát to bolet nebude mám čerpadlo už doma ...
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo tdci výměna .

Příspěvek od foki » 17.04.2012 20:44

je potreba dlouhy 40 torx a nastavit si prvni na horni uvrat , vyndat altik , radsi i kompresor , hlinik co drzi cerpadlo zezadu a rozvody dolu ( mely by byt nove ) zaaretovat kliku a vacku , vymontovat cerpadlo , dat jine , novy simering na cerpadlo , ohlidat si spodek na horni , nastavit rozvody a melo by to bezet .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
StenliH
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 23.11.2010 10:58
Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm

Re: Čerpadlo tdci výměna .

Příspěvek od StenliH » 20.06.2012 12:26

Ahoj děkuji vám za návod mám to hotové .Tj rozvody + filtr + čerpadlo + ř-altíku , To staré čerpadlo je vpořádku :? motor má namotanýchy 269 tisíc a čerpadlo bylo a je v kondici . Celý můj problém byl vzduch jak je vstup na cerpadle bylo tam shnily to gumovy tesneni seskladal sem to z jine hadice a tradá motor vrní . Ale tak ty rozvody už byly skoro na pořadu dne :) tak sem spokojený že auto je ok díky všem :palec_nahoru:
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002

m_focus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 18.12.2011 20:41

Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od m_focus » 09.09.2012 19:18

Ahoj,
po 3 měsících odhodlávání se chystám do výměny všech 4 vstřikovačů a palivového čerpadla => investice cca 50 tisíc.

Kdo máte tohle martýrium za sebou, máte prosím nějaké tipy na co si dát pozor? Ze servisu mám rozepsanou kalkulaci opravy, ale selský rozum mi říká, že by tam třeba ještě mohly být nějaké komplikace. Napadá mě třeba otázka, jestli se při výměně výše uvedeného nějak komplet čistí palivový systém - nemůže třeba v nádrži zůstat nějaký bordel a znovu ty vstřiky hned zrušit?

Předem díky moc za jakoukoliv radu a tipy, vláken o výměně vstřiků je milión, ale všude se prakticky řeší jen cena.

M.
-
Ford Focus 1,8 TDCi 2005

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9395
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 09.09.2012 19:28

Jj mělo by se všechno vyčistit, a vyměnit palivák :)

m_focus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 18.12.2011 20:41

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od m_focus » 09.09.2012 19:49

phofy píše:Jj mělo by se všechno vyčistit, a vyměnit palivák :)
Palivový filtr mám v kalkulaci ze servisu napsaný, tak ho snad i vymění...díky... :-)
-
Ford Focus 1,8 TDCi 2005

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9395
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 09.09.2012 19:54

Ok to je dobře :) Jinak co ti to dělá, že měníš vstřiky a čerpadlo?

Standa.64
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 09.12.2010 17:34
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Standa.64 » 09.09.2012 20:05

To se tedy chystáš pěkně pustit žilou.Kolik máš nalítáno? Pokud máš čerpadlo a trysky od Siemensu, tak ty by měli nájezd 200t. km v pohodě zvládnout.Není problém někde jinde? Např.senzor tlaku CR,Egr ventil ,za kolísající volnoběh může i dvojhmota.V servisech jsou dnes spíše měniči a u dieselu když neví co dál ,tak mění co se dá.(To platí i u benzínů)Předpoklám,že čerpadlo a vstřiky byly testovaný.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9395
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 09.09.2012 20:31

Mě taky kolísaj otáčky na volnoběh při studeným startu a nějak to neřeším ( někdy víc někdy míň záleží jaká je teplota a jaká je nafta), jediný co nechám udělat je vyčistit egr. Jinak hodně lidí tady psalo, že jim kolísaj otáčky u těhle motorů a i u 1 focuse někde něco podobnýho psal a měl i vstřiky na testech pokud si dobře pomatuju. Já jsem normálně nastartoval i v -18, kdyby byly v háji tak nenastartuju. Jinak zkus nalít tec2000, já teda nalil stp čistič a pomohlo mi to i když pak jsem začal hned tankovat vervu :D

m_focus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 18.12.2011 20:41

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od m_focus » 09.09.2012 20:44

Standa.64 píše:To se tedy chystáš pěkně pustit žilou.Kolik máš nalítáno? Pokud máš čerpadlo a trysky od Siemensu, tak ty by měli nájezd 200t. km v pohodě zvládnout.Není problém někde jinde? Např.senzor tlaku CR,Egr ventil ,za kolísající volnoběh může i dvojhmota.V servisech jsou dnes spíše měniči a u dieselu když neví co dál ,tak mění co se dá.(To platí i u benzínů)Předpoklám,že čerpadlo a vstřiky byly testovaný.
njn, radost z toho samozřejmě nemám, bohužel ty kouzelné vstřikovače od Siemensu se nedají repasovat, jen měnit, mám to potvrzeno od několika servisů... :-( Teoreticky najeto 161 tis. km, prakticky možná samozřejmě víc. Čerpadlo bylo testováno, vstřiky taky, údajně úplně tečou a ani "nestříkají". Co se týče projevů, tak za studena kolísající otáčky, při akceleraci bílý dým, jednou mi auto i úplně přestalo jet, žádná reakce na plynový pedál. Myslíš, že by to mohlo být i něco jiného?

Díky,

M.
-
Ford Focus 1,8 TDCi 2005

m_focus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 18.12.2011 20:41

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od m_focus » 09.09.2012 20:46

phofy píše:Mě taky kolísaj otáčky na volnoběh při studeným startu a nějak to neřeším ( někdy víc někdy míň záleží jaká je teplota a jaká je nafta), jediný co nechám udělat je vyčistit egr. Jinak hodně lidí tady psalo, že jim kolísaj otáčky u těhle motorů a i u 1 focuse někde něco podobnýho psal a měl i vstřiky na testech pokud si dobře pomatuju. Já jsem normálně nastartoval i v -18, kdyby byly v háji tak nenastartuju. Jinak zkus nalít tec2000, já teda nalil stp čistič a pomohlo mi to i když pak jsem začal hned tankovat vervu :D
Ty otáčky za studena mě ani tak netrápí, spíš ty další věci viz koment výše... :-/ Vervu jsem tam lil celých 11 tis. km co to auto mám, otázka je, co tam lil nějaký němec předtím...
-
Ford Focus 1,8 TDCi 2005

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9395
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 09.09.2012 20:48

Tak pokud dopadl takhle ten test jak jsi napsal, tak to je na výměnu a čerpadlo ti taky testovali? EGR máš vyčištěnej, dvouhmota klepe?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 09.09.2012 21:36

To auto nepatri do dielne, ale do AAA ! Strcit 2k EUR do diesla s neistym najazdom je somarina, ktora sa nikdy nevrati. A toto je zaciatok. Ako dalsi bod programu bude dvojhmota so spojkou, turbo na seba nenecha dlho cakat. Najlepsie je naozaj zbavit sa toho kym to ma aku - taku hodnotu. To co usetris z investicie Ti zaplati spotrebu 2.0i na hooodne vela km. Toto uz pochopilo dost vela prikladacov do kachiel, vratane mna...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 11 hostů