Stránka 9 z 23

Re: 1,8 92kw

Napsal: 02.03.2009 18:41
od bee
ozivime toto vlakno 8)
KO DURATEC
Fatalne zlyhanie sacieho potrubia
The DURATEC manifold saga
tomuto sa bude treba vyhnut :roll:

Re: 1,8 92kw

Napsal: 02.03.2009 20:23
od Anndy
Myslis, ze sa to tyka aj 1,8?

Bud rad, ze nam to funguje :D

Re: 1,8 92kw

Napsal: 02.03.2009 23:13
od bee
urcite, to sanie mame totozne, ved pockaj po 100-120 tisic... :?
Ja to chcem dat pri najblizsej prilezitosti prec, len co miesto toho :roll:

Re: 1,8 92kw

Napsal: 02.03.2009 23:21
od Anndy
A nemohli tam nieco zmenit medzi tym? :D
Alebo preventivne nieco vymenit dopredu? Mne sa to moc studovat nechce, co sa tam vlastne pokazi?
Neda sa to nejako ovplyvnit aj pouzivanim motora?


edit: tusim je to aj tu rozoberane, nie?
http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... a&start=15

Re: 1,8 92kw

Napsal: 02.03.2009 23:28
od bee
daju sa tie klapky natrvalo otvorit, motor sa sprava stale rovnako aj potom, len sa to tam nederie, takze by to nemalo odpadnut a vletiet do valcov

Re: 1,8 92kw

Napsal: 02.03.2009 23:30
od Anndy
a nejako jednoducho a preventivne to vymenit nejde?
Alebo aspon viem, ze sa ho mam po 100 tis. km zbavit :D To bude asi najjednoduchsie :D.

Re: 1,8 92kw

Napsal: 03.03.2009 11:39
od Forfoc
Jak se píše v odkazu, který sem dal Anndy( http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... a&start=15 ), problém by měl být vyřešen dle této info od Tchifla : Na tom fore niekde pisu, ze posledny rocnik, kedy sa to niekomu pokazilo bol 12/2002 - vozy od 2003 tam klapky sice maju, ale malo by to byt fixnute, resp. nikomu sa to nepokazilo, kto by o tom dal vediet...

http://fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/781335

Re: 1,8 92kw

Napsal: 04.03.2009 16:19
od bee
Zaujimave, to by bolo fajn. Snad je to tak.

Re: 1,8 92kw

Napsal: 02.04.2009 13:59
od peterhnat
1,6 a 1,8 Duratec maju prevodovku B5/IB5, to znamená, že sú rovnaké.
misoo píše:
bee píše:
vcedula píše:jupi, konecne niekto s 2.0 8O :D :D :D
Hod rychlo nejake fotky a popis hlavne, ako ten motor vnimas.

Inak ten 1.8 Duratec HE je to iste ako 2.0 Duratec HE, len ma mensie vrtanie (83.0 vs 87.5) a inu prevodovku (taku istu, ako maju 1.6). Oproti 1.6 Ti-VCT je tych rozdielov viacej. Takze je to mensi 2.0 Duratec.
Urcite ma 1.8 prvodovku z 1.6 TiVCT? CO TO ZNAMENA v praxi?
1,8 a 2,0 musia mat silnejsiu prevodovku, spojku atd... aby sa to casom nedajboze neodpalilo... :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink:

Re: 1,8 92kw

Napsal: 02.04.2009 15:55
od tchifla
Len chcem upozornit, ze to ze oba motory maju prevodovku typu IB5 neznamena, ze su rovnake aj vo vnutri - je mozne, ze maju ine prevodove pomery. Ja mam na 1.6TDCi MTX a tento typ monuju aj to benzinovych Duratec 2.0 motorov, ale nabeton maju ine spevodovanie :idea: :!:

Re: 1,8 92kw

Napsal: 08.05.2009 19:39
od Batman
Ahoj všem, mám kombi 1,8 Flexifuel z roku 2006 (Švédsko), najeto něco přes 50.000 a řeším docela vysokou spotřebu. Nejlíp asi udělám, když to někam zajedu prověřit (lambda, elektronika - rozpoznání druhu paliva?), ale přesto by mě zajímal váš názor coby majitelů 1,8.

Auto máme něco přes měsíc, v poslední době jsem jezdil dost hlavně po městě a ráno za studena do kopce do práce + odpoledne dolů, což je určitě největší zápřah. Vzhledem k podmínkám bych počítal se spotřebou dejme tomu kolem 10 l, ale mě to ukazuje 12,3. Což už je opravdu hodně. A to jezdím převážně sám a nenaložený.
Když jsem jezdil mimo město vyloženě na spotřebu, dostal jsem se po vynulování někam k 6-7 litrům podle počítače - ale to jsem skoro nešlapal na plyn a využíval na maximum všechny kopce dolů (v normálním provozu téměř nemožné).
Zprvu jsem si myslel, že si musím na auto víc zvyknout, že se to usadí. Ale teď už začínám mít docela podezření, jestli mi to nedávkuje víc paliva než je potřeba nebo není někde jinde nějaký problém. I když znovu vynuluju počítadlo a zkouším to chvíli držet, stačí několik zrychlení, předjetí, nějaký ten kopeček a jsem tam, kde jsem byl předtím...

Co myslíte? Kde může být zakopaný pes? Díky moc za info a nápady.

Re: 1,8 92kw

Napsal: 08.05.2009 20:35
od maxo111
Po meste zerie aj 1.6 kludne okolo 10l/100 km :wink:

Re: 1,8 92kw

Napsal: 08.05.2009 20:39
od Dzefer
tento tyzden som na autorevue.cz cital tento clanok, kde testovali saaba na e85. Pisali, ze ten motor isiel na lieh podstatne lepsie, lebo je na to nastaveny. Spotreba neviem ako na tom bola, ved si to precitaj
Ja sa na spotrebu stazovat nemozem, ale zase nemam flexifuel a mesto jazdim vynimocne

Re: 1,8 92kw

Napsal: 09.05.2009 10:30
od Batman
Dzefer: Díky moc za tip, projdu si to. Já si právě laicky taky myslím, že by to mohlo být teoreticky tím E85. Jestli na něj ve Švédsku jezdili skoro pořád od začátku...mohlo si to "zvyknout" právě spíš na něj a má tendenci mi to dávkovat trochu víc paliva, nevím. Jestli prostě není nějak posunutá ta elektronika a čidlo, které má hlídat poměr paliva. Zkusím to někam hodit na diagnostiku, jestli něco nenajdou a neporadí...

Jinak s 1.6 za 10 litrů ve městě - tomu docela rozumím. Ale myslel jsem, že s 1.8 na to nemusím tak šlapat, líp to potáhne i do toho kopce apod., a spotřeba bude i ve městě relativně podobná. Kdyby to bylo lehce přes deset, tak v pohodě. Ale 12,3 už je to podle mě opravdu dost na takové auto...nevím.

Re: 1,8 92kw

Napsal: 09.05.2009 10:59
od maxo111
Ak je to naucene jazdit na ine palivo, teoreticky by stacilo resetnut RJ nech sa obnovia defaultne hodnoty a motor sa "nauci" jazdit na benzin.