Extrémní úpravy motorů
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
přesně tak základ je stále stejný, jen se změnila třeba hlava, řídící jednotka škrtící klapka, vačky no a máš jinej motor

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- victor
- Junior

- Příspěvky: 293
- Registrován: 24.02.2008 22:13
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
no ved preto sa pytam som z toho zmateny, napr. ja mam oznacenie len Duratec (1.6), 2.0 je uz zase Duratec-HE. Takze neviem ci ten moj Duratec je konstrukcne rovnaky ako zetec sigma, chcelo by to nejaku tabulku nazvoslovia a rozdiely medzi jednotlivymi motormi, som z toho trosku mimo 
edited: takze je to vlastne uplne iny motor
edited: takze je to vlastne uplne iny motor
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
člověče o 1.6kách sem našel akorát svody a vejfuk, ale na 2.0 je toho mraky třeba tady http://www.mambamotorsport.co.uk/duratec/index.html
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- pbjun
- Test driver

- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Extrémní úpravy motorů
A co ta klapka Bobane?
Jak si dopad?
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
zatím je tam původní ještě sem nenašel na vrakáči plášť druhý abych tu svou mohl odlehčit

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- pbjun
- Test driver

- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Extrémní úpravy motorů
To na vrakacach nejsou srtici klapky??? Ja bych na svoje moh mit hned
Ale tedka jsou prednejsi veci viz galerka 
- deekay
- Junior

- Příspěvky: 319
- Registrován: 21.04.2008 22:06
Re: Extrémní úpravy motorů
Coz ti dle me ale prave nebrani v pouziti kompresoru z 2.0Boban píše:přesně tak základ je stále stejný, jen se změnila třeba hlava, řídící jednotka škrtící klapka, vačky no a máš jinej motor![]()
Co se tyka ty 1.6 Sigmy cituji:
"The original 1.6 L (1596cc) generates 100PS (98 hp/73 kW) at 6000 rpm and 106 ft·lbf (145 N·m) at 4000 rpm. In 2004, along with the launch of the second generation Ford Focus, torque was increased to 111 ft·lbf (150 N·m) at 4000 rpm."
Takze i motor v druhy generaci je taky Sigma.
Zmeny co jsou videt je jine sani apod. nevim ovsem jaky dalsi zmeny tam probihaly.
Duratec HE je zase jinej motor, ze stejny rady je 2.0 a 2.3.
Ford dle me dela bordel akorat u ty sigmy, kdy ji nejdrive znaci jak Zetec, pozdeji Duratec.
- kachnak
- Junior

- Příspěvky: 226
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šaľa SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
turbo kit 1.8, 2.0 na focusa za 1900 dolarov 40 000sk http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPA-Turb ... dZViewItem skoda ze sporim na kolesa...
Audi S3 1.8T 154kw 210koni 1999
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 3dv.
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 5dv.
Život je príliš krátky, tak nejazdi pomaly
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 3dv.
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 5dv.
Život je príliš krátky, tak nejazdi pomaly
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
no já to myslel, tak, že je uplně jedno na jaký motor dáš kompresor, jestli na 1.2 nebo na 2.3l jde jen o to, že právě ZETEC má velký potenciál to všechno snýst, uložení atd. Já sem jednoznačně pro takové úpravy. Klapek je určitě na vrakáčích dost, ale když pro ní pojedu 100km tam 100km z5 zak už to není to pravý a tam kam jezdím mají jen 1.6 a nafty 
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- deekay
- Junior

- Příspěvky: 319
- Registrován: 21.04.2008 22:06
Re: Extrémní úpravy motorů
Boban: Pravda, zetecackej spodek je hodne robustni, anglani v klidu pouzivaji dlouhodobe nafouknuti na 250HP+ se standard ojnicema, pistaka a klikou.
Holt benzinove motory se fordu dari
Holt benzinove motory se fordu dari
- kachnak
- Junior

- Příspěvky: 226
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šaľa SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
a nevies nejaku stranku kde je pisane o tych anglicanoch ze ako si naturbili focusov? 
Audi S3 1.8T 154kw 210koni 1999
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 3dv.
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 5dv.
Život je príliš krátky, tak nejazdi pomaly
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 3dv.
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 5dv.
Život je príliš krátky, tak nejazdi pomaly
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
zkus pohledat, zadávej Zetec turbo, Zetec Performance, zetec inside a určitě najdeš všechno

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- Litvajs
- Nováček

- Příspěvky: 65
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Králíky
Re: Extrémní úpravy motorů
Zajímavý vlákno
Co takhle něco o TDDi a TDCi, jako turba, tryska apod? Jsem tedy podobného názoru, jako mnoho lidí, že tyto motory nejsou moc dělaný na větší úpravy, ale určitě bude mnoho možností. Někdo nějaké zkušenosti nebo informace?
Ford Focus 3dv. SportCoupe 1.8TDDi - BitPower - Black Pearl
- kachnak
- Junior

- Příspěvky: 226
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šaľa SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
co znamena intercooler? niesom si isty ale na anglickych forach sa mi zdalo ze niektore turba maju intercooler a niektore nie (spa)... to je nejake ich vlastne chladenie? alebo naco to sluzi?
Audi S3 1.8T 154kw 210koni 1999
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 3dv.
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 5dv.
Život je príliš krátky, tak nejazdi pomaly
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 3dv.
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 5dv.
Život je príliš krátky, tak nejazdi pomaly
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
intercoler je chladič stlačeného vzduchu, když se vzduch stlačuje zahřívá se a to je špatný při spalování.
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host




