Stránka 2 z 3

Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení

Napsal: 26.03.2010 13:54
od Shamal
Zdravim
Už se pár dní snažim dodělat DO k centrálu. Zapojil jsem ho přesně jak je popsal awas, jen s tim rozdílem že je napojenej na černo-zelenej a černo-oranžovej u dveří spolujezdce. Protože na odemknutí nebo zamknutí u řidiče nereaguje. Předpokládám že je tam špatnej mikrospínač, ale nechtěl jsem to řešit. Proto tam tu dálku dávám. Chvilku to fungovalo. Paráda. Ale po pár dnech se odmítá dálkou zamknout. Na klíček u spolujezdce reaguje v pohodě. Jednotka DO dává správný impulzy (uzemňuje). Odpojil jsem tedy DO, vytáhl jsem odbočku z černo-zelenýho a při ukostření zamyká. Fajn. To samý jsem zkusil u černo-oranžovýho a ten při ukostření nezamkne. Navíc jsem zjistil že je někde zkratovanej se zemí, takže neni divu.
Čemu se ale divim je že klíčkem všechno funguje.
Bylo by možný modulem DO tahat přímo za silový vstupy na motoru? V návodu k DO je napsáno že to lze, ale samozřejmě tam neni napsáno jaký zatížení ten výstup snese. Navíc nevim jak by na to jednotka centrálu od Forda teda koukala. Nikde jsem totiž nenašl její popis.

Jinak jedná se o Focus combi 2.0, r.v 99 ...jo a je modrej :-D
DO je tady http://www.levnealarmy.cz/eshop/dalkova ... z-100.html
je tam i návod
dík za rady

Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení

Napsal: 27.03.2010 12:44
od Shamal
No tak nic...
Zkratovanej černo-oranžovej jsem picnul těsně u zelenýho konektoru centrálu a napojil jsem na něj přímo výstup DO. Takže auto se teď celý klíčem nezamkne už ani od spolupilota, jenom každý dveře zvlášť. Ale to je stejně jedno. Na hledání zkratů nebo výměnu mikrospínačů nemám nervy.

Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení

Napsal: 27.03.2010 13:42
od awas
Shamal: Jak jsem upozorňoval v postupu stejně značených kabelů je tam víc zkontroluj jestli máš opravdu ten správný jako první zkontrolovat jestli mají kabely odemk/zamk stejné průřezy to by mohlo být vodítko pokud ano stejně se pokusit najít ten správný.Zkratovaný jak píšeš si myslím nebude to by ti nešlo zamykání klíčem.Dálka pracuje stejným způsobem jako klíč jen místo mechanického sepnutí kontaktu ( na - pól) se spíná dálkou přes relé.

Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení

Napsal: 27.03.2010 15:56
od Shamal
Jo, to jsem zjistil ze tam jsou asi 3. Co mě napoprvé zmátlo je, že píšeš "stačí vyloučit ty nejslabší a ty silný" Z toho jsem si vyvodil že ty co hledám je ten střední průměr. Ve skutečnosti jsou to ty uplně nejslabší. Ale to neva, trvalo mi jen asi 3 hoďky než jsem se u tom ujistil :D
Rozebral jsem tapec na dveřích a písknul to přímo proti konektoru co jde do zámku, takže to byl ten správnej. Pak jsem to ještě písknul proti tomu černo-oranžovýmu co jde do zelenýho konektoru řídící jednotky centrálu (Ale to až potom co jsem zjistil jak jednoduchý je se k jednotce dostat. Býval bych začal tam :) ). Navíc chvíli to v tomhle zapojení opravdu fungovalo. Mě taky nejde na rozum jak by to mohlo klíčem fungovat, když by tam byl zkrat.
Navíc včera se probudil zámek u pilota (kterej předtim nezamykal celý auto, jen sebe - důvod instalace DO). Jeho život byl ale krátký a když jsem se po hodině vrátil k autu byl zase nenávratně mrtvej.

Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení

Napsal: 27.03.2010 16:33
od awas
Shamal píše:Co mě napoprvé zmátlo je, že píšeš "stačí vyloučit ty nejslabší a ty silný" Z toho jsem si vyvodil že ty co hledám je ten střední průměr. Ve skutečnosti jsou to ty uplně nejslabší. Ale to neva, trvalo mi jen asi 3 hoďky než jsem se u tom ujistil :D
No ono na tý levý straně je přeci jen víc kablíků.Koukal jsem na ten odkaz k tvému centrálu a napadlo mě máš správně nastavenou polaritu impulzů?

Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení

Napsal: 27.03.2010 16:54
od Shamal
čoveče ono je to uplně jedno. Měl jsem rozebraný obě strany (a oboje dveře) a na obou je jich skoro stejně. Vlevo i vpravo jsou myslim pokaždý 3 černo-oranžový, takže stejně musíš zjišťovat kterej ve vítěz.
DO je nastavený (zapojený) tak aby tam posílalo zem, takže pokud se něco nezměnilo tak je to správně. Když už jsi u toho, taky jsem si hrál s délkou impulzů a dvojitym zamykánim a to taky nepomohlo. DO cvaká a zem tam opravdu posílá.
Ale to je vlastně nepodstatný, protože prvotní problém je v tom že když jsem vyvedl odbočku z černo-oranžovýho a uzemnil ho o karoserii tak se nic nestalo. A neni divu, když mi měřák ukazoval že už je někde nechtěně ukostřenej

Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení

Napsal: 27.03.2010 17:04
od awas
Tak to tedy babo raď :lol:

Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení

Napsal: 27.03.2010 17:32
od Shamal
To neni tak blbej nápad. jak znám ženskou logiku, tak ta by na něco určitě přišla :mrgreen:

Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení

Napsal: 20.09.2010 16:14
od stori
Dik za perfektný návod na DO, ktorý mi uľahčil montáž :hhura: . Na základe neho som nešpekuloval a vybral som si to isté diaľkové. Tiež ale chcem upozorniť na káble oranžovo čierny a zeleno čierny - u mňa to boli najtenšie takže pozor!
PS: Neskúšali ste ďalšie funkcie toho DO? Je tam ešte dotváranie okien a auomatické uzavretie a otvorenie pri jazde.
Dik za info :palec_nahoru:
FF 1,8 66kw 2000

Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení

Napsal: 22.09.2010 12:56
od awas
Doplňkové funkce jsem zatím nezavedl samočinné zamknutí rozhodně ne kvůli hlučnosti zamykání nevím jak vy,ale mě to zamyká dost hlučně.Na okna se příležitostně chystám,ale zase na druhou stranu je v létě většinou nechávám pootevřený když zůstanu stát na dvorku tak by to akorát otravovalo.Uvidíme.

Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení

Napsal: 26.09.2010 18:26
od stori
Hlučné zatváranie nemám. Ak to porovnávam s ostat. autami ktoré som mal Astra, Octávia. Ale hlavne ma zaujíma to dotváranie okien či to funguje tak ako na octávke že ich dovrie iba ak dlhšie podržím lock (inak ich nechá otvorené), ak stým máte niekto skúsenosti
Sirénu som ani nemontoval je podľa mňa zbytočná.

Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení

Napsal: 28.11.2011 09:10
od foxin1
Ahoj je to už starčí téma ale otázka.Co udělá jednotka GEM focus po FL když jí tam fouknu impulzy z dodatečně montovaného dálkového ovladače.Možná proto to někomu chodí chvíli a pak přestane a někomu to chodí pořád.Jestli to po chvili používání té jednotce GEM nezačne vadit.

Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení

Napsal: 28.11.2011 10:54
od abris
Podle mě je teda nejlepší tam dát originál. Měl sem neoriginál ale hned jak sem sehnal originál tak neoriginál letěl do popelnice.

Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení

Napsal: 05.12.2011 07:01
od foxin1
Nevěděl by jste někdo na jakou barvu kabelů se mam připojit když je ŘJ centrálu zabudovaná v GEM jednotce mám koupený neoriginal dálkáč. Díky.

Re: Centrál na DO - neoriginál zapojení

Napsal: 01.04.2012 14:14
od G@mbr!nu5
Tak centrál od Maxicaru úspěšně zapojen, thx Awas za skvělý návod :perfect: Jinak mi jde otevírat kufr i při zamčeném autě, napojil jsem ho na tlustší zeleno-bílý drát přímo do ŘJ manuálního centrálu, protože jak píšete v návodu, že to má jít na žluto-černý, žádný takový mi ke kufru nejde. ŘJ jsem schoval za odkládací schránku u spolujezdce, ovládací dráty jsem napojil do prahu u spolujezdce, plus jsem zapojil na neoriginál rádio, blinkry jsem dal přes diody přímo za konektor tlačítka výstražných světel a 3 zemnící dráty na šroub na sloupku u spolujezdce, celkem mi to zabralo asi 5 hodin i s úpravou a schováním kabeláže, nikde není nic vidět. :) Ještě jednou díky kluci!

Edit : Nevíte, čím to může být, že sem tam nejde někdy zamknout? Jen blikají směrovky a klíčkem to jde normálně. Podobně jako Shamalovi. Se z toho picnu:-), odemykáni funguje parádně. Myslíte, že to může být tím, že jsem v prahu u spolujezdce vybral špatný černo-oranžový drát? Jsou tam 3 tenký se stejným průměrem. Takže, když to "přepíchnu" přímo na drát na ŘJ manual centrálu, problém by to mělo vyřešit? Děkuju