Stránka 2 z 3
Palivoměr
Napsal: 19.03.2007 23:48
od Generis
Tak jak tak pročítám příspěvky asi nejsem sám kdo po rosvícení hladového oka natankuje a ručička se do stavu plná nádrž líně sune celý den, tohle určitě není tím jestli dám do nádrže o dvě deci víc nebo ne, spíš si myslím že je to "líný plovák" a nechce se mu. Už jsem to řešil u jiných aut a tam byla trochu orezlá tyčka po které jezdil a tak jezdil poněkud déle a pomaleji, u FF jsem do nádrže zatím nelezl ale asi mě to čeká taky.
Napsal: 20.03.2007 20:56
od Beri
Něco na tom bude, že se mu moc nechce. Když jsem auto koupil, tak mi to udělalo asi tak první 4 plné nádrže a nyní je klid (asi dalších 15 nádrží) asi se ten plovák rozhejbal. Ale je pravda že teď tankuju do první vypnutí pistole. max. 1-2dcl na zaokrouhlení ceny. Je pravda, že ze začátku jsem tam narval i 0,5l na víc
Beri
Napsal: 15.05.2007 22:44
od Blaaana
Taky tam mam takového lenocha ale člověk pak kouká na ručičku a ví prdlajs kolik tam má.Ach jo..no holt nikdo není dokonalý

Napsal: 16.05.2007 00:22
od Jasio
Skubi píše:tož diky za radu ogaři, uvidíme jestli to udělá i příšte, když přestanu tankovat po druhém vypnutí pistole

Teď jsem zas já myslel, že mám v něčem originální auto, ale zas to máme stejně.

Napsal: 12.06.2007 22:04
od p3x
Tenhle problém mám taky. Jedu, ručička spadne k nule a rozsvítí se kontrolka. Po chvilce jízdy je to zase OK. Poprvý jsem myslel, že mám děravou nádrž

Neni tohle chování problém třeba u dieselů? V návodu píšou, že když je u dieselu v nádrži málo paliva, sníží se výkon motoru.
Napsal: 12.06.2007 22:35
od Jasio
Je jednodno jaký máš motor. U focusů je to známý problém s nepřesným plovákem v nádrží.

Napsal: 12.06.2007 23:04
od p3x
Jasio píše:Je jednodno jaký máš motor. U focusů je to známý problém s nepřesným plovákem v nádrží.

To chápu, ale jde mi oto, že když se tenhle problém stane u dieselu a řídící jednotka si myslí že je na suchu, tak nejspíš omezí výkon. A to by potom bylo nepříjemný..
Napsal: 13.06.2007 00:11
od pelen
p3x píše:Tenhle problém mám taky. Jedu, ručička spadne k nule a rozsvítí se kontrolka. Po chvilce jízdy je to zase OK. Poprvý jsem myslel, že mám děravou nádrž

Neni tohle chování problém třeba u dieselů? V návodu píšou, že když je u dieselu v nádrži málo paliva, sníží se výkon motoru.
Ridici jednotka zacne vynechavat vstrikovani u nekterych vstriku a to znamena, co nejrychleji doplnit palivo a predejit mohutnemu zavzdusneni.
Napsal: 13.06.2007 00:28
od bjuty
pelen píše:p3x píše:Tenhle problém mám taky. Jedu, ručička spadne k nule a rozsvítí se kontrolka. Po chvilce jízdy je to zase OK. Poprvý jsem myslel, že mám děravou nádrž

Neni tohle chování problém třeba u dieselů? V návodu píšou, že když je u dieselu v nádrži málo paliva, sníží se výkon motoru.
Ridici jednotka zacne vynechavat vstrikovani u nekterych vstriku a to znamena, co nejrychleji doplnit palivo a predejit mohutnemu zavzdusneni.
jj blikne a tankovat do prvního vypntutí. Tak to dělám každý týden a už OK.
Napsal: 13.06.2007 12:40
od Jasio
Já myslím, že p3x zajímalo, jestli řídící jednotka nezačne vynechávat vstřikování na základě údajů, že nádrž je prázdna po tom, když spadne ručička a rozsvítí se kontrolka i když je nádrž dotankována.

Napsal: 13.06.2007 13:31
od misoo
Skubi píše:Focusini píše:Mně to dělá taky, natankuju, ujedu dva kilometry, svítí rezerva, pak zhasne...pak svítí....a když něco vyjedu, je to v pohodě.
no tak vidím, že v tom nejsem sám a je to všeobecný problém
tímto to pouštím k vodě

presne tak, po prvom cvaknuti benzinovu pistol vybrat a po okraj doliat vodou !!

Napsal: 13.06.2007 13:49
od Jairo
Napsal: 13.06.2007 15:17
od Skubi
Napsal: 13.06.2007 18:56
od pelen
Vetsinou jen popojizdite, tak proc rvete do nadrzi vice, nez tam vleze? Zbytecne vozite kg navic, na kazdem rohu je prece nejaka pumpa.
Napsal: 13.06.2007 21:26
od Skubi
pelen píše:Vetsinou jen popojizdite, tak proc rvete do nadrzi vice, nez tam vleze? Zbytecne vozite kg navic, na kazdem rohu je prece nejaka pumpa.
no já zpravidla plním do plna, když jedu na delší štreku
