1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od V12 » 05.12.2011 21:27

Ked som to videl, tiez sa mi to nezdalo. No je to oficialny material od Fordu. Pre 2.0TDCI je to este tragickejsie - dotiahnut 4 Nm a potom otocit dalsich IBA 45 stupnov. Co je ale zaujimave, je tu zaevidovanych minimum pripadov podfuknutych vstrekov dvojlitra. Pri vymene prepadov sme s mechosom museli vytiahnut stvrty vstrekovac von, inak z neho neslo dostat sponu. A po opatovnej montazi mierne podfukoval, siel von opat, nasledovalo vycistenie dosadacich ploch a opakovana montaz a utiahnutie bez momentkluca by ocko od ruky :mrgreen: Zatial drzi... Ostatne 3 od vymeny niekedy na jar bez problemov, tiez boli utahovane rovnakym sposobom. Zda sa, ze problemy robi iba 1.6TDCI :evil:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od lucky.jack » 06.12.2011 07:39

Tušil jsem, že je to něco kolem 5-10Nm, ale že jenom 4Nm + 3/4 otáčky mě taky překvapilo. Ale aspoň jsem se v tom PDF dozvěděl kolik mají být utažený přívodní trubky :) což jsem taky nevěděl přesně.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od V12 » 06.12.2011 08:07

lucky.jack píše:...ale že jenom 4Nm + 3/4 otáčky
CHYBA ! je to iba plus necela 1/4 otacky.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od lucky.jack » 06.12.2011 09:16

Jj máš pravdu, nějak jsem to špatně převedl :oops: . Je tam 4Nm + 75°.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pepé » 06.12.2011 20:45

V12 píše:pepe :

Podla ETIS-u to ma byt utahovane na 2x :
- utiahnut na 4 Nm (!!!)
- potiahnut dalsich 75 stupnov (menej ako stvrt otacky)

V prilohe je PDF vytlacene z ETISU pre toho, komu sa to zda neuveritelne.

Uvedeny sposob utahovania je na predposlednej (8) strane PDF suboru.
Tak pravda je v citaci od V12.(zjišťováno ve fordu)
Já jsem to dotahoval na 15 Nm a ne 15kg jak jsem psal omylem v předchozích příspěvcích.
Střik mám vyměněný, po projetí cca 5km jsem nenašel známky průsaku, uvidíme po zítřejším návratu z rachoty. Vstřik a podložka byly dosti nakarbonovaný viz foto. Vstřik moc dobře vyndat nešel, ale nakonec jsme to zvládli bez sundavání ostatních komponentů. Po montáži to nastartovalo a za chvíli chcíplo, dále to nechtělo nastartovat, asi až na popáté po delší době a s plynem. Asi je důležitý to zjistit co nejdřív než to totálně zakarbonuje.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pepé » 06.12.2011 20:52

06122011567.jpg
ještě fotky
Přílohy
06122011565.jpg
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od V12 » 06.12.2011 21:12

pepé píše:...Tak pravda je v citaci od V12.(zjišťováno ve fordu)...
Ved som to vytahoval z origo technickych a servisnych postupov (TSI) Fordu :wink:

BTW, ten Tvoj vstrek vyzera uplne neprekonatelne.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pepé » 06.12.2011 21:25

Jak to myslíš, vypadá to dost hrozivě co, ale pokud jsem to všechno očistil a dal nazpátek s novýma těsněníma a podložkama, tak by mělo být vše OK, je to tak?
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od lucky.jack » 06.12.2011 21:41

pepé píše: Po montáži to nastartovalo a za chvíli chcíplo, dále to nechtělo nastartovat, asi až na popáté po delší době a s plynem.
To bude tím, že jsi do válce neměl naftu, protože ti spadla když jsi oddělal trubku. No vstřik vypadá hrozivě, ale už jsem viděl i horší :mrgreen: Tak aspoň víš co tě čeká po pár další tisících km. To už může být mnohem horší než tenhle jeden vstřik.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pepé » 06.12.2011 21:53

Myslíš co mě čeká na těch ostatních vstřikách, tam zatím není ani minimální náznak nějakého průsaku nafty. Všechno naprosto čisté a suché.
Spíš si říkám, že jsem tento vstřik zjistil poměrně brzo na povrchu okolo střiku toho bylo minimálně, ale přímo na vstřiku dost.
Tak jsi říkám, jestli nezkontrolovat i ty ostatní, ale když mám píchlou jednu pneumatiku, tak taky opravuju jen tu píchlou. :nixw:
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pepé » 07.12.2011 08:43

lucky.jack píše:Simerinky jsou 1233683 a podložky pod vstřik jsou 1432205. 1314368 jsou plastový vodítka vstřiku a jsou pod simerinkemTy se dávají nový když jsou napečený a prasknou a nebo jsou jinak nepoužitelný... 1254376 a 1254375 jsou dost často vytahaný a unavený těsnící o-kroužky na sání. Všechno je to po kusech. Žádný sady to nejsou.
Čísla jsou origo a ceny si můžeš ověřit zde https://www.fordoriginalnidily.cz/origi ... dily-ford/
To plastový vodítko je nad simerinkem(směrem od špičky i prostě výše polohově), protože když jsem vyndal vstřik zůstalo to plastové vodítko na vstřiku a simerink na svém místě, dle mě se to přes plastový vodítko dotahuje, aby bylo částečně znemožněno dotáhnutí na krev a simerink se co nejvíce roztáhnul a tím těsnil.
Jinak díky všem a :bravo22: vám.
Dnes po ujetí 50km žádná nafta okolo vstřiku, tak doufám, že to bude dobré, protože tato trasa dříve stačila na to, aby se mi po vysušení okolo vstřiku udělaly zase loužičky.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

miro fox
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 20.04.2010 00:19

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od miro fox » 08.12.2011 20:28

Ja mam uz najzdene 210000 Km,a ta netesnost tam uz bola ked som to kupoval(142000 km),teraz to vyzera stale tak isto.Motor ide bez problemov,tak neviem ci sa mam do toho vrtat,co si o tom myslite?
Bol: FF 2005 1,6 TDci 80KW ,Teraz Ford Focus II FL 1.8 Flexi Fuel 2008

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od V12 » 09.12.2011 07:10

Bez demontaze cohokolvek vycisti okolie vstrekovaca a sleduj, co toho sajrajtu nepribuda. Ak ano, musis to riesit, pretoze Ti to znizuje vykon, zvysuje emisie a hlavne zanasa olej karbonom, comu sa nepotesi hlavne turbo.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

miro fox
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 20.04.2010 00:19

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od miro fox » 10.12.2011 12:17

Pojdem to vycistit ,za to nic nedam a uvidim, co sa bude diat...
Bol: FF 2005 1,6 TDci 80KW ,Teraz Ford Focus II FL 1.8 Flexi Fuel 2008

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od Komi » 22.12.2011 08:36

zaujimava sprava z nemeckeho FF fora - Ford servis pri 100t km utahuje skrutky vstrekovacov o 1/4 otacky
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti