Vibrace po vymene dvouhmotoveho setrvacniku

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
mirekperrka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 15.06.2012 17:36

Vibrace po vymene dvouhmotoveho setrvacniku

Příspěvek od mirekperrka » 02.09.2012 18:38

Zdravim vsechny. Resim takovy problem: Po vymene dvouhmotaku (nechal jsem tam dat LUK - dvouhmotak, spojka, lozisko) mam takovy problem ze na volnobeh pri pomalem pridani plynu se auto pri cca 1400 otackach rozvibruje. A dela to se seslaplym spojkovym pedalem i s neseslaplym. Pred vymenou to nevibrovalo (jen rachtal dvouhmotak). Vymenu dvouhmotaku a spojky jsem teda reklamoval u garazisty ktery to menil. On tam hodil jiny dvouhmotak a spojku a vibrace se projevuji porad. Tudiz usoudil ze vibrace nebudou zpusobene dvouhmotakem+spojkou ale bude to neco z motoru. Coz mi pripadalo divne protoze se starym dvouhmotakem a spojkou to nevibrovalo. Nacez mi vysvetlil ze to bylo tim ze stary rachtajici dvouhmotak mel vule a tudiz se vibrace z motoru nekde ztratila. Novy dvouhmotak uz vule nema (protoze je novy) a proto to vibruje. A domniva se ze to bude nejaka vyvazovaci hridel, nebo snad ze rozvody nebo neco podobneho. A prej to nemam resit protoze to nevibruje az tak moc.
No a ja ted resim co s autem - budu muzu jet do ofiko servisu v Brne, nebo to neresit a nebo sehnat nekoho kdo rozumi fordum a uz se s tim setkal. Ale predtim by me zajimal vas nazor co si o tom myslite. A popripade vase rada a doporuceni kam s tim zajet. Diky
Mondeo MK4, vyrobeno 8/2007, koupeno jete, tachometr 197000km, 1.8 TDCi DURATORQ 125PS, 5. dveřové, 6 rychlostní manuální MMT6, 92kW, 1753ccm, BA7, QYBA1E, bez DPF

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: Vibrace po vymene dvouhmotoveho setrvacniku

Příspěvek od Yeshterr » 03.09.2012 18:54

Obecně se všechny druhy vibrací posuzují od klávesnice dost blbě :) ale pokud to druhá spojková sada dělá taky, tak mi to připadá, že milému panu garážníkovi v nestřeženém okamžiku sjel podšpalkovaný motor dolů z podpěry (když měl venku převodovku) a natrhnul se silentblok, na kterém motor zůstal viset. Nevím, jak u Mondea, ale při výměně spojky je občas potřeba popustit a nebo přizvednout motor, aby šla převodovka ven (pokud člověk netahá ven i nápravu). Ale musí se to umět a vědět, co daný silentblok ještě zkousne a co ne. Pokud by byl úplně utržený nebo dost natržený, tak to poznáš když založíš přední kola, zařadíš za jedna a zkusíš se !normálně! rozjet (ne abys ty cihly přeskočil :lol: ). Druhý člověk ať Ti kouká do motoru, jestli při tom nemá motor extrémní výkyv. V jednom člověku by jsi to mohl zjistit tak, že zařadíš zpátečku a trochu rychleji se rozjedeš. Pokud si "sedne" a přestane drnčet, nebo se vibrace zmenší či zvětší, tak je to on :wink:
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

Uživatelský avatar
mirekperrka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 15.06.2012 17:36

Re: Vibrace po vymene dvouhmotoveho setrvacniku

Příspěvek od mirekperrka » 16.09.2012 10:47

Tak jsem Mondeo hodil do Carentu v Julianove a za par hodin mi volali ze to nemam resit. Ze je to dano konstrukci motoru a kdyz se to neprojevuje moc v zaberu tak je to v pohode. Prej tim ze jsem tam dal LUK tak to vibruje vic, s originalem by to vibrovalo mene ale je to v norme. Takze ted tezko rict. Asi to resit prestanu. Zkusim se mozna v bazarech projet s par 1.8kama jen pro porovnani.
Mondeo MK4, vyrobeno 8/2007, koupeno jete, tachometr 197000km, 1.8 TDCi DURATORQ 125PS, 5. dveřové, 6 rychlostní manuální MMT6, 92kW, 1753ccm, BA7, QYBA1E, bez DPF

Odpovědět

Zpět na „Motor - Mondeo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů