Stránka 8 z 10

Napsal: 03.01.2007 20:54
od David 1
Díval jsem se na obrázek pojistkové skříně a zajímalo by mě na co je
R2 a R10 na fotce není,ale já je tam mám.

Napsal: 03.01.2007 21:08
od Ahmed
R2 a R10? 8O V manualu pisou neobsazeno nebo nepouzito. Proste je to tam na nic :D Tak zjisti, k cemu to je :wink: Mozna tam mas neco dodelane nebo predelane a nekdo vyuzil volne misto.

Napsal: 03.01.2007 21:14
od David 1
Je tam stejné relé jako R1.Na autě jsem si nevšiml,že by tam bylo něco dodělávané mimo výbavu,takže to skusím pozjištovat.

Napsal: 03.01.2007 21:29
od pelen
V anglickem manualu R2, 3 , 4, 9, 10, 14, 20, 21, 22 jsou nevyuzite.

Napsal: 04.01.2007 10:17
od Dala
Nazdárek, jen pro informaci: FOFO TDCI a TDDI nemají palivové el. podávací čerpadlo. Ani v nádrži ani mimo ni. Podávací čerpadlo je mechanické a je integrováno do vstřikovacího čerpadla VP-30 Bosch u TDDI, do CR čerpadla u TDCI. Pohon je od Klikového hřídele přes duplex řetěz. Nafta je čerpána tímto podávacím čerpadlem přes koš v nádrži a palivový fíltr přímo do vstřikovacího čerpadla, resp. do CR čerpadla.

Napsal: 04.01.2007 15:34
od David 1
Dík za odpověd.je možné že to jsou třeba náhradní relátka,ale jsou pod nima konektory.Normálně co je nezapojené je v té skřínce bez těch protikusu,,samic,,.No ale asi jsou nefunkční.

Napsal: 04.01.2007 18:31
od libe
Vytahni ty relatka, nastartuj, otestuj vsechny funkce a pokud ty relatka neco opravdu spinaji, tak to urcite poznas! :idea:

Napsal: 04.01.2007 19:47
od abe
Hoj DALO,jsem rad ze jeste zijes :D :D :D ale jak je to potom s tim relatkem R7 ?Proc je to v manualu popsane jako PALIVOVE,VSTRIKOVACI CERPADLO?A tady to chybejici relatko mi vyresilo muj problem se startem?(jak jsem ho tam dodal) Nespina neco tedy kolem toho podavaciho cerpadla?Dik za odpoved :D

Napsal: 05.01.2007 17:03
od lubec
Ahmed píše:R2 a R10? 8O V manualu pisou neobsazeno nebo nepouzito. Proste je to tam na nic :D Tak zjisti, k cemu to je :wink: Mozna tam mas neco dodelane nebo predelane a nekdo vyuzil volne misto.
Aj ja tam mám R2 a R10 a nemám tam nič zvláštne dorábané, neviem na čo možu byť 8O

Napsal: 05.01.2007 20:36
od pelen
lubec píše:
Ahmed píše:R2 a R10? 8O V manualu pisou neobsazeno nebo nepouzito. Proste je to tam na nic :D Tak zjisti, k cemu to je :wink: Mozna tam mas neco dodelane nebo predelane a nekdo vyuzil volne misto.
Aj ja tam mám R2 a R10 a nemám tam nič zvláštne dorábané, neviem na čo možu byť 8O
Pokud je v manualu napsano, ze nejsou pouzity, tak tyto pozice slouzi jen jako drzak rezervnich rele. :lol:

Napsal: 06.01.2007 19:00
od Ahmed
Secteno, potvrzeno. Mam pripravu na vyhrivane celni sklo a na vyhrivane ostrikovace, kabely tam jsou. Ale kabelaz az k ostrikovacum natazena neni, takze na to kakam. Snad si nekdy zatopim i celnim sklem :P

Napsal: 06.01.2007 20:49
od abe
Hoj,tak jsem zkusebne odpojil rele R7 no a FOFO rano startoval normalne.Ze by to nebylo relatkem :lol: :?:

Napsal: 06.01.2007 21:40
od pelen
abe píše:Hoj,tak jsem zkusebne odpojil rele R7 no a FOFO rano startoval normalne.Ze by to nebylo relatkem :lol: :?:
Myslim, ze relatkem to nebylo, protoze predtim by ti to bez relatka asi vubec nestartovalo. :wink:

Napsal: 06.01.2007 21:49
od abe
To je jak,clovek zkousi naraz vic veci v jeden den.Ten den jak jsem to opravoval,tak jsem se snazil dotlacit vsechny hadicky na doraz,jak od palivoveho filtru,tak od prepadu.Pak nakonec jsem ojevil prazdne pole od toho rele,takjsem ho tam strcil.No a na druhy den uz to bylo v pohode,tak jsem si myslel ze je to tim relatkem,ale zati funguje az do ted(startovani).Uvidim treba za tyden,mozna ze se to vrati ty problemi,dam vedet :D :?

Napsal: 10.01.2007 17:30
od EL
Dnes jsem startoval při 10 st.C napoprvé. Potom jsem odjel vyměnit žhavicí svíčky a všechny byly K.O. Nové jsem dával BERU GN 993 koupené u Forda, a doufám, že starty v chladném a mrazivém počasí budou naporvé. Po startu s novými svíčkami se mi zdál chod motoru klidnější než před výměnou.