Těch 2,8 i při profilu "40" je pro zadní nápravu v plném zatížení / nebo u obou náprav při jízdě na okruhu/. Tlak v pneumatikách by měl být dle jejího zatížení. Když bude stejná váha auta, tak při změně gumy a jejího profilu by měl tlak zůstat přibližně stejný, ikdyž se změní pocitové vlastnosti jízdy. Guma s větším profilem obsahuje při stejném tlaku větší objem, tím pádem lépe propružuje /stlačování vzduchu deformací gumy/ a jízda je pohodlnější. U nízkého profilu při stejném tlaku zase nastává, že toho místa na stlačení objemově není a narůstá deformací tlak v pneu, proto tyto gumy s nižším profilem se zdají být tvrdší. Při přejetí určité nerovnosti obouma gumama pak nastává, že u nízkého profilu se deformací zvýší tlak v gumě dvakrát tolik jako u profilu většího a při překonání určité hodnoty, může nastat proražení pneumatiky.
Pak nastává to, že když chci, aby guma s větším profilem pocitově lépe seděla, tak přihustím, ale guma se mě odvděčí nestejnoměrným ojetím, které se eliminuje na přední nápravě častým řezáním zatáček, kdy přehuštěnou gumu a její více sjetý střed doženu hoblováním krajů a tím sjetí srovnám.
Nebo další možností je časté ostré brzdění, kdy se přenáší větší váha na předek a tím se srovná váha na gumu a její výše natlakování.
Opačně pak, když jezdím na správném tlaku a řežu zatáčky, nebo često brzdím ostře, dochází k nadměrnému opotřebení krajů pneumatik. Proto je volba tlaku pro každého jiná, dle způsobu jízdy.
To to se dá obejít tím, že guma zůstane pohodlná a pocitově lépe sedí, že použiji širší povolený ráfek na danou gumu.
