Stránka 8 z 16
					
				
				Napsal: 08.12.2006 12:04
				od driver
				otáčky by měli být 750ot-800ot./min
jdi po sacím potrubí směrem od motoru až najdeš to co vidíš na obrázku to je volnoběžný ventil,ventil je seshora dost blbě přístupný zakrývá jej škrtící klapka,alůe uvidíš ho v pohodě
volnoběžný ventil

 
			 
			
					
				
				Napsal: 08.12.2006 12:10
				od PHECZ
				driver píše:otáčky by měli být 750ot-800ot./min
jdi po sacím potrubí směrem od motoru až najdeš to co vidíš na obrázku to je volnoběžný ventil,ventil je seshora dost blbě přístupný zakrývá jej škrtící klapka,alůe uvidíš ho v pohodě
volnoběžný ventil

 
Jj, to je on.Na Ka stojí 3500.-,ještěže máme Focuse 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 08.12.2006 12:46
				od chmelko
				ked spomínaš KA tak som raz šiel na nom do Talianska a na dialnici, po X-hodinach nepretržitej jazdy mi zostávali visiet otáčky...
ale potom sa to už ukludnilo a už nikdy nerobilo..
			 
			
					
				
				Napsal: 08.12.2006 12:49
				od Jiras
				Díkas chlapáci. Snad ho najdu. kolik cca stojí??? Ještě mi písněte, jak se vám chovají otáčky. Díky moc.
			 
			
					
				
				Napsal: 08.12.2006 12:51
				od chmelko
				u mna na sitič tak 1200-1300, normálne cca 800-900...
			 
			
					
				
				Napsal: 08.12.2006 13:06
				od Jiras
				OKI... díky.
			 
			
					
				
				Napsal: 08.12.2006 13:09
				od stigi
				volnobezny ventil cca 1.800,-
snimac polohy skrtici klapky cca 1.800,-
MAF senzor cca 4.800,-
ceny z Fordu, na 1.6ku
			 
			
					
				
				Napsal: 08.12.2006 15:22
				od PHECZ
				Já jsem to tady nedávno řešil taky, byl jsem s ním v servisu.
Řídící jednotka samozřejmě bez chyb, takže ho vyndali, vyčistili a namazali.Zatim pohoda, ale dělalo mi to jen když venku byla 0 a níž, což se teď  neděje, takže uvidim.
Snad to bude jen ten ventil, před Vánocema bych nerad vypláznul 5000.- za auto 

 
			 
			
					
				hm
				Napsal: 12.12.2006 10:21
				od Jiras
				mno tak jsem si zavolal opět do fordu a ty otáčky jsou asi normální... prý se nebere ohled na +-200otáček. hold to nechám být. A studené starty na 2x budu brát taky jako normální. 

((( Nevím k čemu je diagnostika, když tohle taky nezjistila.
 
			 
			
					
				Re: hm
				Napsal: 12.12.2006 11:18
				od PHECZ
				Jiras píše:mno tak jsem si zavolal opět do fordu a ty otáčky jsou asi normální... prý se nebere ohled na +-200otáček. hold to nechám být. A studené starty na 2x budu brát taky jako normální. 

((( Nevím k čemu je diagnostika, když tohle taky nezjistila.
 
Tak to by si měli poslechnout moje otáčky, když to zlobí.
Sice to je +- 200 otáček, ale rafička mezi nima furt lítá a zvuk motoru je pěkně kolísavej.
Jestli na tohle neberou ohled, tak snad ani nemá cenu k nim už jezdit, ne? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 12.12.2006 13:25
				od Jiras
				mno já tam byl za 6měs 3x na té diagnostice a pokaždé řekli něco jiného. Už jsem to psal ve starších přípěvcích. Jsem zklamanej... 

. Ani neposlechnou chod motoru, ani nekoukají na to že otáčky pomalu padají. ALL co je na tom pravdy, že se na neutrál nesmí jezdit??? Mám focuse z r.v. 99, 1,8 16V. To mi chcete říct, že třeba mohelničák, který je dlouhý 5km, tak pojedu z kopce na rychlostní stupeň 5??? Díky za info.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 12.12.2006 15:09
				od Faraon
				Jiras píše:mno já tam byl za 6měs 3x na té diagnostice a pokaždé řekli něco jiného. Už jsem to psal ve starších přípěvcích. Jsem zklamanej... 

. Ani neposlechnou chod motoru, ani nekoukají na to že otáčky pomalu padají. ALL co je na tom pravdy, že se na neutrál nesmí jezdit??? Mám focuse z r.v. 99, 1,8 16V. To mi chcete říct, že třeba mohelničák, který je dlouhý 5km, tak pojedu z kopce na rychlostní stupeň 5??? Díky za info.
 
Z kopce jezdím jen se zařazeným rychlostním stupněm a bez plynu. Do motoru nejde palivo, na neutrál řídící jednotka udržuje otáčky - je vyšší spotřeba.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 05.05.2007 14:26
				od Ahmed
				A kdo opravi otacky mi? Kdyz se auto zahreje a zastavim, tak na tachaci do 7000ot. nebo kolik je to maximum, maji byt volnobezne otacky pod prvni carkou pod 1000ot., ty mam posledni dobou vetsinou nad nebo pomalu klesaji z 1000, pripadne skacou az k 1000ot. Kdyz jedu z kopce cca 20-30km/h a lehce pridam plyn, tak mi otacky skoci neco malo nad 1000, coz je normalni, pak pridam uplne stejne a skoci na 2000ot., pridam znova skoci na 2200 a pomaleji padaji dolu, zase pridam a skoci jenom pres 1000...  
  
  
 Chyba na diagnostice samozrejme zadna neni.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 06.05.2007 16:55
				od pelen
				Moje volnobezne otacky jsou na protokolech v "Jak zaslepit EGR ventil". Na tachu mi rucka stoji jednu carku pod 1000 ot.
			 
			
					
				
				Napsal: 09.05.2007 15:38
				od Ahmed
				To ale neresi moje kolisajici otacky  
