Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Ma.rt » 05.06.2009 18:02

ballu, to mam za tu spotrebu?? :mrgreen: mam 132tkm... ale fakt zadnej divnej zvuk neslysim. a vite aspon o nejakym benzinaku s treba 200tkm, u kteryho to vydrzelo?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od ballu » 05.06.2009 19:22

Za spotřebu to v žádném případě nemáš. :mrgreen: Záleží, jak ty km máš najetý. Může být 200 tis km najeto 1-4 sem tam pětka nebo město mnimálně a převažuje za 4 - 5 . Spíše, kolik má motor natočeno a né kolik má auto naběháno. Ta výrobní vada tam je, a opravdu tato oprava , buď výměna sání nebo odstranění klapek tento motor čeká. Ze strojařskýho hlediska, jak dlouho může vydržet umělohmotné futro ve kterém se neustále pootáčí ocelová hřídelka bez mazání. 8O
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Wizzy008
Junior
Junior
Příspěvky: 270
Registrován: 15.10.2008 07:45
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Wizzy008 » 05.06.2009 19:25

...a která se při vzniknuvší vůli potom v těch futrech ještě k tomu všemu začne klepat. Ta sebedestruktivní činnost je tak drsná, že to rozláme i tu ocelovou hřídelku, na které jsou ty klapky navlečené.
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver


Obrázek

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Ma.rt » 05.06.2009 20:32

to jste me nepotesili :? ballu, ty pises, ze je mas ok, kolik mas najeto?
a to jsem si nekoupil diesela, ze by s tim byly problemy :mrgreen:
tak asi reknu svymu mechanikovi, at to priste vynda :cry:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

koumess
Junior
Junior
Příspěvky: 228
Registrován: 02.03.2009 21:29
Bydliště: v horách na severu

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od koumess » 05.06.2009 21:51

Asi bych to neřešil. Až kravál ze sání by tě měl včas varovat.. :mrgreen:
FM 01 kombi,107kW. ...à essence

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Ma.rt » 06.06.2009 07:26

To doufam :mrgreen: motor se mi zda fakt tichy. To predtim esco, to docela cvakalo - hydrostely - a to byly jeste celkem v pohode a ja to slysel. Holt hudebni nadani :mrgreen:
Vcera vecer jsem si jeste precetl tohle tema... no jsem docela v rozpacich, ze se to muze klidne samo pos*at bez varovani. Ty nezmenene emise po odmontovani klapek - je to tutovka?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od ballu » 06.06.2009 09:34

Ma.rt: já je nemám OK já je tam již nemám a mám najeto již 2000 km od vyndání. Motor bez problému jen když se tomu sešlápne , tak od sání to má zvuk jako při sportovním hříbečku. Ale já nic neslyším, od toho tam mám přehrávač CD. Emise bez klapek dělal Wizzy , ten to může nějak potvrdit. Ale když to vezmu selským rozumem, tak vlastně zmenším odpor při sání a tím dostávám více vzduchu do válce. To pak v žádném případě nemohou emise stoupnout spíše klesnout. :mrgreen:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Ma.rt » 07.06.2009 08:20

To zni logicky, asi by to melo i lip jet, jak jsem se tu docetl.
Vcera mi to nedalo, otevrel jsem si kapotu a poslouchal. Jen to brumla a nejake zvuky jdou od kladek nalevo, co je ten remen, ale to je podle me normalni
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
twiister
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 19.04.2009 22:40
Bydliště: Nitra-Svk
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od twiister » 07.06.2009 17:53

pavlik.0071 se omluva na 9 ve strane ohladem tych emisii, ze chyba byla u nho ne v klapkach.. takze by se emisie nemaly menit. Osobne jsem si rekl ze se na to vyprdnu, motor ide, tak na co ho drazdit ? :) kdyz se to zacne ozyvat, tak to pude ven. Jen snat nebude neskoro :) ....
Ford Mondeo 2001, 1.8 16V elektrika, vyhr. zrcátka, klíma,IPS,ABS,BAS,6x Airbag,vymenená maska

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Ma.rt » 07.06.2009 18:01

jo, vidim to stejne. Az pujdu pristi rok na vymenu oleje a zeptam se orientacne na cenu za vykuchani :mrgreen: kdyz to nebude moc, pujdou ven :wink:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od ballu » 07.06.2009 18:46

Jaký má chod a zátah motor po vykuchání klapek, je možno vidět za čtrnáct dnů 20,6. na letišti v Částkovicích , kde se pustím na sprintech do několika tuněných Esccortů 2000 Rs ze 150 koňmi a kastlou o 300kg lehčí. Menší ukázka byla ve Vrchlabí, ale to jsem jel poprvé s Maxem sprint a vše se musí doladit. :o
Chlapci mají ze mne zatím srandu, a nechávám je v tom. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

pavlik.0071
Junior
Junior
Příspěvky: 210
Registrován: 04.03.2009 14:20
Bydliště: Praha

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od pavlik.0071 » 07.06.2009 21:51

Ahoj kluci,po domluve s wizim,jsem obednany na vykuchani klapek,a timto taky dekuju za dohozeni mechanika ktery uz v tom ma nejakou praxi,nicmene se chci jeste optat motor zacina byt dost hlucny pri 3tis.otacek,pred tim to vetsinou bylo az od tech 4tis.dalo by se rict ze je to dunivy hluk a zalehaji usi,nemate nekdo zkusenost cim by to mohlo byt?u druheho mondea ty klapky byli taky v pr.ale tohle to nedela.....jsem uz bezradny,vetsinu casu stravim na dalnici a abych neohluchnul musim jezdit 110km/h a je to docela opruz kdyz me predjizdeji felicie,vyfuk na prvni pohled ok,prosim o kazdou radu
FORD MONDEO MK3 r.v.2001 2.0i 107kw

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od ballu » 08.06.2009 06:43

Dělají to propálené přepážky v tlumiči výfuku a tím hlubší hluk rezonuje do kastle. Motor s tímto nemá nic společného. :(
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Noell34
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 01.06.2009 10:48
Bydliště: Bratislava - okolie

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Noell34 » 08.06.2009 12:36

pani .. chcem sa spytat ,tento problem sa tyka len Duratec HE? problem s klap. sania ? nie teda 2.0 TDCi ciek r.v 2006? dik

Uživatelský avatar
Wizzy008
Junior
Junior
Příspěvky: 270
Registrován: 15.10.2008 07:45
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Wizzy008 » 08.06.2009 13:07

Můžeš být v klidu, u turbonafty nemají smysl, tak tam ani nejsou.
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver


Obrázek

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host