Stránka 2 z 41

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 17.04.2010 19:53
od petulak
Lašty- po zapnutí klimy ŘJ zašle signál voln. veti. aby se více otevřel a tak vyrovnal voln. otáč. Je možné,že se otevře více a dále drží otáč. na těch 2000. Zkus zase ten vent. vyčistit. Kolik máš otáč. když nastartuješ studený motor? Měl by ti tak asi 2-3 min. držet tak na 1100-1250. Pak pomalu klesat na těch 750-850.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 18.04.2010 06:31
od Lašty
Volnoběžný ventil jsem nedávno čistil. Za studena to drží něco málo nad 1000 otáčkama a po chvilce to sleze, nevím přesně jak dlouho. Ale když je motor ohřátý tak je tro v pohodě funguje vše jak má , ale nesmí bejt zaplá klima. Není možné žeby na to mělo vliv to štelování ventilu jak jsem provedl po čištění??? :cry: ikdyž se mi to zdá bejt jako hloupost

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 18.04.2010 09:55
od petulak
To štelování asi ne. Ale jestli ta klima neubírá moc "síly" motoru. To potom ŘJ ty otáčky asi vyhodnocuje jinak. Zkus se zaměřit na tu klimu, jestli nejde nějak " fest".??

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 18.04.2010 13:01
od Lašty
Ted jsem na to koukal. Při volnoběhu nahodím klimu tak lehounce poklesnou otáčky a pak se vrátí zhruba na 900 takže nepatrně vyšší. Ale za jízdy když ji nahodím a pak dojíždím ke křižovatce a nebo dám neutrál tak právě zůstávají viset :(

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 18.04.2010 15:07
od petulak
Zkus teda při zahřátém motoru a zapnuté klimě na volnoběh, trochu ještě přitáhnout ten štel. šroubek. Mě ty otáčky drží stále stejně. -s klimou i bez-.Ale já ji moc nepoužívám.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 19.04.2010 17:44
od Lašty
Tak dneska jsem si všiml,že otáčky kolísaly na volnoběh 1000 a spadly na normál a zase vylítly a takhle pořád dokola. Po ujetí zhruba 2km se to ustálilo, ale občas to udělalo. Tak mě napadlo jestli jsem nevzal škodnej benzín u pumpy :cry: ikdyž mi to přijde jako hloupost od tankování jsem ujel asi 50Km a projevuje se to až teď je todle možné a je možné, žeby todle mělo i vliv na otáčky při zaplé klimě? A co myslíte mám ten benzín vyjet a nebo by postačilo kdybych jen dotankoval u lepší pumpy?

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 29.04.2010 18:59
od rott
Zdravim....mam ford focus 1,8 16v 85 kw r.v.2000...zrovna to resim, uz to trva mesic a stalo to majlant...zaclo to diagnostikou, odesel potenciometr na skr.klapce...vymena 3000,-Kc..hned na ceste ze servisu zacaly litat otacky, na neutral az k 5tis,neslapal jsem na plyn a auto zrychlovalo samo....pry spinac na spojk.pedalu...vymena 3000,-Kc...a NIC, tak kontrola a pripojeni na pocitac, bez chyb, pry spatna hadice od klapky...vymena i s ventilem odvetrani 2200,-Kc..zadna zmena bylo to horsi.........jiny servis a kontrola.vymena volnobezneho ventilu za 2400,-kc...zadna zmena....vymena snimace rychlosti za 1300,-Kc....zadna zmena........odpojil jsem baterku a cekam co to udela...

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 29.04.2010 19:21
od Lašty
Zdravím
opět píši :lol: tentokrát v dobrém. Po dotankování nádrže do plna od OMW se motor zklidnil a funguje jak má :D tak koukám, že budu muset tankovat jen u jedné a osvědčené pumpy

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 03.05.2010 20:30
od Piter
Čau někdy pomáhá i několikrát za sebou nastartovat se zapnutou klimou a nekolikrát vypnout motor s klimou.Ona si ŘJ načte volnoběh pří startu v zátěži a ulužísi je.A nebo pak jedině volnoběžná klapka.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 04.05.2010 22:12
od Miki.N
Piter: Zajímalo by mě, jak se ti podaří nastartovat se zapnutou klimou? Klima jde přece zapnout až po nastartování motoru. Teda aspoň u manuální. Opravte mě pokud se mýlím.......

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 10.05.2010 08:11
od Venca a Martinka
Já teda nemam FF ale tohle může klidně dělat nějaká hadice od sání.Třeba odsávání od klikové hřídele nebo jak sou za škrtící klapkou hadice tak nějaká prasklá.Tohle mi dělal Eskort vrátil sem hadici a dobré.Auto taky hůře jelo.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 13.05.2010 19:21
od rostam
Zdar chlapi.Nevíte někdo kde bych našel hadičku odvětrávání klikovky? ff 98 1.6 dík 8O

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 13.05.2010 19:35
od miki21
ze předu pod parožím sání

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 20.05.2010 14:49
od tvm
Zdravím, neporadili byste mi někdo, kde najdu hadici odvětrávání klikové hřídele u 1.8 16V benzín? Je to lehce přístupné a viditelné nebo schované někde pod škrtící klapkou? :bebng:

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 20.05.2010 16:55
od petulak
Začíná asi pod zapalov. cívkou a pokračuje dále až podél motoro do leva k sacímu potrubí. tam je napojena na sání motoru. Pod škrtící klapku, až ale dole. Ve fordu asi za 320 kč- nová.