ventilátor a vyhřívání

Prostě vše kolem vzduchu.....
Odpovědět
Filtly
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 31.01.2011 17:45

ventilátor a vyhřívání

Příspěvek od Filtly » 19.12.2013 07:38

zdravim,

chtěl bych se zeptat, zda je možné, že když otočím kolečkem ventilátoru čistě jen na sklo na ten oranžovej obrázek :P , tak se mi s spustí chladič motoru (sahara) a to ikdyž mam studej motor jinak to neděla jen při tom foukání na to sklo...má to tak být nebo je někde problém?? A ještě se zeptám, když ráno nastartuji a pustím vyhřívání předního skla tak mě auto chcipne, jinak startuje perfektně, když nepustím vyhřívání, ale když jednou prošlápnu plyn tak to je to všechno v pohodě....nebude to mít stejného jmenovatele a to čidlo teploty motoru??? nebo to bude čidlo volnoběhu?? Jinak mam ford focus kombi 2003, 1.8 16V....

xbobcz
Junior
Junior
Příspěvky: 260
Registrován: 11.04.2011 21:16
Bydliště: Brno

Re: ventilátor a vyhřívání

Příspěvek od xbobcz » 19.12.2013 08:06

Sahara se spustí protože když otočíš jen na sklo, tak sepne klimatizace,
která pomáhá odvlhčování vzduchu. Jen se to nikde nesignalizuje.
Pokud se toho chceš zbavit tak to nesmíš natočit jen na sklo, ale
do mezipolohy.
To chcípnutí po zapnutí výhřevu je asi tím jak to skokově zatíží alternátor a auto
neudrží volnoběh.
Focus II 1.8 TDCi

Filtly
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 31.01.2011 17:45

Re: ventilátor a vyhřívání

Příspěvek od Filtly » 19.12.2013 08:12

joojoo toho jsem si vsimnul, ze kdyz to dam to mezi polohy tak to přestane :) a kdyz zas vratim tak sepne...tak to je fajnn..jsem rad, ze to je normalni vec a s tim startem a vyhrivanim...tak uz to teda budu svadet na alternator nooo..protoze baterii mam nedavno kupovnou :) a volnobezne otacky mam v poradku...

Antony
Nováček
Nováček
Příspěvky: 152
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzeň-sever

Re: ventilátor a vyhřívání

Příspěvek od Antony » 19.12.2013 12:17

Nesváděl bych to na alternátor.On za to nemůže, jen se snaží dělat svoji prácí.Aby udržel napětí při odběru okna, zatíží motor a ten si nedokáže udržet otáčky.Hledej to spíš kolem vol. ventilu, který nestíhá skokově regulovat otáčky při velkým zatížení.
Ford Focus Combi TDDI 1999
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou

Odpovědět

Zpět na „Focus - klimatizace a ventilace“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů