Stránka 8 z 143
Napsal: 09.11.2006 20:01
od bocekr
ja mám na mém fofo 139000 když sem ho koupil v únoru mněl 120000 poctivých dle servisní knížky a investice? Pouze běžného provozu (rozvody, filtry, olej, čepy, kotouče, desky,)
Napsal: 09.11.2006 21:27
od Dany
chmelko píše:ja to mam do práce 3 a pol, ale okrem fakt pekného počasia som sa ešte neprinutil ist pešky, hlavne kvoli tomu, že je to po fakt hnusnej ceste, ale ak bude fakt blbé počasie a aby som musel 30min vyprostovat fofo z parkoviska, pojdem radšej busom
Já chodím do práce zkratkou přez pole, takže to vychází na 2km. Taky jsem měl ze začátku problémy, ale už přez týden chodím do práce pěšky.Beru to jako procházku podzimním sadem, člověk se dostane na čerstvý vzduch a trocha pohybu taky neuškodí.

Kolik ma Focus najeto+nejaky problem
Napsal: 09.11.2006 23:00
od abe
Ahoj,mam Fokuse od 2.8.2005,puvodni stav km bylo 94500,ted mam najeto 126tkm.Opraveno regler z alt.,zadrena podtlakova skrin turba[spad tam sroub ze svodu vyfuku a sprajc se],vyhrev sedatka,zlobil central u ridice,v zime jsem mel zadrenou brzdu zadni leve kolo(stacilo rozhibat a promazat brzdovou kapalinou),s razenim nejsem spokojen doufam ze to vychytam pozdeji,ted mi pada vykon mezi 3000 a 4000 ot.min pri akceleraci,pristi tyden jdu primo do Forda na diagnostiku,tak uvidim mozna to bude nejaky podtlak spatny(cvaka mi ventil podtlaku jak jsou ventily na sani ty tri cidla tak to v pravo nevim jestli je to normalni uvidime) Delali mne mali repas turba,jak my vypad ten sroub ze svodu od vyfuku tak se tam propalilo tesneni a piskalo to pri akceleraci.Nechavali prebrusovat svody at je to zichr,jak tam budou davat tesneni a tim padem se musel udelat takovy mali repas kvuli tomu ze se tam moh do turba dostat nejaky bordel z brouseni.Jinak nebyt tech much,tak bych byl spokojen.A klasika vymena rozvodu,oleje,pal. filtr,kab.filtr,nastrikane prahy bodynou prelakovatelnou,vystrikani dutin atd. At vam slouzi lip nez mi

1,8TDci r.v. 12/2002 do provozu 1/2003 kombi stribrna
Napsal: 10.11.2006 20:52
od speedy

to koukám..."stříbrné" kombi
No asi auto bylo vyrobeno v pátek, ale to se ti může stát i u jiných značek...

Napsal: 11.11.2006 12:49
od abe
Proste smula,pri mim stesti kdybych mel mercedesa,tak je to v blede modrem

TDCI????????
Napsal: 13.11.2006 20:56
od cloudyman
Teď jsem tady pročetl celou diskusi na téma kolik kdo má nalítáno a co měl za závady a nějak sem nenašel na jiným vláknu zmiňovaný problém vstřiků u TDCI.
Měl bych tedy dotaz:
1. je opravdu problém se vstřiky u TDCI?
2. zajímalo by mě jaký je rozdíl mezi 1.8TDCI 85KW a 1.8TDCI 74KW, jestli to je jen v tom výkonu nebo i v něčem jiném ( víc poruch a pod.)
3. Jestli náhodou někdo nemá zkušenosti se Štěpánek auto na Kladně.
Najeto ..... + první problémky :-(
Napsal: 14.11.2006 08:41
od Mira
Na tachometru mám teď 80000

a z toho 3400 jsou moje (kolik je těch km skutečných???

je z D). Auto mám 4 měsíce FF 1.6 16V Ghia. Do provozu 11/2002.
Asi po 1,5 měsící mi začalo auto cukat při akcelaraci při všech rachlostech nebo zařazených rychl. stupních. Měl jsem to na diagnostice ve Fordu, kde nic nezjistili. Odjel jsem s cukajícím autem - vzali 1700,- a že mám jezdit a přijet za 14 dní, že se uvidí jestli tam nenaskákali nějaké chyby. Vyměnili svíčky a kabely - bez výsledku ............ protože tento příspěvek upravuji tak už vím, že to byla cívka - teď jezdím jako drak

Napsal: 14.11.2006 08:44
od Dany
že by cívka??

na to by ale určitě přišli...
Taky by to mohla být voda v benzínu, kterou jsme tu řešili...
Napsal: 14.11.2006 14:28
od hide
Tohle mi dělalo taky a byl v prdeli kabel, měřili nic nenaměřili, pak jsem dal nový a pomohlo to.

Napsal: 14.11.2006 17:41
od Mira
hide píše:Tohle mi dělalo taky a byl v prdeli kabel, měřili nic nenaměřili, pak jsem dal nový a pomohlo to.

Prosím Tě který kabel?? Dost mě to štve.
Navíc jsem si dneska všiml, že když vypnu klíč a vyndám ze zapalování tak mi vyjedou ručičky ukazatele teploty a paliva do vertikální polohy a jemně tam kmitají - co by mohlo být tohle??
Napsal: 14.11.2006 18:05
od hide
No myslel jsem kabely ke svíčkám.

Napsal: 14.11.2006 18:49
od Mira
hide píše:No myslel jsem kabely ke svíčkám.

Tak ten mi vyměnili společně se svíčkama a nic

Ale při volnoběžných otáčkách je nepatrně slyšet jemné syčení. už jsem zjistil, která to je hadička - (jsem laik) takže zatím nevím odkud kam je napojená a k čemu slouží, ale snad by to mohlo být ono - doufám!!
Tolik drátů a hadiček jsem ve Feldě neměl

Napsal: 14.11.2006 19:25
od Obake
Napsal: 16.11.2006 18:18
od pelen
Mira píše:hide píše:No myslel jsem kabely ke svíčkám.

Tak ten mi vyměnili společně se svíčkama a nic

Ale při volnoběžných otáčkách je nepatrně slyšet jemné syčení. už jsem zjistil, která to je hadička - (jsem laik) takže zatím nevím odkud kam je napojená a k čemu slouží, ale snad by to mohlo být ono - doufám!!
Tolik drátů a hadiček jsem ve Feldě neměl

Styrele, popraskane a nedolehajici hadicky se tu uz resily. Nekdo psal, ze kdyz je zle, tak kontrolovat tenke hadicky.

Napsal: 17.11.2006 00:01
od abe
Takze mam turbo v hajz.... Jak clovek neni prvni majtel,tak je to v pr.... Trochu mi pomoch servis jak mi delal mali repasek turba(proste ho rozebrali a pak ho asi spatne slozily,tezko rict),od te doby to slo z kopce.

Ale to jim asi clovek nedosvedci.Ale nerozebirali ho kvuli tomu ze bylo spatne,ale davali nove tesneni pod vyfukove svody,tak museli nechat svody srovant na brusce.Tim padem se pry muselo rozebrat a vycisti aby nedoslo k zadreni turba,kdyby se tam dostal binec z brouseni.
