Autodrom Most 22.10.
- Zdwora
- Test driver

- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autodrom Most 22.10.
Tak to je to co na STcku kazdej obdivuje, muze mit pomalu 300 koni a porat s tim muzes jecto do mesta na nakup... neuveritelna univerzalnost, to z casti vypliva i z charakteru motoru, ty typery do ostry vacky zas az tak nejedou, kdezto ST jede porat atd... vsechno ma svoje pro i proti
Rozhodne se asi neda zgeneralizovat ze ten je lepsi a tamten horsi 
- Tuner#2
- Nováček

- Příspěvky: 19
- Registrován: 05.11.2010 22:40
Re: Autodrom Most 22.10.
S Lukášem jsem v sobotu mluvil, nebyl dlouho nikde vidět protože stavěl nový motor z kovaných dílů a dlouho trvalo než se vše na brzdě naladilo. Dokonce říkal, že to není nikam vyšponovaný, aby to něco vydrželo. To auto funguje podvozkově skvěle, má fantastické brzdy, kola a gumy jede jako já R888 což udělá taky hodně. Rozhodně to ale není čistě jen o váze verzus koně, protože lehčí auto prostě bude i přes stejný poměr výkon/váha prostě lepší. Navíc jsou tady veličiny jako rotační hmota (zkuste si zvážit kolik kg mají ty Vaše velká kola) a to se negativně podepíše na všem jako brzdy, zrychlení a jízdní vlastnosti...
Škoda 136L čistě pro radost z jízdy https://tuner2.skoda-virt.cz
- ZonixX
- Test driver

- Příspěvky: 3165
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autodrom Most 22.10.
..a neodpruzena hmota, ktere je ve Focusech ST225 vic nez dost i diky ten ingotum.. teda pardon - brzdovym trmenum, Bob Wolf by mohl vypravet
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
- Zdwora
- Test driver

- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autodrom Most 22.10.
Tak buh vi jestli jeho APcka nejsou lehci nez seriovy brzdy z SUVcka a zrovna brzdy ti tu jejich hmotnost s radosti vrati si myslim horsi jsou zbytecne velky kola a tezky kola...
- moskito
- .

- Příspěvky: 982
- Registrován: 31.08.2010 21:10
- Bydliště: Liberec a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autodrom Most 22.10.
Když mluvíme o té univerzálnosti...
A co se týká kol... Už jsem nazul sociální plecháče a při brždění neuvěřitelnej rozdíl.. To je fakt.
To Clio je fakt zajímavý, ale je to podle mě kravina... Chce to zadokolku nebo 4x4.
To Clio je fakt zajímavý, ale je to podle mě kravina... Chce to zadokolku nebo 4x4.
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz
mojeauto.cz
- Hal9000
- Test driver

- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: Autodrom Most 22.10.
Přesně zadokolka je o něčem jiném. Sice píšu že můj sen je ST170 v kombíku, ale mít fakt hodně peněz tak jdu do BMW 320si, a vůbec mě nesere menší výkon.http://www.autoweb.cz/retro-neco-pro-fa ... bmw-320si/ 
- Zdwora
- Test driver

- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autodrom Most 22.10.
Ja si osobne myslim ze pri okruhovym (zduraznuju okruhovym) jezdeni je jedno jestli mas zasperovanou predokolku zadohrab nebo 4kolku
Tak a ted do mne 
- Hal9000
- Test driver

- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: Autodrom Most 22.10.
- Zdwora
- Test driver

- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autodrom Most 22.10.
V predokolce skonci venku v zadokolce taky a ve 4kolce se z toho kacirku aspon vyhrabe, neco jako ja proste 
- Hal9000
- Test driver

- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
- Bob Wolf
- Pokročilý

- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Autodrom Most 22.10.
Tuner#2 píše:S Lukášem jsem v sobotu mluvil, nebyl dlouho nikde vidět protože stavěl nový motor z kovaných dílů a dlouho trvalo než se vše na brzdě naladilo. Dokonce říkal, že to není nikam vyšponovaný, aby to něco vydrželo. To auto funguje podvozkově skvěle, má fantastické brzdy, kola a gumy jede jako já R888 což udělá taky hodně. Rozhodně to ale není čistě jen o váze verzus koně, protože lehčí auto prostě bude i přes stejný poměr výkon/váha prostě lepší. Navíc jsou tady veličiny jako rotační hmota (zkuste si zvážit kolik kg mají ty Vaše velká kola) a to se negativně podepíše na všem jako brzdy, zrychlení a jízdní vlastnosti...
Jo, jo, souhlas - váha kol je dost důležitá, ostatně jako kompletní neodpružená hmotnost.
Nejlehčí běžně prodávaná kovaná kola na STčko v rozměru 19´´ dělá např. Team Dynamics Pro Race 1.4 Forge G (váží kolem 8,5 kg, cena 18.000,- Kč/kus) nebo OZ Ultraleggera (v 19 ´´ jsou kolem 9,5 kg a taky za cca 18.000,- Kč).
Konstrukčně "lehčí" (myslím tím slabé paprsky, např. BBS CH, tzn. něco, jako jsem si pořídil já), nekovaná litá kola, za normálnější, pro běžného člověka dostupné ceny (tzn. kolem 4 až 6.000,- Kč/kus v rozměru 19´´) jsou váhově mezi 11,5 až 16 kg (ty moje britské kopie BBS CH "Monaco Mirabeau" mají 13,4 kg).
Gumy v rozměru 19´´ / šíře 235 / profil 35 váží všechny v podstatě stejně, kolem 12 až 14 kg - moje nové TOYA R888 váží katalogově 25 liber, což je nějakých 11,4 kg / kus.
Takže na autě tahám v létě kolem 25 kg na kole, tzn. metrák jen kola plus gumy. Nic moc..... oproti vahám kol o rozměru 14 nabo 15´´
Naposledy upravil(a) Bob Wolf dne 29.10.2011 15:11, celkem upraveno 2 x.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Bob Wolf
- Pokročilý

- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Autodrom Most 22.10.
ZonixX píše:..a neodpruzena hmota, ktere je ve Focusech ST225 vic nez dost i diky ten ingotum.. teda pardon - brzdovym trmenum, Bob Wolf by mohl vypravet
To jsem sem ani nechtěl psát, abych nenaštval všechny, kdo jezdí na STčkách se standardními brzdami - ty origo brzdiče nejsou ingoty, to jsou osoustružené kusy olova - sice jsem ty nové brzdiče nevážil, ale odhadem, když se to měnilo, mají zhruba poloviční hmotnost, než ty tovární.
Tohle snížení neodpružené hmoty bylo potom okamžitě znát hned při první jízdě s nimi - na jakékoliv větší díře to potom bylo relativně v pohodě, auto už nešlo nikdy v oblasti předních tlumičů na dorazy, jako se mi to běžně stávalo s origo brzdiči - s těmi to vždycky byla rána jako kráva, když jsem vlítnul do díry
Teď, po instalaci laděného sportovního podvozku a v kombinaci s lehkými brzdiči jsem v pohodě, auto zatím nikdy nešlo vepředu na dorazy, a to ani při pár dost fatálních průjezdech celkem hlubokými dírami...prostě ty neodpružené hmoty tam jsou nižší plus tlumiče a pružiny sladěné, tužší a funkčnější.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Bob Wolf
- Pokročilý

- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Autodrom Most 22.10.
Hal9000 píše:Přesně zadokolka je o něčem jiném. Sice píšu že můj sen je ST170 v kombíku, ale mít fakt hodně peněz tak jdu do BMW 320si, a vůbec mě nesere menší výkon.http://www.autoweb.cz/retro-neco-pro-fa ... bmw-320si/
Výkon bych prosil zachovat na minimu 300 PS, a kdyby byly peníze, tak já osobně bych neváhal a ze všeho nejraději pořídil toto:
http://www.novinky.cz/auto/testy/243967 ... estie.html
A kdyby ještě v kasičce trošku zbylo, tak bych to ještě nechal takto poupravit:
http://www.tuning.cz/a2113:app-1-m-coupe/
nebo takto:
http://www.autoforum.cz/tuning/bmw-1-m- ... frankfurt/
410 koníků - to je na úrovni M3 E92, nicméně váha je o cca 300 kg menší
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Hal9000
- Test driver

- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: Autodrom Most 22.10.
Tůty auta už mi nepřijdou že už jsou pro radost z jízdy jako dřív. Takový výkon poslat jen na zadní kola mi přijde lehce přestřelené, každopádně svezení bude asi super. Navíc turbo
Já obdivuji vysokootáčkové atmosférické motory 
- Zdwora
- Test driver

- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autodrom Most 22.10.
Bob Wolf píše:Takže na autě tahám v létě kolem 25 kg na kole
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti


