Stránka 10 z 57

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 08.06.2009 13:16
od Noell34
dik

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 11.06.2009 11:07
od tchifla
Chcem dat do pozornosti fakt, ze taketo klapky nepouziva iba ford + co je tiez zaujimave, tak su premiove znacky, u ktorych tento problem existuje tiez... :idea: :!:

http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 11.06.2009 13:25
od koumess
...hezkej přístup,radost to zdemontovat :P ,dokonce i na kamnech :roll: ...

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 11.06.2009 14:44
od koumess
..nejen v konstruhci u forda těžce podcenili to co se v tom sání děje... kór použití těch šroubků - to bude bez varování....nevíš minutu ani vteřinu kdy naposled zařachtá...

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 11.06.2009 15:06
od ballu
Tak to u BMW prokaučovali páni inženýři s těma šroubkama, to ještě u Fordu měli trochu více rozumu. 8O Při zahřívání a ochlazování ty šroubečky nemají dlouhou životnost a bez varování jak píše koumess. :?: :?: :?:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 22.06.2009 11:08
od ballu
V Částkovicích Boban vyzkoušel Maxe bez klapek na sprintech, abychom vyhodnotili rozdíl v tahu a výkonu. S klapkama Bobanův má větší snahu se točit v rozmezí od 6000 ot do omezovače. U mého bez klapek nastupuje zatah motoru od 3500 ot, což jeho ještě dříme do těch 4000 ot. 8O

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 05.08.2009 08:31
od PaWel

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 05.08.2009 09:01
od Quickie
neviem či to bude na titulnej stránke večne.. tu je priamy odkaz na článok, pre istotu http://www.tipcars.com/applications/mag ... pcars&kodb

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 05.08.2009 09:08
od PaWel
Díky moc Quickie, sem nevěděl jak na to. :wink:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 05.08.2009 17:00
od bee
neviete ci ma tie klapky aj Duratec V6 (v Mondeo ST) ?

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 09.08.2009 11:37
od drejk
Tak jsem si přečetl todle vlákno a den před ojdezdem na 14ti denní roadtrip jsme ty klapky s kámošem vykuchali. Byly jakžtakž dobré, asi by nějaký ten tisíc ještě vydržely, ale šly pryč. Díry po hřídelce jsem nijak nezaslepoval.

Motor jede naprosto bez problémů. Za 14 dní (25.7.-8.8.) najeto 8600 km, spotřeba na této dluhé trase těsně pod 7litrů / 100km.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 14.08.2009 22:14
od vencis
Zdar Mondici

Kdyz jsem prijel dnes z prace domu, slysel jsem na volnobeh pri pusteny klime takovy pravidelny cvakani. Kdyz jsem klimu vypnul, cvakani prestalo. Pote jsem to zkousel jeste jednou ale uz sem zadne cvakani neslysel. Je mozny ze me take uz opousteji klapky v sani, kdyz mam 2005, 105000 km ? Maj tenhle problem Mondea i po faceliftu ? Diky za odpoved

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 15.08.2009 09:32
od ballu
Jen tam jsou zesílená umělohmotná uložení v paroží , ale princip kovová hřídelka do těchto domečků zůstává. To znamená že stejný problém ale po více km. :mrgreen:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 15.08.2009 13:08
od Johnyy
přes kamaráda můžu potvrdit, že stejný problém má například BMW E46 320d, ani tam po vykuchání nezaznamenal žádnej rozdíl

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 15.08.2009 17:59
od Mischak
zatim to vypada, ze ta posilena konstrukce ulozeni hridelek po faceliftu 2003 pomohla...
nevim o nikom kdo by stim mel problem, mozna az pri extremnim najezdu km, nebo snad vite o nejakem pripadu?