Stránka 10 z 16

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 14.10.2010 14:42
od maxo111
Vyzera to ako ohryzene od nejakeho zvierata. Obcas sa do motora uchyli kuna alebo ina haved a potom hryzka co jej pride pod zub :idea:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 22.10.2010 12:36
od Croog
Zdravím, tak už také lítám s tímto motorem a mám hned dotaz:

Lítá mi kontrolka teploty chladící kapaliny mezi cca 75-88stupni podle zatížení motoru. (na dálnici to mělo méně než v pomalejším provozu) V autorizovaném servisu mi tvrdil, že je to u tohoto motoru normální.. Je to opravdu tak?

Jinak hned první jízdu do servisu mi přestalo fungovat turbo, takže jsem si řikal jakou jsem provedl bezva koupi. Naštěstí to byla čerstvě přehrizaná podtlaková hadička k turbu - tedy něco jiného než o můj příspěvek výše... Tak jsem tam rovnou nechal litr za novou hadičku a vymazání chyby. :P Koukám, že tenhle motor mají zvířátka rádi. :nunu:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 22.10.2010 13:03
od hustolez
Croog píše:Zdravím, tak už také lítám s tímto motorem a mám hned dotaz:

Lítá mi kontrolka teploty chladící kapaliny mezi cca 75-88stupni podle zatížení motoru. (na dálnici to mělo méně než v pomalejším provozu) V autorizovaném servisu mi tvrdil, že je to u tohoto motoru normální.. Je to opravdu tak?
Čau, tohle mi přesně dělá taky, ručíčka se vytáhne max. na těch 88, když třeba zastavím a 5 minut nechám motor klapat na volnoběh, spadne na 75, při jízdě zase stoupne. Taky jsem myslel, že to může být závada, ale když to vidím i u tebe, je to asi běžné :)

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 22.10.2010 13:25
od tomason
To dělá i můj diesel i všech Focusů možná,že 1,6 TDCI méně je to OK.

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 22.10.2010 19:51
od zuntak
to je ok teplota normal

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 30.11.2010 23:33
od hustolez
Teď po cestě z práce jsem si hned vzpoměl na tohle téma. Na teploměru -8,5stupně, na 75 se ručička dostala asi po 15ti km, když jsem na 3 minuty zastavil a nechal motor jen klapat, spadla skoro na 60. Ventilátor hučel, že jsem neslyšel motor. :dih: Ale jinak mám zimu rád, hlavně když je venku a já jsem za oknem :D

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 30.11.2010 23:51
od spoofan
hustolez: uplne stejny chovani. Dostat motor na "normalni" teplotu je v tomhle pocasi skoro nemozne.

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 01.12.2010 09:39
od Croog
Mě to takhle rapidně (zpět na 60) nepadá a pokud nevjedu ráno hned do kolony (jako většinou), kde se sunu na 1čku, tak se mi to i ohřeje celkem rychle (do 5km). 90 stupnu je ale samozrejme take nedosazitelna meta...

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 01.12.2010 10:59
od Forny
Zkusenost z letosnich mrazu - leden ci unor.
teplota -12, po 5 km se otevre klima - fouka teply vzduch, po 30 km (tesne pred kolinem, okresky) jsem se dostal na 85C, prujezd kolinem pod 70C a teprv kdyzj sem se dostal na hradeckou dalnici tak se tam teplota udrzela az do Prahy - jinak v aute teploucko jak v pokojicku :wink:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 01.12.2010 11:49
od Croog
Jako mě to díky nějakému tomu elektro příhřevu začíná topit už po pár stech metrech. V tomto mě Focus příjmeně překvapil. :)

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 01.12.2010 12:11
od stand
....

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 01.12.2010 12:12
od hustolez
stand píše:Moje zkušenost: zadeklujte chladič a....
Neublížím tím něčemu? Máš nějaké foto?

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 01.12.2010 12:21
od stand
...

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 01.12.2010 12:46
od hustolez
A čím jsi to zakryl?

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 02.12.2010 20:22
od jfk
stand píše:Moje zkušenost: zadeklujte chladič(tu část s intercolerem nezakrývat), do motorového prostoru nebude proudit tolik studeného vzduchu a v nízkých teplotách se motor rychleji ohřeje a teplota nebude tolik kolísat.
Pokavad je zahřívání nebo kolísání extrémní, vyměňte termostat.
Ahoj, taky si už s touto myšlenkou pohrávám, že na zimu by to bylo dobré udělat. Nevím jak to však realizovat čím zakrýt a jak by to mělo vypadat. Nemá to už někdo aplikované, že by sem hodil fotečku. Děkuji jfk