ZaQik píše:jen se podel ... at vime, kudy (a proc) nejit
Mou první zkušeností která byla poněkud extrémní byl polský řidič mkd nově příchozí do firmy, ve které jsem toho času právě působil. Majitel, (shodou okolností první a současně poslední člověk, tedy aspoń prozatím, kterému jsem říkal "šéfe" prostě proto že kvalit šéfa dosahoval) nám předhazoval nehospodárný provoz vozidel, nedostatečné využívání denní doby řízení a podobné záležitosti, a že nám tedy ukáže jak to dělají lépe u sousedů v PL . Dotyčnému dal na první točku po DE,FR,PL tříměsíční FH 12. Dotyčný se ohlásil z DE, FR, opět DE, a pak nic. Cestu která byla najetá protáhl o čtyři dny, a cestou z těšína už volal šéfovi, že přijede na dvůr večer, a že prý chce vyplatit, a pospíchá dom, že v PL se auto rozbilo, a po víkendu vše vysvětlí a ukáže. Šéf nic netuše provedl výplatu, a naivně si nezkontroloval vozidlo po dotyčném řidiči. teda zkontroloval, ale až ráno.
Celá souprava přezutá z nových gum na drátyukazující slicky, motor a převodovka "po výměně" za sotva fungující. Víc se asi za čtyři dny stihnout nedalo. Po řidiči se slehla zem, že ho nelze najít. Šéfuf výraz byl asi takhle

, nicméně od té doby žádný zahraniční řidič do firmy nevkročil,
a řeči o spotřebě utichly. na chvíli

. Možná to není zkušenost ze servisu, ale mnohokrát jsem se přesvědčil, že v téhle zemi to tímhle stylem funguje víceméně všude. Takže z tohohle směru nic příliš dobrého nečekám.