Zdravim vsechny. Resim takovy problem: Po vymene dvouhmotaku (nechal jsem tam dat LUK - dvouhmotak, spojka, lozisko) mam takovy problem ze na volnobeh pri pomalem pridani plynu se auto pri cca 1400 otackach rozvibruje. A dela to se seslaplym spojkovym pedalem i s neseslaplym. Pred vymenou to nevibrovalo (jen rachtal dvouhmotak). Vymenu dvouhmotaku a spojky jsem teda reklamoval u garazisty ktery to menil. On tam hodil jiny dvouhmotak a spojku a vibrace se projevuji porad. Tudiz usoudil ze vibrace nebudou zpusobene dvouhmotakem+spojkou ale bude to neco z motoru. Coz mi pripadalo divne protoze se starym dvouhmotakem a spojkou to nevibrovalo. Nacez mi vysvetlil ze to bylo tim ze stary rachtajici dvouhmotak mel vule a tudiz se vibrace z motoru nekde ztratila. Novy dvouhmotak uz vule nema (protoze je novy) a proto to vibruje. A domniva se ze to bude nejaka vyvazovaci hridel, nebo snad ze rozvody nebo neco podobneho. A prej to nemam resit protoze to nevibruje az tak moc.
No a ja ted resim co s autem - budu muzu jet do ofiko servisu v Brne, nebo to neresit a nebo sehnat nekoho kdo rozumi fordum a uz se s tim setkal. Ale predtim by me zajimal vas nazor co si o tom myslite. A popripade vase rada a doporuceni kam s tim zajet. Diky
Vibrace po vymene dvouhmotoveho setrvacniku
- mirekperrka
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15.06.2012 17:36
Vibrace po vymene dvouhmotoveho setrvacniku
Mondeo MK4, vyrobeno 8/2007, koupeno jete, tachometr 197000km, 1.8 TDCi DURATORQ 125PS, 5. dveřové, 6 rychlostní manuální MMT6, 92kW, 1753ccm, BA7, QYBA1E, bez DPF
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Vibrace po vymene dvouhmotoveho setrvacniku
Obecně se všechny druhy vibrací posuzují od klávesnice dost blbě ale pokud to druhá spojková sada dělá taky, tak mi to připadá, že milému panu garážníkovi v nestřeženém okamžiku sjel podšpalkovaný motor dolů z podpěry (když měl venku převodovku) a natrhnul se silentblok, na kterém motor zůstal viset. Nevím, jak u Mondea, ale při výměně spojky je občas potřeba popustit a nebo přizvednout motor, aby šla převodovka ven (pokud člověk netahá ven i nápravu). Ale musí se to umět a vědět, co daný silentblok ještě zkousne a co ne. Pokud by byl úplně utržený nebo dost natržený, tak to poznáš když založíš přední kola, zařadíš za jedna a zkusíš se !normálně! rozjet (ne abys ty cihly přeskočil ). Druhý člověk ať Ti kouká do motoru, jestli při tom nemá motor extrémní výkyv. V jednom člověku by jsi to mohl zjistit tak, že zařadíš zpátečku a trochu rychleji se rozjedeš. Pokud si "sedne" a přestane drnčet, nebo se vibrace zmenší či zvětší, tak je to on
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- mirekperrka
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15.06.2012 17:36
Re: Vibrace po vymene dvouhmotoveho setrvacniku
Tak jsem Mondeo hodil do Carentu v Julianove a za par hodin mi volali ze to nemam resit. Ze je to dano konstrukci motoru a kdyz se to neprojevuje moc v zaberu tak je to v pohode. Prej tim ze jsem tam dal LUK tak to vibruje vic, s originalem by to vibrovalo mene ale je to v norme. Takze ted tezko rict. Asi to resit prestanu. Zkusim se mozna v bazarech projet s par 1.8kama jen pro porovnani.
Mondeo MK4, vyrobeno 8/2007, koupeno jete, tachometr 197000km, 1.8 TDCi DURATORQ 125PS, 5. dveřové, 6 rychlostní manuální MMT6, 92kW, 1753ccm, BA7, QYBA1E, bez DPF
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů